441 of 458 | ‹ First  < 439 440 441 442 443 >  Last ›
Te zien op tv/ internet / in tijdschriften
  [ # 6601 ] 15 January 2019 08:01 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Laat me raden… Aida?😉

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 6602 ] 16 January 2019 01:33 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2018-10-31

De 23e worden de musical awards weer uitgezonden op de AVRO. Hierbij zijn onder andere acteurs uit de volgende voorstellingen te zien:

The Lion King
Mamma Mia
The Addams Family
Evita
Soldaat van Oranje

Er is nu ook een winactie gelanceerd waarbij je kaarten kunt winnen, hierbij de link voor wie erbij wilt zijn:
https://webwinkel.ad.nl/winactie-musical-awards-gala

  [ # 6603 ] 22 January 2019 03:14 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik zie het net op Facebook voorbij komen:
Morgen zit Hans Cornelissen bij Goedemorgen Nederland om te praten over o.a. Op hoop van zegen, en hij heeft ‘groot nieuws’.

  [ # 6604 ] 28 January 2019 05:02 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Vanavond om 22.10 uur op Arte: “Les Parapluies de Cherbourg” (met Duitse ondertiteling).

https://www.arte.tv/de/videos/002747-000-A/die-regenschirme-von-cherbourg/


Aanleiding is het overlijden van componist Michel Legrand. Direct na de film (23.40 uur) volgt een documentaire over hem.

https://www.arte.tv/de/videos/078175-000-A/michel-legrand-drei-oscars-fuer-die-filmmusik/

  [ # 6605 ] 28 January 2019 06:02 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Hoe en waar kun je Rent Live terugkijken?

  [ # 6606 ] 01 February 2019 04:27 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Leuk interview met Bill van Dijk door De Volkskrant. Mooie anekdotes en interessante quotes als:

Bij Joops productiebedrijf Stage Entertainment vond ik dat mensen te hard met elkaar omgingen, dat bedrijf was gebaseerd op angst.

Hier moest ik vooral erg om lachen :lol:

In “Blue Movie speelde ik iemand die impotent was en ontmaskerd wordt en dan van het balkon springt. Dat was minder interessant.

  [ # 6607 ] 09 February 2019 10:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Op televisiezender “ONS” zijn regelmatig oude Making Off programma’s te zien. Zo ook de serie “Achter de Schermen…”

De afleveringen die momenteel te zien zijn geweest en online (nog) terug te zien zijn:

Titanic (Joop van den Ende-versie):

https://www.kijkbijons.nl/the-making-of-titanic/tvgemist/item?1Qqc7ERZEGmdZwYQ8V9TAA==

Dolly Dots musical Love Me Just A Little Bit More:

https://www.kijkbijons.nl/the-making-of-the-dolly-dots/tvgemist/item?BKikiOtLYmtpI8yciqt06Q==

Veel kijkplezier

  [ # 6608 ] 13 February 2019 02:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Via MusicalJournaal:

Paul de Leeuw, Tania Kross en Alex Klaasen in jury Musical Awards
Theaterdirecteur Charles Droste wordt de nieuwe voorzitter van de jury

Het bestuur van de stichting Musical Awards heeft, na het vertrek van andere juryleden, grote en veelzijdige theatermensen bereid gevonden om het komend seizoen in de jury plaats te nemen. Het bestuur is trots dat Paul de Leeuw, Alex Klaasen, Tania Kross, Isabelle Beernaert en regisseur Michiel de Regt zich de komende periode aan de Musical Awards zullen verbinden. Theaterdirecteur Charles Droste wordt de nieuwe voorzitter van de jury.

‘We zijn de vertrekkende juryleden Cornald Maas, Irene Moors, Joris van Bennekom en Michiel van Erp dankbaar voor hun inzet in de afgelopen jaren,’ laat het bestuur van de Musical Awards weten. ‘Cornald heeft zich jarenlang als juryvoorzitter verdienstelijk gemaakt. Met het oog op de toekomst wilden we theatermakers in de jury hebben die zich op verschillende manieren al hebben bewezen. We zijn ervan overtuigd dat we in Paul de Leeuw, cabaretier en acteur Alex Klaasen, de Belgische choreografe en theaterproducente Isabelle Beernaert, zangeres Tania Kross en regisseur Michiel de Regt zeer professionele mensen hebben die de komende jaren de kleinere en grotere musicals in Nederland op hun waarde weten te beoordelen.’

‘Als theatermakers weten wij als geen ander wat er bij komt kijken om een dergelijke prestatie in het theater neer te zetten,’ zegt Alex Klaasen, die zelf meerdere Musical Awards heeft gewonnen. ‘Het vergt enorm veel talent en doorzettingsvermogen om de disciplines dansen, acteren en zingen perfect uit te voeren. Ik verheug me om naar mijn collega’s te kijken.’

Met voorzitter Charles Droste en de overige juryleden, AD-journalist Arno Gelder en actrice Marisa van Eyle gaan Paul de Leeuw, Alex Klaasen, Isabelle Beernaert, Tania Kross en Michiel de Regt vanaf nu tientallen musicals beoordelen en kijken wie er in aanmerking komen voor de Musical Awards 2020.

Weet niet of ik Paul en Tania nou zo passend vind, maar de anderen lijken me wel goede namen.

  [ # 6609 ] 21 February 2019 02:29 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Zaterdag om 22.00 uur op BBC Two (herhaling volgende week vrijdag om 00.05 uur): “La La Land”.

https://www.bbc.co.uk/programmes/m000309g

  [ # 6610 ] 23 February 2019 05:29 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Edwin Jonker (Color Purple, Beauty and the Beast etc.) en Lucas Hamming (All Stars) spelen dit jaar mee in The Passion. Edwin als Jezus en Lucas als Judas. De uitzending is op 18 april op Witte Donderdag.

  [ # 6611 ] 27 March 2019 07:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Albert Verlinde was vanochtend bij Goedemorgen Nederland vanwege wereld theaterdag / de 1000e voorstelling van The Lion King in Nederland / bezoekersrecord van The Lion King / iets te zeggen over Nederlanders in musicals in het buitenland.

Hij zei ook iets over dat hij het zo’n schande vindt dat de Amsterdamse hogeschool voor de kunsten de musicalafdeling aan het afbouwen is, dat het zo’n schande is dat de directeur van die school musical ziet als een mindere theaterdiscipline. Ik zat met open mond te luisteren, want durft de man die liever televisietalent cast dan mensen met een opleiding, die hij dan maar in het ensemble zet of jaarlijks vervangt door stagiaires, te zeggen dat het zo belangrijk is dat er elk jaar te veel studenten af studeren in een vakgebied waar zij na hun stages waarschijnlijk nooit een fatsoenlijke boterham mee kunnen verdienen? Bah!  😠

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 6612 ] 27 March 2019 09:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Vanochtend waren Lone van Roosendaal, William Spaaij en Britte Lagcher te gast bij Koffietijd om te praten over de Internationale Theaterdag.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 6613 ] 10 April 2019 09:23 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Afgelopen zondag was Noortje Herlaar te zien in de Avond van de Filmmuziek op NPO 1. Ze zong daar het nummer ‘I’ll never love again’ uit de laatste remake van A Star is Born. En alhoewel Noortje goed acteert in films en TV-series vind ik haar zangkunsten nog steeds buitengewoon, zou haar graag wat meer zien optreden.

Een buitengewone prestatie leverde ook Britt Lenting in de Engelse talentenjacht All Together Now op de BBC 1. Afgelopen zaterdag zong zij zich daar de finale in en mag zij dus komende zaterdag nog een keer zingen, maar dan als finalist. Deze show wordt rond 20.00 uur uitgezonden.

  [ # 6614 ] 10 April 2019 05:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik weet niet of ik er goed aan doe dit te posten, maar ik vind dit zo bijzonder…

Celinde Schoenmaker heeft een crowdfundingsactie geopend voor Sanne den Besten, die vorige week een ongeluk heeft gehad met de fiets. Zie de uitleg op de pagina, hier.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 6615 ] 12 April 2019 11:38 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Henk Poort zal meedoen aan het nieuwe seizoen van Beste Zangers.

‹ First  < 439 440 441 442 443 >  Last ›
441 of 458