La Douwes weer terug in 3 Musketiere
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Pia Douwes terug als Milady de Winter
Pia Douwes keert terug in ‘3 Musketiere’. Op 4 januari 2008 zal ze in het Apollo Theater in Stuttgart weer te zien zijn als Milady de Winter. (Bron: musicalzentrale.de)

  [ # 1 ] 04 October 2007 10:49 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Zonde…Eigenlijk begrijp ik al niet hoe het mogelijk is dat die 3 Musketiers het zo lang uithoudt in Duitsland. Ik heb de Duitse- opgepimpte- versie niet gezien, maar zà³à³veel beter dan de nederlandse zal die toch niet zijn ? Jammer van haar talent dat ze hier in moet spelen en jammer ook voor d’r “carriere”. Ik kan me wel voorstellen dat er op ieders cv-tje wel eens een reprise van een rol zal staan, maar op het cv van Pia komen Elisabeth, Milady de Winter, Grizabelle en Velma wel erg veel voor. Ik zou haar graag weer eens iets heel anders zien doen, zoals bijv. toen in Passion, daarin vond ik haar dus geweldig. Maar goed, ze is natuurlijk een Stage Diva en zal her en der wel als naam gebruikt worden om producties te trekken cq. zalen voller te krijgen. Niks mis mee, alleen ik vind het dus jammer omdat ik d’r graag in iets nieuws zou zien en omdat ik haar kwaliteit eigenlijk niet besteed vind aan de 3 Musketiers. In het orgineel al niet, laat staan voor de 6e in reprise.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 2 ] 04 October 2007 02:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Zonde…Eigenlijk begrijp ik al niet hoe het mogelijk is dat die 3 Musketiers het zo lang uithoudt in Duitsland. Ik heb de Duitse- opgepimpte- versie niet gezien, maar zà³à³veel beter dan de nederlandse zal die toch niet zijn ? -

Aiii nou maak je een fout… 3 musketiere is veel beter dan 3 muksetiers in nederland. wat in de NL-versie niet af/verkeerd/onnodig was is allemaal aangepast tot een prachtig geheel. En Pia past er geweldig in, ik vind haar echt meesterlijk hier in.

Nee 3 Musketiere is in Duitsland heel anders en veel beter dan in Nederland

  [ # 3 ] 04 October 2007 02:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

een vraagje, beetje offtopic maar waarom noemen mensen Pia Douwes ook wel La Douwes, snap dat La niet

  [ # 4 ] 04 October 2007 03:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

jouke - 04 October 2007 02:34 PM

een vraagje, beetje offtopic maar waarom noemen mensen Pia Douwes ook wel La Douwes, snap dat La niet

Met het woordje ‘la’ duidt je aan dat het om een grote ster / diva gaat.

  [ # 5 ] 04 October 2007 04:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Klaske - 04 October 2007 03:29 PM
jouke - 04 October 2007 02:34 PM

een vraagje, beetje offtopic maar waarom noemen mensen Pia Douwes ook wel La Douwes, snap dat La niet

Met het woordje ‘la’ duidt je aan dat het om een grote ster / diva gaat.

Oke weer wat geleerd, nooit goed in talen geweest

  [ # 6 ] 04 October 2007 05:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Nou de duitse versie was stukken beter maar vond ook dat er hoop dingen tegenvielen.
De projecties enorm lelijk…. nummer Mannen is een ergens tussengepropt liedje… Pauze nummer vond ik ook niet denderend. Daarin tegen is het begin een stuk opgeknapt en ook de opening na de pauze is beter!

Maar een top musical is en zal het nooit worden helaas. Het doek valt ook “voorlopig” voor 3 musketiers en of ie nog ergens komt?

  [ # 7 ] 04 October 2007 08:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Yeah, hopelijk kan ik er dan toch een keer heen met Pia als Milady! 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 06 October 2007 09:21 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De Berlijnse versie is aanmerkelijk beter dan de draak die ik in Rotterdam zag. Ik weet niet in hoeverre Stuttgart weer is aangepast, maar een favoriet zal het inderdaad nooit worden. Erg jammer dat Pia Douwes altijd moet opdraven voor herhalingen van die succesrollen. Eerst Elisabeth nu Milady De Winter. Het zou leuk zijn om haar eens in een andere rol bij een andere producent te zien.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl