2 of 11 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Rode Loper Actie Les Miserables
  [ # 16 ] 12 April 2008 03:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Ik heb ook ingeschreven. Lijkt me weer leuk!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 17 ] 12 April 2008 04:02 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Ik had een mailtje gestuurd. dit was het antwoordt.
helaas stellen wij voor deze premiere geen kaarten beschikbaar.
wegens de enorme belangstelling is dat bij Les Miserables niet mogelijk

groet

het Les Miserables Team

Hoop voor degene die gaan, dat ze alsnog naar binnen mogen.
Voor alleen de loper pas ik. Zeker als dat net zo geregeld is als bij Dirty dancing.
Ik was blij dat ik naar binnen mocht maar als het alleen voor de loper was had ik gebaald.
Dat vond ik wel slecht geregeld daar. En dat heb ik wel vaker meegemaakt.

[ Gewijzigd: 13 April 2008 10:04 AM by musicalfan1982 ]
  [ # 18 ] 12 April 2008 07:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou sorry hoor maar ik vind het een beetje arrogant klinken. Je weet van te voren waar je aan meedoet, dat je alsnog naar binnen kan als SE dit op dat moment besluit is alleen maar mooi meegenomen. De dames en heren van SE doen hun uiterste best om het rode loper evenement tot iets leuks te maken dus geef hen ook een beetje credit. Om je daar dan enorm boos over te maken zoals je zegt vind ik niet echt aardig gezegd. Maar goed dat is mijn mening en je bent natuurlijk vrij om mee te doen met de actie.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 19 ] 12 April 2008 08:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb bij de rode loper van Evita meegedaan en vond het wel goed geregeld toen \
vond het wel jammer d at ik niet niet naar binnen kon en dat geld het zelfde voor de rode loperactie b ij tarzan (daar hadden zelfs voor frisdrank gezorgd aangezien het toen zo loeiheet was

Ik persoonlijk vind het altijd goed geregeld bij SE
LET wel ze hoeven dit niet te doen voor fans ik denk dus dat je blij moet zijn dat ze dit soort acties doen (maar let wel dit is mijn mening)

Hoe graag ik ook naar les mis wil ik laat deze keer de rode loper ana mij voorbij gaan ik wacht gewoon tot 1 juni

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 20 ] 12 April 2008 10:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

ivje - 12 April 2008 08:13 PM


Ik persoonlijk vind het altijd goed geregeld bij SE
LET wel ze hoeven dit niet te doen voor fans ik denk dus dat je blij moet zijn dat ze dit soort acties doen (

Amen.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken zeggen ze altijd en dat vind ik hier mooi van toepassing. Als ze niks doen is het niet goed, maar doen ze wel wat (en nog iets leuks ook) en dan is het à³à³k niet goed!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 21 ] 13 April 2008 01:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja, ik vind ook dat ze het altijd heel goed organiseren!
Bij Dirty Dancing kwamen ze zelfs met koffie en thee langs!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 22 ] 13 April 2008 07:51 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

Nou des te meer kans voor de mensen die wel willen denk ik dan maar :zonnebril:
de laatste paar keren had ik pech, dus hopelijk heb ik nu mazzel en zo niet, dan vergaat de wereld ook niet toch?

Ik vond het bij Cats en MFL prima geregeld, ze hoeven het niet te doen en dan nog zorgen ze voor een versnapering en een leuke attentie, hartstikke tof!

  [ # 23 ] 13 April 2008 10:03 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Hoi Iedereen,

Tja dat is altijd met schriftelijke tekst zo dat boodschappen anders kunnen worden geinterpreteerd en dus verkeerd overkomen.
Ik moet toegeven over mijn eigen bericht dat het ook wel een beetje verkeerd overkomt zo. En dat was zeker niet mijn bedoeling
Bij dirty dancing vond ik het binnen wel goed geregeld, de ontvangst en de kofie die buiten werd bezorgd , maar de plaatsen voor de loper niet.
En dat heb ik al vaker meegemaakt. Ik ben nogal klein dus ik zie al snel iets niet,maar nu was het echt een ramp.
Daarom was ik blij dat ik toen wel naar binnen mocht (overigens ook mijn eerste keer dus vond ik dit heel speciaal) omdat ik anders het gevoel had gehad dat ik voor niets was gekomen, alhoewel het sfeertje meepikken ook leuk is.
En ik ben van mening dat ik het zeker wel leuk vind dat SE zoiets organiseerd en dat ze hun best doen, maar mijn ervaringen zijn niet allemaal goed daarmee geweest en vandaar dat ik voor alleen de loper nu pas.
Maar iedereen die wel gaat wens ik wel veel plezier

[ Gewijzigd: 13 April 2008 10:06 AM by musicalfan1982 ]
  [ # 24 ] 13 April 2008 10:12 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja, dat de vakken klein zijn heb je gelijk in. Het lijkt ook wel de bedoeling dat ze willen dat iedereen paar rijen dik achter elkaar staan.
Dus als je klein bent zie je bijna niks :sad:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 25 ] 13 April 2008 10:20 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ben zelf ook klein maar weet je wat het is
de theaters liggen allemaal in een gebied waar toch ook veel gewoon publiek is
bv in scheveningen heb je ontzettend veel “dagjesmensen” die dan blijven kijken en dat heb je ook bij het beatrix en die gaan dan lekker vroeg staan en nemen dus automatisch de goede plaatsen in ook de plaatsen die eigenlijk voorbehouden zijn aan de fans die de rode loper actie hebben gewonnen Het is nu eenmaal zo dat SE pas op een bepaald tijdstip met de fans richting de rode loper gaat en ik heb dus al een aantal keren gemerkt dat het dan al stik druk is

Dat blijf je altijd houden denk ik

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 26 ] 13 April 2008 10:27 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Bij nader inzien heb ik toch maar mee gedaan.
Al moet ik eerlijk zeggen dat de rode loper actie van Evita me nog vers in het geheugen ligt :vaag:
Maar bij DD was het beter geregeld…
En ik wil natuurlijk niet de kans mislopen dat we misschien alsnog naar binnen mogen!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 27 ] 13 April 2008 12:07 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Wat het jammere is en wat zowel bij Ciske en Dirty Dancing mis ging (gelukkig bij Evita niet) was dat er al heel veel ‘dagjes mensen’ voor je stonden.. zodat jij als winnaar van DE loperactie ergens achteraan stond.. waardoor de prijs niet zo speciaal was…

Gelukkig hadden ze bij Evita een heel mooi vak vrij gemaakt dus ik heb er vertrouwen in dat ze het dit keer (immers het weer in het Luxor is) ook doen!

  [ # 28 ] 13 April 2008 12:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

En dan hopelijk aan de andere kant, waar de gasten steeds heenliepen en -keken

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 29 ] 13 April 2008 06:32 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Ik heb ook weer meegedaan 😊
Ben nog steeds nooit bij een premiere of zelfs maar een rode loper aanwezig geweest,
dus ik hoop van harte deze keer wel!

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 30 ] 13 April 2008 07:37 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  61
Geregistreerd  2006-06-14

Ik heb ook gereageerd. Ik vind het weer super dat SE iets voor de fans en theaterliefhebbers regelt. Het is dichtbij, ik kan lekker fotograferen en zie misschien nog wat vrienden. Heerlijk ontspannen voordat ik mn examens in ga.

Alleen vroeg ik me af, ik heb nog nooit meegedaan met zo’n actie van musicalworld. Gaat het om één plaatsje of om twee plaatjes? Het zal wel in een eventuele mail van SE staan maar dacht anders sta ik volgende week misschien ineens voor een verrassing als ik zou winnen.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 11