Bereikbaarheid M-Lab
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Ik vind het erg jammer dat het meest interessante musicaltheater van Nederland zo beroerd te bereiken is.

Met het OV kun je met de pont maar moet je nog een flink stuk lopen en op de terugweg is de achteringang van het CS dicht en kon ik als vrouw alleen een donker erg rustig stuk in mijn eentje gaan lopen. brrr.

Met de auto is het mijl op 7 en daarna kun je de ingang niet vinden omdat er niet eens een fatsoenlijk bord of wat bewegwijzering is te vinden.

M-Lab is een prachtig initiatief maar het zou fijn zijn als het ook wat bereikbaarder en vindbaarder zou zijn.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 1 ] 06 November 2007 02:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

oioi Mo
achteringang van het CS is savonds niet dicht hoor! deze is gewoon te berkijken, vanaf de dichtsbijzijnde bushalte van het M-Lab gaat er ook een bus direct naar het stadion, (dus zonder pont)
hier voor moet je even op http://www.9292ov.nl je reis plannen ( straat M-Lab: Aambeeldstraat 10E )

maar het is inderdaad nog steeds niet helemaal lekker te berkijken, maar als dadelijk de metro ook onder het Ij door gaat is er misschien wel een metro halte “M-Lab” 😊

Zelf neem ik meestal mijn fiets mee (met de Trein) die mag ook mee op de pont en dan is het een stuk sneller

  [ # 2 ] 07 November 2007 11:20 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Toen ik terugkwam van Into the Woods was die ingang heel erg dicht en heb ik om het station heen moeten lopen. Ik heb samen gelopen met een jong meisje dat het daar ook reuze eng vond.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 3 ] 07 November 2007 02:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Mo - 07 November 2007 11:20 AM

Toen ik terugkwam van Into the Woods was die ingang heel erg dicht en heb ik om het station heen moeten lopen. Ik heb samen gelopen met een jong meisje dat het daar ook reuze eng vond.

+


mhhh raar :S maar natuurlijk erg vervelend, ik ben nu al 7x bij het M-Lab geweest en altijd door de achter ingang het CS binnen kunnen komen, wel vervelend dat je er dus niet vanuit kan gaan

  [ # 4 ] 07 November 2007 08:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik vind de bereikbaarheid van M-Lab ook niet zo goed.
Van en naar de bus is het (zeker voor mij (ik heb astma en een niet al te beste conditie) nog een heel stuk lopen.
Zou fijn zijn als er een bus dichterbij zou stoppen.
Toen bij ITW werd er verteld dat ze er mee bezig waren (maar goed, wie weet hoe lang dat nog duurt 😉).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 07 November 2007 11:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Het is niet alleen de afstand, maar ook de omgeving :vaag:
Een soort van industrieterrein, dus overdag al niet gezellig en ‘s avonds doodstil (en dus doodeng)  :ohw:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 6 ] 07 November 2007 11:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Door de woonwijk ging het afgelopen maandag nog wel, maar heb wel lopen bellen tijdens het stuk over het industrieterrein (Mocht er iets gebeuren, dan weet iemand ten minste gelijk mocht er wat misgaan 😉 )

  [ # 7 ] 07 November 2007 11:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja precies, de buurt is niet echt om vrolijk van te worden… *bibbert*

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 08 November 2007 12:52 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2004-07-06

Helemaal gelijk, wat een naargeestige omgeving! Ben in september naar Into the woods geweest, en heen ging nog, er gingen nog een paar mensen met de bus en lopen, maar terug, liep ik alleen….dit houd mij echt tegen om opnieuw naar het m-lab te gaan, en ik ben echt niet bang uitgevallen!

   Handtekening   

april
02 footloose
18 lenette van dongen

  [ # 9 ] 08 November 2007 01:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

misschien een iedee: voorstellen om een soort van pendelbus te regelen, voor (bijvoorbeeld voor €1,50) kan je dan vanaf de pont naar het m-lab en savonds weer terug, zou erg fijn zijn

  [ # 10 ] 08 November 2007 02:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik vermoed dat dat verre van rendabel zal zijn, zeker omdat M-lab nog niet zo’n uitgebreide programmering heeft.

Maar het M-lab is hier al wel zo populair dat ik vermoed dat er bijna altijd wel leden zijn die met de auto naar M-lab zijn gegaan. Misschien vragen of ze mee kunnen rijden naar de pont?

  [ # 11 ] 08 November 2007 03:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Jeroen - 08 November 2007 02:05 PM

Ik vermoed dat dat verre van rendabel zal zijn, zeker omdat M-lab nog niet zo’n uitgebreide programmering heeft.

Maar het M-lab is hier al wel zo populair dat ik vermoed dat er bijna altijd wel leden zijn die met de auto naar M-lab zijn gegaan. Misschien vragen of ze mee kunnen rijden naar de pont?

Na de eerste Vliegende Hollander heb ik Klaske ook bij de Pont afgezet… Mochten er meerdere mensen van hier zijn is het geen punt om ze een volgende keer ook bij de pont af te zetten…

Maar ja, moet het zo uitkomen 😉

  [ # 12 ] 12 November 2007 10:24 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Een mooi groot bord bij het hek met wat verlichting erop lijkt me ook een goed idee. zodat je het kunt vinden in het donker. Dat kan toch niet al te moeilijk zijn.

Ik vind het M-Lab geweldig, maar de locatie hopeloos.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?