Hebben jullie het over de originele Aziatische versie of een Westerse remake? Een vriendin van mij heeft de Aziatische versie (ik geloof Japans) op DVD, en heb ‘m een paar jaar geleden al gezien..ik vond het best wel een freaky film!! Helemaal niet flauw ook!
Westerse remake…
Maar Japanse films zijn over het algemeen veel enger Zaten wel wat kleine schrik momenten in, maar het meeste was wel erg voorspelbaar….
Ik bedoelde ook de Amerikaanse Misschien moet ik dan de Japanse maar eens kijken, de trailer ziet er in elk geval een stuk beter uit!
Piranha 3DD. Als de DD in de titel al slaat op de cupmaat van dames, weet je dat je ook niet al te veel van die film kan verwachten. David Hasselhoff persifleert zichzelf wel heel leuk in de film.
Had er meer van verwacht. Was wel een goede film, aardig gemaakt. Maar net als bij ‘Dark shadows’ waren er dingen die volgens mij niet klopten of beter uitgewerkt konden zijn. Wat beste Sneeuwwitje film betreft dacht ik er op voorhand uit te zijn dat het deze zou zijn, maar nu denk ik dat ‘Mirror mirror’ toch echt wel naast deze kan staan…
Rock of Ages! Ik vond de musical leuker, omdat de personages zichzelf daarin duidelijk niet serieus namen. In de film was dit ook wel het geval, maar niet altijd even duidelijk. Neemt niet weg dat het een zeer vermakelijke film is .