vraagie: lege tekstvelden
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik heb regelmatig dat bij een bepaald topic ik wel de naam van de berichtschrijver zie, maar vervolgens een heel leeg veld zonder tekst. Uit reacties daaronder (die ik dan wel weer kan lezen) maak ik op dat andere “mijn” lege veld wel kunnen lezen. Ik heb dit bijvoorbeeld momenteel bij het topic “slechste musical ooit”. Op de eerste pagina zijn verschillende berichtenvelden leeg. Vraag is of meer mensen hier last van hebben en of dit door mij of op een andere manier op te lossen is. Alvast bedankt voor een antwoord en met groet mark

[ Gewijzigd: 21 August 2007 11:32 AM by Jeroen ]
   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 1 ] 21 August 2007 11:04 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Heeft te maken met het overzetten van het forum als ik me niet vergis. Check even een lading berichten lager in dit subforum (“Lege bijdragen?!?”), daar wordt meer uitleg gegeven…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 2 ] 21 August 2007 11:14 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Heb inmiddels het bericht verderop in deze box gelezen en begrepen waar het aan ligt; probleem uit de wereld 😊

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 3 ] 21 August 2007 11:32 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Met een link naar de betreffende topic sluit ik deze:  http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/8951/

‹‹ Belle Vue; de Fabeltjeskrant      Prijsvragen ››