46 of 49 | ‹ First  < 44 45 46 47 48 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 676 ] 09 September 2007 10:03 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Gisterenavond met een stel meiden naar No Reservations: lekker lui achterover in je stoel over je heen laten komen, geen feelgood, maar ook niet echt drama.

Intussen voorfilmpjes gezien van Alles is Liefde (een slap aftreksel van Love Actually) met half bekend Nederland inclusief Chantal Janzen. Ik vraag me serieus af waar ze de tijd vandaan gehaald heeft tussen Belle en Jane.
Van mij mag ze zich op één ding richten en zorgen dat ze dat goed en tot in de puntjes beheerst.

Ook voorfilmpje van Enchanted: die lijkt me echt geniaal!
Disney die zichzelf op de hak neemt op Times Square temidden van alle posters van Wicked, The Producers, Hairspray(?) en Rent. Alle posters die ik vorig jaar gezien heb toen ik er was.
Heb bij de voorfilmpjes van Enchanted al gelachen om een spontaan zingende prinses in Central Park en een spontaan in zang uitbarstende prins die geschept wordt door een wielerpeloton.
Die film ga ik vast zien 📣

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 677 ] 09 September 2007 10:57 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Hmm ik was nu zo nieuwsgierig naar de trailer van Enchanted dat ik hem even heb opgezocht:

https://www.youtube.com/watch?v=AJ1e_yPfFD8

Maar ik weet nog niet of ik m eigenlijk wel zo leuk vindt. Die mix tussen real-life action en animatie vind ik meestal niet zo geslaagd. De laatste film waarbij ik het wel geslaagd vond was Roger Rabbit. En dat is toch echt al heel lang geleden.

Doe mij dan maar die andere nieuwe film van Pixar..

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 678 ] 09 September 2007 11:45 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

Hairspray 📣

  [ # 679 ] 09 September 2007 12:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Enchanted lijkt me echt ontzettend leuk!
Moest echt lachen op t eind van die trailer!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 680 ] 09 September 2007 12:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

Hairspray
Toen Hairspray
Daarna Hairspray
Ergens Tussendoor 1408

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

  [ # 681 ] 09 September 2007 03:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Vrijdagavond No Reservations gezien met twee vriendinnen.
Ik vond hem niet heel boeiend, maar voor een niks aan de hand romkom met
wat drama erin vond ik hem wel oké.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 682 ] 10 September 2007 04:52 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Luna24 - 09 September 2007 10:03 AM

Gisterenavond met een stel meiden naar No Reservations: lekker lui achterover in je stoel over je heen laten komen, geen feelgood, maar ook niet echt drama.

Intussen voorfilmpjes gezien van Alles is Liefde (een slap aftreksel van Love Actually) met half bekend Nederland inclusief Chantal Janzen. Ik vraag me serieus af waar ze de tijd vandaan gehaald heeft tussen Belle en Jane.
Van mij mag ze zich op één ding richten en zorgen dat ze dat goed en tot in de puntjes beheerst.

Ook voorfilmpje van Enchanted: die lijkt me echt geniaal!
Disney die zichzelf op de hak neemt op Times Square temidden van alle posters van Wicked, The Producers, Hairspray(?) en Rent. Alle posters die ik vorig jaar gezien heb toen ik er was.
Heb bij de voorfilmpjes van Enchanted al gelachen om een spontaan zingende prinses in Central Park en een spontaan in zang uitbarstende prins die geschept wordt door een wielerpeloton.
Die film ga ik vast zien 📣

Gisteren samen met Hinke ook naar No reservations geweest. Vond het een mooie film! Inderdaad niet echt drama maar ook niet echt feel good. Precies goed zeg maar 😄

Dat voorfilmpje van Alles is Liefde hadden wij ook, maar die van Enchanted niet, maar die klinkt me wel erg leuk in de oren!!! 📣

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 683 ] 10 September 2007 06:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

bianca18 - 10 September 2007 04:52 PM

Dat voorfilmpje van Alles is Liefde hadden wij ook, maar die van Enchanted niet, maar die klinkt me wel erg leuk in de oren!!! 📣

Zie you tube quote hierboven van Ronny 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 684 ] 10 September 2007 06:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Gisteren eindelijk maar een naar HP5 geweest. Tsja, wat zal ik er van zeggen….

Mijn neefje omschreef het mooi als een tussenfilm. Het is zeker niet de beste film van de reeks, zeker als je het boek ernaast aan het lezen bent. Ok, het boek is op veel plaatsen te uitgebreid, de film schiet op een aantal plaatsen te kort. Ze hadden er meer uit kunnen halen, mn op het humoristische gebied…

Maar natuurlijk wachten we weer met smart op deel 6!!

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 685 ] 19 September 2007 05:38 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Gisteren afgereisd naar Vlissingen, het Film by the sea festical om de film “Een manier om thuis te komen - Umoja live” te gaan kijken.
De film die blà¸f gemaakt heeft na hun reis voor de cd Umoja en de reeks concerten die daarna volgden in het Luxor theater. Erg mooie film (voor een blà¸ffan (A) . Concertbeelden zijn prachtig geschoten, veel close ups, dat maakt het soms wat rommelig. De interviews gaven een klein kijkje in hoe de mannen zich voelden, hoe ze het beleefde etc. Ze gingen er verder niet al te diep op in.
Het was voor mij net alsof ik weer in het Luxor zat (want ja, ik was een van de gelukkige die een van de concerten mee heb mogen maken). Het geluid komt zo goed binnen als je in zo’n bioscoopzaal zit, een hele andere beleving dan thuis op de bank.

  [ # 686 ] 20 September 2007 12:33 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hairspray.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 687 ] 20 September 2007 02:31 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Ronny - 09 September 2007 10:57 AM

Maar ik weet nog niet of ik m eigenlijk wel zo leuk vindt. Die mix tussen real-life action en animatie vind ik meestal niet zo geslaagd. De laatste film waarbij ik het wel geslaagd vond was Roger Rabbit. En dat is toch echt al heel lang geleden.

Voor zover ik begrepen had is Enchanted hoofdzakelijk een romantische komedie waarbij de inleiding animatie is, maar zodra ze over gaan naar de ‘real world’ blijft het dat ook. Geen mix van animatie en live action zoals in het ‘briljante’ Who Framed Roger Rabbit… (Ik moet die film weer eens opzetten 📣
     
     
     
     
   
Oh… Mijn laatste Bioscoop avonturen waren Hairspray, Hairspray, Hairspray en Hairspray…

  [ # 688 ] 20 September 2007 05:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

Ik kijk heel erg uit naar Ben X, een nieuwe belgische film van duivel doet al Nic Balthazar. Het gaat over de autistische jonge Ben.

Het Verhaal in een notedop:
Ben is anders. Zijn leven zit vol vreemde rituelen. Hij lijkt te leven in zijn eigen universum, dat zich voor meer dan de helft afspeelt in de wereld van online computergames. In de echte, harde wereld van een technische school is het leven voor hem een dagelijkse hel, met twee kerels die hem het leven bijna letterlijk onmogelijk maken. Ben heeft een plan. Een plan van één woord: moord! Dan komt zijn internetvriendin Scarlite in zijn leven. Dat behoorde niet tot het plan.


De Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=c0rdxiV0SvU

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real

  [ # 689 ] 20 September 2007 05:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik denk dat ik zaterdag maar eens naar Hairspray ga.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 690 ] 20 September 2007 06:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Gisteren Hairspray!

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

‹ First  < 44 45 46 47 48 >  Last ›
46 of 49
     Wie kan mij helpen? ››