1 of 2 |  1 2 > 
Musical Awards, wat trekken we aan???
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2008-05-19

Hey!

Ik ga dit jaar naar de awards in de studio en vroeg me af wat het “gewone” volk aantrekt. Ik ben in het luxor en in de Rai geweest en ben toen wel gewoon in galajurk gegaan. In de Ahoy ben ik gewoon netjes gegaan, want dat was zo groot (en zonder after party). Nou ben ik vorig jaar niet naar de awards in de studio’s geweest, dus ik heb geen idee of iedereen daar toch in gala kwam of gewoon in nette kleding. Dus vandaar mijn vraag: Wat trekken we aan?

Groetjes Kelly

  [ # 1 ] 19 May 2008 06:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik zat in Ahoy echt voor schut in mijn galajurk op die stomme stoeltjes.
Hoe het in de studio’s van Hilversum is weet ik niet, maar volgens mij wel netjes.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 2 ] 19 May 2008 09:40 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

ben twee jaar geleden in ahoy geweest.. en toen ben ik wel in mn galakleding geweest (maar had ook kaartjes voor de vip-after-party).. maar ik zag ook wel wat mensen in gala kleding zitten op de zijtribunes..

  [ # 3 ] 22 May 2008 02:51 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  196
Geregistreerd  2003-03-15

Het kledingvoorschrift is verplicht BLACK TIE voor iedereen
(zie de site van de Stichting)

   Handtekening   

*Wil je alles weten over René van Kooten?
* http://www.renevankooten.net * Altijd up-to-date

  [ # 4 ] 22 May 2008 05:56 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2006-06-14

Zal straks nog een nieuwe smoking aanschaffen. De oude past niet meer…....

   Handtekening   

http://www.leliesdemusical.nl

  [ # 5 ] 22 May 2008 06:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik ben nog maar 15, is het zelfs dan al verplicht om een smoking te dragen? Vaak zie je jonge mensen (jonger dan ongeveer 18) in casual of casual chic over de rode loper schrijden, dus ik neem aan dat als je op een nette manier gaat als 15-jarige dat dat geoorloofd is xP?

  [ # 6 ] 22 May 2008 06:19 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2008-03-01

Mijn man gaat in smoking en ik in een galajurk. Dat zijn tenslotte de kledingvoorschriften. Ik heb alleen een peesontsteking in mijn voet, dus ik hoop van harte dat die 2 juni over is, anders kan ik nauwelijks op hakken lopen… Ik kan nu niet eens op ‘gewone ’ schoenen lopen!

  [ # 7 ] 22 May 2008 06:42 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

stefucius - 22 May 2008 06:06 PM

Ik ben nog maar 15, is het zelfs dan al verplicht om een smoking te dragen? Vaak zie je jonge mensen (jonger dan ongeveer 18) in casual of casual chic over de rode loper schrijden, dus ik neem aan dat als je op een nette manier gaat als 15-jarige dat dat geoorloofd is xP?

Dat is prima hoor. Van vorige Rode Loperacties waarbij je ook naar premiere mocht (Ciske bijv.) en de dresscode was black tie was ‘t ook prima als je niet in je allersjiekste gala kwam. Ik ging als 20 jarig meisje ook gwn in een net shirtje + rok, en heb niemand horen klagen 😉

  [ # 8 ] 22 May 2008 07:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

IngeG - 22 May 2008 06:42 PM
stefucius - 22 May 2008 06:06 PM

Ik ben nog maar 15, is het zelfs dan al verplicht om een smoking te dragen? Vaak zie je jonge mensen (jonger dan ongeveer 18) in casual of casual chic over de rode loper schrijden, dus ik neem aan dat als je op een nette manier gaat als 15-jarige dat dat geoorloofd is xP?

Dat is prima hoor. Van vorige Rode Loperacties waarbij je ook naar premiere mocht (Ciske bijv.) en de dresscode was black tie was ‘t ook prima als je niet in je allersjiekste gala kwam. Ik ging als 20 jarig meisje ook gwn in een net shirtje + rok, en heb niemand horen klagen 😉

Oh, oké. Gelukkig, ik was niet van plan speciaal een smoking te gaan kopen of huren xP.

  [ # 9 ] 23 May 2008 07:28 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

angela80 - 22 May 2008 06:19 PM

Mijn man gaat in smoking en ik in een galajurk. Dat zijn tenslotte de kledingvoorschriften. Ik heb alleen een peesontsteking in mijn voet, dus ik hoop van harte dat die 2 juni over is, anders kan ik nauwelijks op hakken lopen… Ik kan nu niet eens op ‘gewone ’ schoenen lopen!

Had ik ook bij Ciske… heb toen pas in het cafe mijn juiste schoenen aangedaan en s avonds na de voorstelling gelijk weer in de bergschoenen. Gelukkig niet zichtbaar onder mijn lange jurk, maar ik heb nog nooit zo lekker gelopen!
Sterkte er mee.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 10 ] 23 May 2008 02:54 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2008-03-01

rineke - 23 May 2008 07:28 AM
angela80 - 22 May 2008 06:19 PM

Mijn man gaat in smoking en ik in een galajurk. Dat zijn tenslotte de kledingvoorschriften. Ik heb alleen een peesontsteking in mijn voet, dus ik hoop van harte dat die 2 juni over is, anders kan ik nauwelijks op hakken lopen… Ik kan nu niet eens op ‘gewone ’ schoenen lopen!

Had ik ook bij Ciske… heb toen pas in het cafe mijn juiste schoenen aangedaan en s avonds na de voorstelling gelijk weer in de bergschoenen. Gelukkig niet zichtbaar onder mijn lange jurk, maar ik heb nog nooit zo lekker gelopen!
Sterkte er mee.

Ja, dat is wel een goed plan misschien, om andere schoenen mee te nemen. Maar dan zal ik voor de zekerheid eerst eens kijken of mijn schoenen niet ontzettend onder de jurk uitkomen. Ik denk het haast wel ...

  [ # 11 ] 23 May 2008 03:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Als het een onsteking van je achillespees is, zou lopen op hakken de klacht juist moeten verminderen. In andere gevallen helaas niet…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 12 ] 23 May 2008 04:10 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2008-03-01

lotje - 23 May 2008 03:15 PM

Als het een onsteking van je achillespees is, zou lopen op hakken de klacht juist moeten verminderen. In andere gevallen helaas niet…

Ik heb een ontsteking aan de peesplaat onder de hak van mijn voet. Gek genoeg heb ik juist een ‘beurs’ gevoel aan de zijkanten van de achillespees…
Het is wel begonnen toen het mooi weer werd en ik dus slippers ging dragen. Ik had zelf ook al het idee dat het komt door te ‘plat’ lopen.

  [ # 13 ] 23 May 2008 09:31 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Nog even off topic…

Niet te hoge stiletto’s nemen en een dagje uit proberen. Neem een schoen die regelmatig afloopt, dan heb je de minste kans dat je een drukpunt bij de peesplaat onder je voet krijgt. Paar centimeter is al voldoende…

On topic…
Ik ben nooit in gala geweest, heb ik sowieso een hekel aan. Maar ben er ook nooit uitgezet…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 14 ] 23 May 2008 09:52 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2008-03-01

lotje - 23 May 2008 09:31 PM

Nog even off topic…

Niet te hoge stiletto’s nemen en een dagje uit proberen. Neem een schoen die regelmatig afloopt, dan heb je de minste kans dat je een drukpunt bij de peesplaat onder je voet krijgt. Paar centimeter is al voldoende…

On topic…
Ik ben nooit in gala geweest, heb ik sowieso een hekel aan. Maar ben er ook nooit uitgezet…

Off topic;
Dank je wel voor je goede raad. Ik kan sowieso niet zo goed op stiletto’s lopen, dus ik draag gewoon mijn eigen vertrouwde schoenen met een hak van ca 4 cm. Dat ga ik het beste vol houden! En maar steeds pijnstillers nemen; dat is ontstekingsremmend, dus wie weet wat het doet!

On topic;
Het is voor mij ook de eerste keer. Mijn man en ik hebben kleding gehuurd bij een winkel in de buurt, want een smoking en gala jurk hangt hier ook niet in de kast. Ik heb er enorm veel zin in!

  [ # 15 ] 23 May 2008 09:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Tip voor de dames: bij Peek & Cloppenburg verkopen ze voor minder dan 150 euro enorm leuke, sjieke galajurken die er uitzien alsof ze uit een hele dure winkel komen. Het is wel zo dat je niet kleiner moet zijn dan ongeveer 1.70, anders struikel je over de lengte van de jurk/rok.

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

 1 2 > 
1 of 2