Ciske de Rat; 28 mei
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Gisteren mocht ik eindelijk weer naar Ciske.. Ik had m al een keer gezien in Carré, gisteren was t in Nijmegen, de sfeer eromheen was wel echt heel anders.. Zeker omdat die avond in Carré een gala was.. Gelukkig was wel de originele cast aanwezig

Danny de Munk; die man blijft gewoon Ciske.. zingt heel mooi.. speelt heel goed.
Ik weet niet wie de kleine Ciske was, stond nergens vermeld.. op een paar momenten zong hij niet heel zuiver, maar speelde wel een goede rol.
Marjolein Touw; hoe die vrouw de moeder van Ciske neerzet is gewoon geweldig.. je ziet er een vrouw die verbitterd is door haar omgeving, maar toch wel om Ciske geeft.. je krijgt net geen hekel aan haar door de manier waarop Henri met haar omgaat..
Mariska van Kolck; is gewoon de ultieme tante Jans, lieve vrouw, mooie stem, wat wil je nog meer
Hajo Bruins; heeft een hele aparte houding als hij op het podium staat te spelen, maar zong heel goed en speelde een goede vader..
Hugo Haenen; geweldig hoe hij meester Bruijs neerzet.. dat hij in 1 zin overstapt van de schoolklas naar het soldatenkamp zonder dat het storend overkomt. speelt ook een heel mooi stel samen met Marleen..
Marleen van Loo; je kunt echt zien dat ze zwanger is (weet iemand hoe ver ze is?).. ik blijf een fan van haar..
Jacobien Elffers; ik vind dat zij een hele aparte stem heeft.. daar irriteerde ik me een beetje aan, maar behalve dat zet zij een geweldige Betje neer.. beetje naïeve domme vrouw, maar toch heel lief..
De kleine Bet speelde geweldig, zong mooi en haar timing bij de domme opmerkingen was perfect.
Jorge Verkroost; speelde gelukkig Jan, had hem graag als Ciske gezien.. ik vind die man een geweldige uitstraling hebben.. is als Jan een vreselijke etter, je zou bijna een hekel aan m krijgen.. 😉

Minpuntje was alleen wel dat toen Ciskes moeder vermoord werd (wat Marjolein heel mooi neerzette) de mensen voor mij begonnen te praten over dat het ketchup was en hoe mooi ze wel niet neerviel.. haalde me wel een beetje uit de sfeer.. en er zaten veel pratende en snoepjes etende mensen bij mij in de zaal..

  [ # 1 ] 30 May 2008 01:41 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Durske - 29 May 2008 05:04 PM

Minpuntje was alleen wel dat toen Ciskes moeder vermoord werd (wat Marjolein heel mooi neerzette) de mensen voor mij begonnen te praten over dat het ketchup was en hoe mooi ze wel niet neerviel.. haalde me wel een beetje uit de sfeer.. en er zaten veel pratende en snoepjes etende mensen bij mij in de zaal..

*zucht* dat is zoo zonde
het moment is zo mooi en zo goed gespeelt door iedereen..
Heb je dan juist van die kwebbeltantes voor je zitten die moeten laten zien dat ze er ‘verstand’ van hebben..