45 of 46 | ‹ First  < 43 44 45 46 > 
Wie is de Mol?
  [ # 661 ] 06 February 2016 10:38 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Ik blijf mijn mol trouw totdat deze eruit vliegt. Dus terwijl ik steeds meer Rop ga verdenken (en hem dus een plekje op de reservebank heb gegeven) blijf ik vol in mijn Annemieke is de mol tunnelvisie zitten.

  [ # 662 ] 10 February 2016 12:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Rop zit bij mij ook op de reservebank.. Alhoewel ik hem wel minder ben gaan verdenken. Klaas is nog steeds nummer 1. Ik gok op een mannenfinale dit jaar.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 663 ] 14 February 2016 03:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Erg leuke aflevering gisteren, vooral het tweede en derde spel!

Annemieke die vijf jokers inzet terwijl ze weet dat de kans groot is dat de zwarte vrijstelling wordt ingezet…als ze de Mol is heeft ze ze toch niet nodig, dus dumpen die handel (en Rop kreeg er één, had hij er nog maar eentje gekregen, dan was hij er volgende week weer bij geweest). Restaurant Molino werd door Annemieke Molina genoemd.. een aanwijzing mogelijk dat de Mol een vrouw is.

Toch heb ik nog wel twijfels… Om vijf uur waren ze overduidelijk al hamburgers aan het bakken maar volgens de jongens konden de hamburgers niet voor zeven uur geserveerd worden… en dan het tijd rekken bij het bakken van de kipkroketten.

  [ # 664 ] 14 February 2016 03:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Als het goed is maakt de zwarte vrijstelling ook de ingezette jokers ongedaan, zodat iedereen echt gelijk staat.  Dus een extra joker voor Rop had niks uitgemaakt. Jammer, vind hem altijd heel leuk. 😊

Maar het kan nu toch niet anders dan dat Klaas de mol is, toch?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 665 ] 16 February 2016 10:36 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Hanstmf - 14 February 2016 03:25 PM

Annemieke die vijf jokers inzet terwijl ze weet dat de kans groot is dat de zwarte vrijstelling wordt ingezet..

Maar ze had ook een groene vrijstelling en ze had nog maar 2 kansen om iets in te zetten. Vandaar dus dat ze nu die jokers inzet en dan de volgende keer de vrijstelling (denk ik).

De zwarte vrijstelling maakt inderdaad alles ongedaan. Dus ook jokers.

Ik denk ook nog steeds Klaas.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 666 ] 20 February 2016 10:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ja, Annemieke had de groene vrijstelling dus kon haar jokers sowieso vorige keer dumpen (had ik niet aan gedacht) en die vrijstelling dus ook vanavond ingezet. Na het gehannes van Tim vorige week en ook nu weer stijgt-ie met stip op mijn lijstje. Als Tim de mol is ben ik wel heel benieuwd wie dit spel gaat winnen.

  [ # 667 ] 21 February 2016 09:44 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Grappig dat de titel van deze aflevering - Min of meer uitonderlijk - op alle kandidaten kan slaan.
Annemieke die een aparte plek had bij de TV opdracht.
Tim die geen enkel scherm heeft uitgezet en een wel heel bijzondere route koos.
Klaas die 1 scherm uit zet wat uiteindelijk het enige negatieve bedrag is.
En zelfs op Taeke kan slaan die maar liefst 6 van de 9 schermen uit zet.

  [ # 668 ] 22 January 2017 04:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Nieuw seizoen is begonnen! Ik ben weer flink verward, maar verwacht deze keer een mol die een man is, waarbij Diederik en Thomas de beste kans maken de mol te zijn. Wat denken jullie?

  [ # 669 ] 22 January 2017 08:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik verdenk Sanne en Sigrid het meest.

  [ # 670 ] 23 January 2017 06:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Ik zit op Thomas. Hij had tijdens het spel in de duinen alle kans om met geld te rotzooien. Sigrid doet raar maar zou zomaar de mol kunnen zijn, Jeroen en Diederik staan ook nog steeds op mijn lijstje.

  [ # 671 ] 23 January 2017 08:08 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik sta op het punt de Imanuelle-tunnel in te gaan, maar vind ook nog dat Sigrid, Sanne, Diederik en Jeroen ook de mol kunnrn zijn. :lol:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 672 ] 23 January 2017 01:04 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

In het begin was Sanne mijn mol, maar ik krijg daar nu twijfel over. Op basis van de titel van aflevering 3 (einde verhaal) komen Jochem en Imanuelle in aanmerking (laatste stuk verhaal van te rijden route stond op hun auto) of Sigrid die regel 10 en 11 omdraait.  Imanuelle herkende ook nog eens niet direct de vlag van Suriname.

Op basis van de beelden van volgende week lijkt het er op dat er dan een opdracht is waar geld uit de pot gaat. Als dat echt zo is zal de mol zich niet echt druk hebben gemaakt over geld dat nu in de pot komt

  [ # 673 ] 23 January 2017 02:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De reden dat ik best behoorlijk op Imanuelle zit, is omdat Roos in de voice over bij de test vertelt hoe zeer ze Imanuelle vertrouwt en niet verdenkt. Ze sluit dat stuk af met “dus” (en dan nog eens benadrukken wat ze bedoelt). Dus is een conclusie en laat “conclusie” nou net het woord zijn dat de mol op Twitter zette voorafgaand aan de aflevering… Vanwege die redenering is het nu einde verhaal (is de titel van de dee alflevering) voor Roos. Ik moet nog even bekijken of het misschien ook zo voor de andere afvallers opgaat of dat Roos misschien nog andere mensen bij naam noemt die ze niet verdenkt.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 674 ] 16 February 2017 08:22 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik zit nog steeds op Sanne, maar moet wel zeggen dat ik dit het saaiste seizoen vind sinds tijden! Weet niet waar het aan ligt…

  [ # 675 ] 25 February 2017 08:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik snap er NIKS meer van, vind iedereen verdacht. Thomas misschien het meeste, maar niemand van de kandidaten lijkt écht op hem te zitten. Ja, Sanne nu een beetje, maar die heeft zelf ook genoeg verdachte acties.

‹ First  < 43 44 45 46 > 
45 of 46
‹‹ Piet Piraat      Linda (Rodermondje) jarig. ››