7 of 49 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Wat is de laatste bios-film die je hebt gezien?
  [ # 91 ] 27 December 2003 10:09 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

JAAAAAAAAAA!!!!
Eindelijk gisteravond naar LOTR3
geweest!!! :lol:
Weer indrukwekkend. Ik miste wel een paar dingetjes: Ik wist al dat Saruman niet mee zou spelen,
maar ze schoven de hele kwestie wel heel snel aan de kant. Daarnaast vond ik het jammer dat Gandalf maar 1 keer ging
toveren en dan ook nog maar een klein beetje. Is ie in deel 2 helemaal vernieuwd met superkrachten teruggekomen, doet ie
er helemaal niks mee!!!!! Vind ik niet logisch, vooral niet omdat de koning van de Nazgûl in het begin van de film zegt
dat hij persoonlijk met Gandalf gaat afrekenen.
Verder wel een aantal dingen heel mooi in beeld gebracht: De strijd
van Frodo en het gestook van Gollum, de gevechten (Gandalf kan wel heel stoer vechten met stok en zwaard!!!).
Hele
mooie computeranimaties, vooral Shelob: 1 ding klopt niet: ze heeft een angel waarmee ze steekt i.p.v. bijten met haar
giftanden zoals in het boek en zoals gebruikelijk is bij spinnen. Maar ja, het is wel echt een indrukwekkende en
geloofwaardige spin! Brrrrrrrr
Op naar de dvd!!! :lol:

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 92 ] 27 December 2003 12:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

De laatste biosfilm die ik gezien heb is Finding Nemo
geweest. We zijn naar de nederlandse versie gegaan, dus ik heb mogen genieten van de heerlijk grappige stem van Annick
Boer. Heerlijk!!

Mooi film, goed gemaakt, best wel realistisch. Heb erg gelachen om de vegetarische haaien en die
domme meeuwen (Van Mij!! :D)

Echt een
aarader!!

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 93 ] 28 December 2003 04:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

jeeeeeeeee….morgen lotr3…ben benieuwd…maar de laatste
film van mij is freaky friday….ik had hem leuker verwacht dan dattie was maar het was wel gezellig
natuurlijk…....wie heeft die film ook gezien want ik wou vragen of dat het meisje is van dubbel en dwars??

  [ # 94 ] 28 December 2003 05:25 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2002-05-25

Mijn laaatste film was “The Quiet American” in amsterdam.
De muziek was heel mooi, ik had het boek van Graham Greene opnieuw gelezen (voor de derde keer, ofzo).

Anouschka
8)

  [ # 95 ] 29 December 2003 07:30 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2003-02-25

Return of the King LOTR die heb ik tweede kerstdag gezien

  [ # 96 ] 29 December 2003 08:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

De laatste film die ik heb gezien is Goodbey. Lenin. Dit is
een film over oost duitsland, vlak na de val van de muur. Echt een super film. ik raad iedereen aan te gaan kijken, je
kan hem nu zien in het filmhuis. (ik heb de film niet in de bioscoop gezien, want in duitsland is hij al te koop) Maar
echt gaan kijken! Film is ontroerend mooi, als je goed in het erhaal zit en echt mee durft te gaan met de spelers.
Anders schijnt de film heel grappig te zijn. maar dat heb ik niet ervaren, aangezien ik erg in de film zat, moest eerder
huilen dan lachen…

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 97 ] 29 December 2003 08:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“lonekke”]jeeeeeeeee….morgen
lotr3…ben benieuwd…maar de laatste film van mij is freaky friday….ik had hem leuker verwacht dan dattie was maar
het was wel gezellig natuurlijk…....wie heeft die film ook gezien want ik wou vragen of dat het meisje is van dubbel
en dwars??

Ja, “Freaky Friday” heb ik ook gezien. Is “Dubbel en dwars” de NL titel voor
“The Parent Trap”? Zo ja, dan is zij (Lindsay Lohan) inderdaad ook uit die film.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 98 ] 06 February 2004 11:55 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  138
Geregistreerd  2002-09-11

Bah, mijn Underworld post is verdwenen 😢

Dan doe ik maar een Once upon a Time in Mexico postje.
Technisch gezien ben ik niet in de bioscoop geweest om deze film te zien, al heb ik wel de bioscoop versie gezien :shock:  Aangezien deze hier binnekort draait zal ik toch een klein beeld schetsen voor mensen die er over denken naar toe te gaan.


Ik raad de mensen aan om deze film niet in de bios te gaan kijken of je moet groot fan zijn van de mariachi films en deze absoluut niet willen missen, anders kan je hem beter op video huren…

De film klinkt erg aantrekkelijk vond ik ook, goede acteurs en de opvolger van desperado wat ik toch een leuke film vond. Maar ik weet niet waar het aan ligt de film wordt nergens leuk of spannend, er wordt wat geschoten, wie tegen wie is af en toe niet eens duidelijk. Die persoon werkt weer voor die maar dan weer opeens voor die en wat is de relatie tussen hen dan. Alleen de rol van banderas wordt duidelijk uitgelegd al kwam ie natuurlijk dan ook al in de andere films voor.

Ik had hoge verwachtingen en vond hem dus erg tegenvallen…!

  [ # 99 ] 29 February 2004 09:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Something’s gotta give.

Jack Nicholson is en blijft mijn favoriete acteur. Die man heeft gewoon een uitstraling waarmee die iedere film naar zich toe trekt. Vandaar dat ik zeker uitkeek naar deze film. Het is namelijk een film die enige vergelijkingen vertoont met zijn eigen leven.

Helaas vond ik de uitwerking van de hele film, maar slap en voorspelbaar. Ook de actrice Diane Keaton vond ik erg slecht acteren. Ze moest tot twee keer toe schrikken in de film en iedere keer was ze te laat. Te onrealistisch. Of tijdens haar huilbuien kwam het ook allemaal te overdreven naar voren. Ja ik begrijp dat het humoristisch moest zijn, maar ik vond het na 3x irritant worden.

Toch heeft Jack deze film naar twee sterretjes kunnen draaien, maar dat komt omdat ik erg subjectief ben. Het is misschien nog wel te vergelijken met de musical het Hemelbed. Het zit allemaal wel goed in elkaar, maar net niet spannend genoeg voor mij persoonlijk. Misschien als ik 30/40 jaar verder ben…

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 100 ] 27 March 2004 01:32 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Laatste film waar ik heen ben geweest was LotR-Return of the King.
En daarvoor zal het Pirates of the Caribbean zijn geweest.

Allebei geweldige films, al natuurlijk door heel verschillende redenen. Verder ben ik niet veel naar bioscoop geweest. Wil Once upon a time… wel zien (maar dvd) en verder draait er momenteel niet echt iets waar ik graag naar toe wil.

Ze komen wel weer binnenkort :D Harry Potter 3, Pirates 2 (waarschijnlijk) en dat grieks epos (hoe heet het ook weer) Troy.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 101 ] 27 March 2004 07:56 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2003-08-30

Big Fish, heel leuk en mooi 😊.

  [ # 102 ] 27 March 2004 08:35 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“Hot
Patootie!”]Big Fish, heel leuk en mooi 😊.

oeh die wil ik ook nog zien… en Haunted Mansion.. en Cat in the Hat… en Kill Bill 2… en Shrek 2
Het zijn weer mooie filmtijden :D

Mijn laatste film was trouwens Gothika. Tja best aardig. Voor een horrorfilm zaten er teveel cliche schrikmomenten in, was het verhaal erg voorspelbaar, maar Halle Berry en Penelope Cruz maakten veel goed.
Ik zit te twijfelen tussen 2 of 3 sterren…

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 103 ] 27 March 2004 03:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

De laatste film die ik in de bios heb gezien is Along Came Polly. Errug leuk! Zowiezo vind ik Ben Stiller een errug goeie acteur. De film zelf is erg grappig, beetje grof ook af en toe, maar das juist leuk!

  [ # 104 ] 27 March 2004 06:02 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2003-11-18

Brother Bear… Erg leuk 😊

  [ # 105 ] 28 March 2004 01:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

The Haunted Mansion wil ik ook gaan zien… lijkt me echt wel een leuke film… voor de rest… ik wil wel zodra LOTR3 uit is op DVD ( niet illegaal 😉 ) een marathon gaan houden…

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 49
     Wie kan mij helpen? ››