1 of 6 |  1 2 3 >  Last ›
Tarzan Telecasting in Duitsland
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Tarzan wordt zoals gezegd wordt door telecasting gekozen. Stage Entertainment wordt wel beetje fan hiervan.

Alleen Tarzan nu al in duistland? Gaat dat straks te kosten van de nederlandse Tarzan? Ome Joop kennende is het decor van Locatie A naar Locatie B verhuizen.

Maar Ich Tarzan, Du Jane gaan vast leuken avonden televisie worden. Succes gegarandeerd!

Nemen ze dan wel ook Tooske als gastvrouw 😉 zoals wij haar hadden bij wie wordt tarzan!

  [ # 1 ] 28 November 2007 08:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Is het een eenmalig programma of echt a la Evita?

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 2 ] 28 November 2007 08:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik dénk eenmalig, maar da’s maar een vluchtig hersenspinsel.
Ik persoonlijk word er niet heel blij van, maar goed.. ik ben dan ook geen fan van zulke programma’s, behalve dat ‘t wel leuk is om naar te kijken! (Ben ik te volgen? Nee hé?)

Ik ben benieuwd, kunnen wij (simpele Nederlanders) die zender wel ontvangen?!

  [ # 3 ] 28 November 2007 09:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

cremi - 28 November 2007 07:43 PM

Nemen ze dan wel ook Tooske als gastvrouw 😉

Twijfelgevalletje denk…? Ik meen ergens gelezen te hebben dat Tooske weer zwanger is…

Overigens vind ik Duits een vervelende taal om naar te luisteren dus ik ga niet kijken, als ik desbetreffende zenderuberhaupt kan ontvangen…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 4 ] 28 November 2007 09:33 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

cremi - 28 November 2007 07:43 PM

Alleen Tarzan nu al in duistland? Gaat dat straks te kosten van de nederlandse Tarzan? Ome Joop kennende is het decor van Locatie A naar Locatie B verhuizen.

Denk het neit.. aangezien Tarzan volgend jaar al in Duitsland moet verschijnen.. dan heeft die maar 1,5 jaar in Nederland gestaan..
Dat is erg kort voor een ‘succes’ musical..

Ze hebben wel nog een decortje van Broadway over;-)

ik ben meer benieuwd in welk theater Tarzan zal komen..

  [ # 5 ] 28 November 2007 09:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

dokter_P - 28 November 2007 09:33 PM
cremi - 28 November 2007 07:43 PM

Alleen Tarzan nu al in duistland? Gaat dat straks te kosten van de nederlandse Tarzan? Ome Joop kennende is het decor van Locatie A naar Locatie B verhuizen.

Denk het neit.. aangezien Tarzan volgend jaar al in Duitsland moet verschijnen.. dan heeft die maar 1,5 jaar in Nederland gestaan..
Dat is erg kort voor een ‘succes’ musical..

Ze hebben wel nog een decortje van Broadway over;-)

ik ben meer benieuwd in welk theater Tarzan zal komen..

Zal me niks verbazen als tarzan in Hamburg komt te staan als opvolger van The Lion King. Past prima bij dat theater kwa constructie.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 6 ] 28 November 2007 10:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Het lijkt me in ieder geval wel leuk om een keertje te gaan, als het eenmaal zover is!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 7 ] 28 November 2007 11:39 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

saigon - 28 November 2007 09:36 PM

Zal me niks verbazen als tarzan in Hamburg komt te staan als opvolger van The Lion King. Past prima bij dat theater kwa constructie.

Maar The Lion King loopt nog wel goed in Hamburg. Zo het kunt ook naar Essen of Oberhausen komen. Ik hoop het zo *g* Keulen is niet verafgelegen von deze twee stadjes 😉

   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 8 ] 29 November 2007 05:36 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

‘Tarzan’ in Duitsland; tv-castings op SAT1
28/11 13:22 - ‘Tarzan’ komt volgend najaar in Duitsland op de planken. In welk theater is nog niet bekendgemaakt. De beide hoofdrolspelers moeten hun plaats verdienen middels castingshows op televisie. Vanaf februari 2008 start op SAT1 het programma ‘Ich Tarzan, du Jane’. De castings voor de hoofdrollen zullen tien uitzendingen in beslag nemen. De algemene audities starten op 7 januari 2008 in Hamburg, Essen in Stuttgart. Vanaf zaterdag zijn de eerste reclamespots op SAT1 te zien.
bron; musicalfan.net


dus toch een 10 delige show

  [ # 9 ] 29 November 2007 06:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Dat wordt vast een paar vermakelijke avondjes…. Als ik die zender überhaupt kan ontvangen!

  [ # 10 ] 08 January 2008 12:19 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

De kogel is door de kerk: de Duitse Tarzan zal voor het eerst te zien zijn in het Theater Neue Flora in Hamburg. De Disney-musical met muziek van Phil Collins wordt daarmee de opvolger van Dirty Dancing, die nog tot juni in Hamburg te zien is. Tarzan speelt in de Neue Flora vanaf oktober 2008, maar een exacte premièredatum is nog niet bekend. Gelijktijdig met de bekendmaking van het theater is ook de ticketverkoop gestart. Tickets voor de Duitse Tarzan zijn verkrijgbaar voor voorstellingen vanaf 1 november. De hoofdrollen voor de productie worden gezocht via een tv-programma met Pia Douwes, Ralf Schaedler en Maik Klokow in de jury. De Nederlandse versie van Tarzan - de eerste in Europa - is momenteel te zien in het Circustheater in Scheveningen.

De zaal ziet er zo uit:

Heel anders dan het Circustheater dus.. vraag me af hoe ze het hier aan willen gaan pakken met het slingeren door de zaal

  [ # 11 ] 08 January 2008 10:41 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

Jammer, dat de show naar Hamburg gaat. Weer geen premiere van een fantastisch show omtrent van Keulen :(

StephanieMangano - 28 November 2007 08:55 PM

Ik ben benieuwd, kunnen wij (simpele Nederlanders) die zender wel ontvangen?!

Ik weet, dat enige mensen Sat. 1 kunnen ontvangen in de Nederlands. Maar ik weet niet, of je het per kabel of per satelliet ontvangen kunt…

   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 12 ] 09 January 2008 04:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  311
Geregistreerd  2006-08-07

Het wordt echt een Evita achtige show, dus niet eenmalig.
Vanmorgen was er rond een uur of kwart voor 10 op SAT1 een stukje over de eerste opnames die gisteren plaatsvonden. Ik weet niet of deze misschien op de site van SAT1 te zien zijn. Ik vond het er iig leuk uitzien

   Handtekening   

Mijn leven is van mij

  [ # 13 ] 10 February 2008 09:47 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  346
Geregistreerd  2003-03-28

Is er iemand die deze zender inderdaad kan ontvangen? Ik kan het namelijk niet ontvangen zonder allerlei extra zenders erbij te moeten nemen. En misschien kan ik dan met die iemand een deal sluiten.
Ik heb begrepen dat de uitzenidingen op 29 februari beginnen.

  [ # 14 ] 10 February 2008 10:52 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik kan deze zender wel ontvangen maar heb geen DVDrecorder… kan het wél voor je opnemen op video 😊

Maar mss heeft deze zender ook een soort “uitzendinggemist” en kun je het online volgen?

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 15 ] 10 February 2008 03:40 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2008-02-02

Volgens mij kan je de aflevering gewoon terug kijken op de site.
http://www.sat1.de/comedy_show/tarzan/

 1 2 3 >  Last ›
1 of 6