1 of 2 |  1 2 > 
Evaluatie?
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

We zijn inmiddels een maand of 5 a 6 verder met de nieuwe layout voor Musicalworld en de site waar we achter de schermen een jaar mee bezig zijn geweest is volgens mij zonder al te veel grote problemen geaccepteerd. Ik geloof ook dat iedereen nu ook wel gewend is geraakt aan de extra opties, de beperkingen en hopelijk ook de verbeteringen in toegankelijkheid.

Maar toch, er is vast en zeker nog wel een en ander te verbeteren qua vormgeving of techniek. Zouden jullie misschien de volgende vragen kunnen beantwoorden?

1a. Wat vinden jullie van het lettertype voor artikelen? Vergelijk dit artikel eens met dit nieuwsbericht. Lezen jullie liever het grote lettertype, of liever het kleine?
1b. Volgens mij staat standaard lettertype Verdana ingesteld op MW, is dit goed leesbaar? Of willen jullie liever een font als Arial of Impact. Zo ja, wat is je favoriete font?

2. Binnenkort gaan we de voorpagina van MW herindelen zodat het er iets logischer uit ziet. Maar missen jullie nog iets op de startpagina? Wat kan beter van de startpagina afgegooid worden?

3a. Wat vinden jullie van de reclames op MW? Irritant? Of begrijpelijk ( :sarcasme: )?
3b. Letten jullie wel op de advertenties of is het een blinde vlek bij het surfen?

4a. Wat vind je de meest positieve functie van MW?
4b. En wat juist niet?

5. Zijn er mensen met een visuele beperking die moeite hebben met MW? Of misschien beter: ken je iemand met een beperking die daarom niet meer op MW kan/wil surfen? Zo ja, waarom?

6. De meesten werken van jullie werken met Internet Explorer, maar zijn er mensen met andere browsers die rare dingen in de vormgeving zien?

Dat waren voorlopig even de vragen; mocht je een vraag niet snappen, dan kun je hem gewoon overslaan. Bedankt!

Oh ja, nog even een disclaimer: ik neem al jullie ideeen in me op, maar kan niet beloven dat ik ze ook allemaal ga toepassen. Een simpel voorbeeld; als iedereen roept dat “Impact” het beste lettertype zou zijn voor MW; dan kan ik dat gewoon niet doen omdat het volgens de webstandaarden en ergonomische onderzoeken geen bruikbaar font is.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 1 ] 23 October 2007 01:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

1a. Klein maar fijn
1b. ComicSans is natuurlijk mijn favoriet, maar Verdana gaat er ook wel mee door hoor.

2. Ik mis een foto van mij op de startpagina.

3a. Irritant maar begrijpelijk
3b. Inderdaad een blinde vlek bij het surfen, soms druk ik er per ongeluk op en krijg een nieuwe tab met rare rotzooi, maar ja… Een blinde vlek dus.

4a. Dat je kunt posten
4b. Al die musicals

5. Ik heb zogenaamde gare-post-syndroom, deze lees ik dan ook niet. Maar raar genoeg blijf ik wel altijd terug komen op MW

6. In FireFox werkt alles prima.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 2 ] 23 October 2007 06:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

1a. Wat vinden jullie van het lettertype voor artikelen? Vergelijk dit artikel eens met dit nieuwsbericht. Lezen jullie liever het grote lettertype, of liever het kleine?
Dat grote leest gemakkelijker, maar dat kleine is zéker ook niet verkeerd 😉
Het lettertype vind ik prima, leest gemakkelijk weg. Top!

1b. Volgens mij staat standaard lettertype Verdana ingesteld op MW, is dit goed leesbaar? Of willen jullie liever een font als Arial of Impact. Zo ja, wat is je favoriete font?
Verdana houden, graag!

2. Binnenkort gaan we de voorpagina van MW herindelen zodat het er iets logischer uit ziet. Maar missen jullie nog iets op de startpagina? Wat kan beter van de startpagina afgegooid worden?
Geen commentaar op, alleen is het mss wel handig om een ‘home’ button voor actueel te zetten? Ik ga nu gewoon terug naar musicalworldpuntenel, het duurde even voordat ik doorhad dat ook de hyperlink onder dat informatiebalkje (onder je ava-foto met ‘mijn profiel’, ‘bekijk nieuwe berichten’, etc. Onder die balk dus) werkte 😉

3a. Wat vinden jullie van de reclames op MW? Irritant? Of begrijpelijk (  )?
Begrijpelijk!
3b. Letten jullie wel op de advertenties of is het een blinde vlek bij het surfen?
Ik let er echt niet op… nu ik dit lees kijk ik er eigenlijk pas na.

4a. Wat vind je de meest positieve functie van MW?
Ik kom vaker musicalbezoekers van hier (al dan niet toevallig) tegen. Verder het forum, dat je er gewoon kunt beppen. Alleen…

4b. En wat juist niet?
... is de sfeer niet altijd even positief en vind ik een van de beheerders niet objectief genoeg, maar dat is mijn mening.

5. Zijn er mensen met een visuele beperking die moeite hebben met MW? Of misschien beter: ken je iemand met een beperking die daarom niet meer op MW kan/wil surfen? Zo ja, waarom?
NVT, ik ken niemand met een visuele beperking die hier langskomt.

6. De meesten werken van jullie werken met Internet Explorer, maar zijn er mensen met andere browsers die rare dingen in de vormgeving zien?
NVT, ik gebruik gewoon Internet Explorer.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 3 ] 24 October 2007 10:28 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

1a. Wat vinden jullie van het lettertype voor artikelen? Vergelijk dit artikel eens met dit nieuwsbericht. Lezen jullie liever het grote lettertype, of liever het kleine?
Ik vind het verschil tussen de artikelen en de nieuwsberichten goed. Zo zie je wat van jullie komt en wat van buitenaf komt. Alle twee zijn prima!

1b. Volgens mij staat standaard lettertype Verdana ingesteld op MW, is dit goed leesbaar? Of willen jullie liever een font als Arial of Impact. Zo ja, wat is je favoriete font?
Prima leesbaar. niet veranderen.

2. Binnenkort gaan we de voorpagina van MW herindelen zodat het er iets logischer uit ziet. Maar missen jullie nog iets op de startpagina? Wat kan beter van de startpagina afgegooid worden?
De startpagina is inderdaad wat rommelig. Dit ligt vooral aan de BelleVue foto. De kalender valt onderaan een beetje weg. Het was handiger toen deze nog onder het forum stond.

3a. Wat vinden jullie van de reclames op MW? Irritant? Of begrijpelijk (  )?
Irritant EN begrijpelijk

3b. Letten jullie wel op de advertenties of is het een blinde vlek bij het surfen?

Blinde blek

4a. Wat vind je de meest positieve functie van MW?
De verschillende reportages, snelle nieuwsberichten, leuke specials en de prijsvragen! Ook heb ik veel nieuwe mensen leren kennen via musicalworld.

4b. En wat juist niet?
Sommige leden..

5. Zijn er mensen met een visuele beperking die moeite hebben met MW? Of misschien beter: ken je iemand met een beperking die daarom niet meer op MW kan/wil surfen? Zo ja, waarom?
Het enige is dat ik dyslexie heb en erg blij wasmet de spellingscontrole.. maarja die is alleen in het engels. dus daar heb ik dan weer weinig aan..

6. De meesten werken van jullie werken met Internet Explorer, maar zijn er mensen met andere browsers die rare dingen in de vormgeving zien?
IE


Nog een extra toevoeging:
Tijdens de premiere van Ciske kwamen we op het idee dat een Smoelenboek (voor de themeparkers onder ons: ForumFaces) wel handig zou zijn.
Dan kunnen leden gewoon foto’s van zichzelf en van andere toevoegen. Als je naar een voorstelling gaat herken je zo sneller musical leden. Of je kan achteraf opzoeken of dat nou een lid was of niet!

  [ # 4 ] 24 October 2007 11:13 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

dokter_P - 24 October 2007 10:28 AM

Nog een extra toevoeging:
Tijdens de premiere van Ciske kwamen we op het idee dat een Smoelenboek (voor de themeparkers onder ons: ForumFaces) wel handig zou zijn.
Dan kunnen leden gewoon foto’s van zichzelf en van andere toevoegen. Als je naar een voorstelling gaat herken je zo sneller musical leden. Of je kan achteraf opzoeken of dat nou een lid was of niet!

Ja leuk! en dan gaan we allemaal met de duimen omhoog zodat we stuk voor stuk originele foto’s hebben. Koeliejoelie! Ik trap af

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 5 ] 24 October 2007 11:35 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

en op de achtergrond spot je: Eva, Niels, Marijke en Bianca
Marly zit op de glijbaan links van rop (buiten beeld) en ik heb de foto gemaakt!

*zucht* dat waren nog eens tijden he..

Thumps Up

  [ # 6 ] 24 October 2007 11:42 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

dokter_P - 24 October 2007 11:35 AM

en op de achtergrond spot je: Eva, Niels, Marijke en Bianca
Marly zit op de glijbaan links van rop (buiten beeld) en ik heb de foto gemaakt!

*zucht* dat waren nog eens tijden he..

Thumps Up

Ja toen waren we nog jong en naïef… Oh wacht… nog steeds 😉 Maar goed ik zal verder maar niet offtopic gaan voor Serge… eeuh ik bedoel Ronny me dadelijk banned.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 7 ] 24 October 2007 06:58 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

1a. Voor mij is het grotere lettertype fijner 😄
1b. Is goed leesbaar hoor! Zelf gebruik ik het liefst (in mails of word) altijd Comic Sans, maar Verdana is gewoon ook goed.

2. Ik mis niks, vind alles goed 😉

3a. Irritant én begrijpelijk 😉 snap wel dat t nodig is hoor, ik besteed er zelf alleen geen aandacht aan :ohoh:
Of is t zo dat als ik klik dat jullie dan eh 1cent ervoor krijgen ofzo? Soms werkt dat zo, heb t wel is gelezen.
Dan zal ik wel klikken!
3b. Ooow, ik zat in 3a daar al antwoord op te geven :tong:

4a+b. Ben het hierin eens met Luuk en Gaby.

5. N.v.t.

6. Ik heb Mozilla, alles werkt naar mijn weten prima.
Alleen als normaal antwoord geef (dus geen “snel antwoord” dan staat het boxje “Stuur me een email wanneer er een reactie komt op dit bericht” altijd uit, dus daar moet ik zelf zo’n V’tje in doen.
Maar ik weet niet of dat alleen aan mij ligt.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 24 October 2007 07:32 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2005-07-19

1a. Wat vinden jullie van het lettertype voor artikelen? Vergelijk dit artikel eens met dit nieuwsbericht. Lezen jullie liever het grote lettertype, of liever het kleine?
Ik heb geen probleem met het lettertype. Op mijn scherm is het duidelijk leesbaar.

1b. Volgens mij staat standaard lettertype Verdana ingesteld op MW, is dit goed leesbaar? Of willen jullie liever een font als Arial of Impact. Zo ja, wat is je favoriete font?
Gewoon zo laten.

2. Binnenkort gaan we de voorpagina van MW herindelen zodat het er iets logischer uit ziet. Maar missen jullie nog iets op de startpagina? Wat kan beter van de startpagina afgegooid worden?
Ik kijk niet zo heel vaak op de startpagina. Dat komt ook omdat ik het forum in mijn favoriete heb staan.

3a. Wat vinden jullie van de reclames op MW? Irritant? Of begrijpelijk (  )?
Geen probleem mee hoor.
3b. Letten jullie wel op de advertenties of is het een blinde vlek bij het surfen?
Het valt wel op maar ik kijk niet echt wat er staat.

4a. Wat vind je de meest positieve functie van MW?
Het is een leuke website met een leuk forum.

4b. En wat juist niet?
Ik zou niet direct weten wat er negatief is.

5. Zijn er mensen met een visuele beperking die moeite hebben met MW? Of misschien beter: ken je iemand met een beperking die daarom niet meer op MW kan/wil surfen? Zo ja, waarom?
Sinds kort heb ik een bril maar die is voor ver weg. Met mijn pc heb ik geen problemen.

6. De meesten werken van jullie werken met Internet Explorer, maar zijn er mensen met andere browsers die rare dingen in de vormgeving zien?
Ik werk met IE.


Wat ik nog steeds lastig vind is dat als ik op het forum op de link: Bekijk nieuwe berichten klik dat ik niet alle onderwerpen zie. Je ziet alleen de onderwerpen waar ik nog helemaal niet naar gekeken heb. Als ik een onderwerp heb bekeken moet ik alle onderdelen langs en dat vind ik niet handig. Wie weet komt daar nog een oplossing voor.

Verder is dit een hele leuke website!

   Handtekening   

Groetjes Remko

Billy Elliot:
I can’t really explain it, I haven’t got the words.

  [ # 9 ] 24 October 2007 09:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ronny - 23 October 2007 12:49 PM

1a. Wat vinden jullie van het lettertype voor artikelen? Vergelijk dit artikel eens met dit nieuwsbericht. Lezen jullie liever het grote lettertype, of liever het kleine?
Ik vind het kleinere lettertype er mooier uitzien en zodoende de vormgeving ook wat strakker.

1b. Volgens mij staat standaard lettertype Verdana ingesteld op MW, is dit goed leesbaar? Of willen jullie liever een font als Arial of Impact. Zo ja, wat is je favoriete font?
Verdana is prima.

2. Binnenkort gaan we de voorpagina van MW herindelen zodat het er iets logischer uit ziet. Maar missen jullie nog iets op de startpagina? Wat kan beter van de startpagina afgegooid worden?
Wat iemand al eerder schreef, een tabje met “home” zou wenselijk zijn (op overigens alle verschillende pagina’s behalve het forum, want juist daar staat ie wel… iets soortgelijks dan).
En ik zou net als Luuk het handiger vinden als de kalender weer in het forum zou staan. Waar ie nu staat, valt ie uit het zicht…

3a. Wat vinden jullie van de reclames op MW? Irritant? Of begrijpelijk ( :sarcasme: )?
Irritant maar begrijpelijk.

3b. Letten jullie wel op de advertenties of is het een blinde vlek bij het surfen?
Over het algemeen een blinde vlek tenzij ik er per ongeluk op klik.

4a. Wat vind je de meest positieve functie van MW?
Geen idee.

4b. En wat juist niet?
Geen idee.

5. Zijn er mensen met een visuele beperking die moeite hebben met MW? Of misschien beter: ken je iemand met een beperking die daarom niet meer op MW kan/wil surfen? Zo ja, waarom?
N.v.t.

6. De meesten werken van jullie werken met Internet Explorer, maar zijn er mensen met andere browsers die rare dingen in de vormgeving zien?
N.v.t.

-

Btw. Leuke foto Rop 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 10 ] 24 October 2007 09:03 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  46
Geregistreerd  2006-12-19

Ben al wat langer lid maar sinds kort pas actief. Ben eigenlijk overgestapt van musicalfan.net naar hier omdat het forum veel actiever en overzichtelijker is en de site mooier/gebruiksvriendelijker! 😊 Hoewel ik dus nog niet zo lang meedraai, geef ik graag antwoord op de vragen!


1a. Wat vinden jullie van het lettertype voor artikelen? Vergelijk dit artikel eens met dit nieuwsbericht. Lezen jullie liever het grote lettertype, of liever het kleine?

Ik geef de voorker aan het kleine lettertype. Ziet er overzichtelijker uit. Mensen kunnen altijd het lettertype vergroten in hun browser als het echt niet leesbaar is maar volgens mij is het (mits je geen leesbril hebt 😉 ) prima te doen.


1b. Volgens mij staat standaard lettertype Verdana ingesteld op MW, is dit goed leesbaar? Of willen jullie liever een font als Arial of Impact. Zo ja, wat is je favoriete font?

Verdana is een prima font en goed leesbaar. Hoeft van mij absoluut niet te veranderen al vind ik zelf Trebuchet MS ook een heel mooi font. Alsjeblieft geen Comic Sans!! Dat is echt het lelijkste font wat er is en kan echt niet meer! Ook niet in e-mail :-D


2. Binnenkort gaan we de voorpagina van MW herindelen zodat het er iets logischer uit ziet. Maar missen jullie nog iets op de startpagina? Wat kan beter van de startpagina afgegooid worden?

Ik vind hem wel wat druk en een logischere indeling lijkt me geen overbodige luxe. De agenda met verjaardagen van leden erin vind ik wat overbodig. De 3 drukst bezochte topics in het forum op dat moment vind ik wel toevoegen.

Ik vind de titels van de nieuwsberichten en artikelen wel wat te groot (doordat ze bold en een andere kleur zijn). Misschien dat alleen een andere kleur al voldoende is en dat het wat minder groot overkomt als ze niet meer vetgedrukt zijn.

Daarnaast vind ik de achtergrondkleuren van de vakjes “recensie” en “perspresentatie” niet mooi staan met het blauw uit de tekst en het groen bovenin de site. De logo’s en foto’s voegen al veel kleur toe aan de site. Misschien kan je die achtergrondkleuren beter in een blauwtint of groentint doen om het geheel wat strakker/uniformer te houden.

Als laatste vind ik het plaatje van de microfoon met het woord “Acties” erin overbodig. Neemt veel ruimte in beslag terwijl de acties op zich al genoeg aandacht trekken en de presentatie ervan direct duidelijk maakt dat het om een actie gaat. Klein aandachtspuntje: let erop dat de vakjes er hetzelfde uitzien (“Win kaarten” heeft een punt en een witregel extra, “Kortingsactie”  daaronder niet).

3a. Wat vinden jullie van de reclames op MW? Irritant? Of begrijpelijk (  )?

Begrijpelijk, er moet ook geld binnenkomen toch?


3b. Letten jullie wel op de advertenties of is het een blinde vlek bij het surfen?

Let er niet echt op dus het is niet storend, behalve misschien die kleine banner tussen de tekst op de homepage. De verticale reclamebalk aan de zijkant staat niet in de weg.


4a. Wat vind je de meest positieve functie van MW?

Het forum, de acties, snelle updates van nieuws.


4b. En wat juist niet?

Heb nog niets kunnen ontdekken.


5. Zijn er mensen met een visuele beperking die moeite hebben met MW? Of misschien beter: ken je iemand met een beperking die daarom niet meer op MW kan/wil surfen? Zo ja, waarom?

nvt


6. De meesten werken van jullie werken met Internet Explorer, maar zijn er mensen met andere browsers die rare dingen in de vormgeving zien?

Ik gebruik Safari en Firefox op de Mac. Bij mij ziet de homepage in Safari eruit als op bijgevoegd plaatje. Geen idee of dat correct is. Eventueel wil ik de rest van de site ook wel testen. Forum ziet er in ieder geval prima uit.

[ Gewijzigd: 24 October 2007 09:05 PM by Elphie ]
   Handtekening   

Groetjes, Marloes
www.marloes.info

“In everything you do, always be yourself” - Billy Elliot

  [ # 11 ] 25 October 2007 01:40 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

1a. Wat vinden jullie van het lettertype voor artikelen? Vergelijk dit artikel eens met dit nieuwsbericht. Lezen jullie liever het grote lettertype, of liever het kleine?
Liever het kleine, het grote vind ik moeilijker te lezen en maakt de tekst wat onoverzichtelijker.

1b. Volgens mij staat standaard lettertype Verdana ingesteld op MW, is dit goed leesbaar? Of willen jullie liever een font als Arial of Impact. Zo ja, wat is je favoriete font?
Dit is prima leesbaar 😊.

2. Binnenkort gaan we de voorpagina van MW herindelen zodat het er iets logischer uit ziet. Maar missen jullie nog iets op de startpagina? Wat kan beter van de startpagina afgegooid worden?
Ik mis niet echt iets op de startpagina, maar ik lees heel vaak over de nieuwe recensies heen omdat ze zo onder in beeld staan. Misschien zouden die wat prominenter in beeld kunnen.

3a. Wat vinden jullie van de reclames op MW? Irritant? Of begrijpelijk (  )?
Begrijpelijk, en aangezien ik ze toch nooit bewust waarneem (jeej, blinde vlek 😉) heb ik er geen last van.

4a. Wat vind je de meest positieve functie van MW?
Het musicalnieuws en het communiceren met mensen die dezelfde interesse hebben als ik.
4b. En wat juist niet?
De discussies die soms wat uit de hand lopen, maar dan zijn de mod’s er meestal snel bij 😊.

5. Zijn er mensen met een visuele beperking die moeite hebben met MW? Of misschien beter: ken je iemand met een beperking die daarom niet meer op MW kan/wil surfen? Zo ja, waarom?
Nee.

Wat fijn zo’n enqà»ete :D!

  [ # 12 ] 25 October 2007 03:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

1a. Een klein lettertype maakt het overzichtelijker, omdat je anders een groot deel van het scherm in beslag neemt met bijvoorbeeld maar één klein nieuwsbericht. Zolang het goed te onderscheiden valt van de rest (navigatie, e.d.) is klein het beste.

1b. Favoriete font is Verdana, altijd goed leesbaar, ook als iets schuingedrukt staat.

2. De startpagina zoals je ‘m ziet is een klein beetje rommelig maar niet storend, als je dan naar beneden scrollt, staat alles netjes in kollommen en wordt het meteen overzichtelijker. Misschien een idee om kollommen dan aan te zetten met een omlijning en dan zo overzichtelijk als mogelijk laten.

3a. Reclames op MW vind ik heel erg meevallen. Geen enkel probleem mee.
3b. Advertenties moeten we aanspreken wil ik er op letten, m’n oog moet er op vallen.

4a. Service is zeer goed.
4b. -

5. -

6. -

  [ # 13 ] 25 October 2007 04:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Wat grappig dat die reclames zo’n blinde vlek zijn.. Dat is eigenlijk helemaal niet de bedoeling en maakt het me ook wel moeilijk. Musicalworld ontvangt een millicent of zo voor elke keer dat er een klik op komt, maar als de banner een blinde vlek begint te worden heeft het dus weinig zin. Maar als ik de advertenties meer naar voren zou brengen, zouden ze gaan irriteren. En dat wil ik ook niet.

Dat betekent niet dat jullie nu als een gek moeten gaan klikken om ons te steunen, want teveel klikken is ook weer niet goed. Dus misschien moet ik op zoek naar meer relevante banners.

Schot voor open doel: zien jullie liever banners van musicals? Vallen deze wel op? Zoals laatst die musicalweken of de banner van de Fabeltjeskrant?

Andere ideeen om ons te steunen zijn dan ook welkom. Ik mis volgens mij ergens een financieel-gen om dit soort dingen zelf te kunnen bedenken 😉

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 14 ] 25 October 2007 05:48 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  46
Geregistreerd  2006-12-19

Wel eens aan Google Adsense gedacht?
https://www.google.com/adsense/

Dan krijg je tekst-relevante advertenties waar men misschien ook eerder op klikt!

   Handtekening   

Groetjes, Marloes
www.marloes.info

“In everything you do, always be yourself” - Billy Elliot

  [ # 15 ] 25 October 2007 06:14 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ja, nu hebben we een soortgelijk programma. Maar musical is een vrij specifieke en kleine markt waardoor relevante advertenties vaak niet meer relevant zijn doordat ze niet voor de Nederlandse markt geschikt zijn. Nu hebben we een nederlandse partner en krijg je inderdaad af en toe zo’n banner zoals laatst die musicalweken…

Wat betreft de tekst-advertenties; die missen we nu inderdaad. Maar ik denk ook niet dat we dat snel zouden doen. Ik wil niet dat onze bezoekers misleid worden en denken dat een bepaalde tekst van ons afkomstig zou zijn. Dat werkt volgens mij alleen maar tegen je. En met die tekst-banners krijg je dat al heel snel.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

 1 2 > 
1 of 2
‹‹ 2500 leden!!!      Vernieuwde homepage ››