262 of 264 | ‹ First  < 260 261 262 263 264 > 
Mary Poppins
  [ # 3916 ] 28 August 2011 02:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Hebben ze na de show gelijk een feestje?
Of gaan ze eerst ergens naar Amsterdam ofzo en dan daar een feestje vieren?:P

  [ # 3917 ] 28 August 2011 04:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Vanmiddag de laatste voorstelling gezien. Laatste keer dat ik bij MP ben geweest, is al meer dan een jaar geleden. Eerlijk gezegd had ik een maand geleden niet verwacht dat ik naar de laatste zou gaan, maar het begon toch te kriebelen om toch op deze manier afscheid te gaan nemen van deze voorstelling, van Noortje en William en de rest van de cast. Meer dan 2 jaar geleden was Noortje 1 van de 11 kanshebbers om de supernanny te gaan spelen en zag ik haar in Maassluis op het Doorzomer-festival. Twee maanden later zag ik haar 3x als Lot in Urinetown en toen werd mij duidelijk dat hier een groot talent de kop opstak. 1x heb ik zelf een liveshow mogen meemaken en na Noortjes winst meteen geboekt voor de eerste twee try-outs. Voor Noortje en William was MP natuurlijk ook heel speciaal, het komt hopelijk voor hen maar 1x voor dat je in een voorstelling je levenspartner ontmoet. Ik vond het vanmiddag een mooie voorstelling met voor mij wel aardig wat momenten dat ik met natte ogen zat.

Na afloop van de voorstelling kwam Roel Vente het podium op en hield een kort toespraakje. Hierna vroeg hij Erwin van Lambaart op het podium, die vervolgens beschreef hoe Stage Ent. drie jaar bezig is geweest deze voorstelling in Nederland te produceren. Ook hij onderstreepte het talent van Noortje. De Crew kwam ook op het podium en werd bedank. Tenslotte zongen we met z’n allen Alles Kan, als Jij dat Laat Gebeuren.

Lisa, ze hebben direct na de laatste show een feestje in de foyer, die was afgezet. En dat zal ongetwijfeld tot laat vanavond duren!

  [ # 3918 ] 28 August 2011 05:42 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

De laatste voorstelling was echt prachtig! Ik heb genoten met een grote lach en véél tranen.

  [ # 3919 ] 28 August 2011 06:01 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Het was een mooi afscheid van Mary Poppins vanmiddag in het Circustheater.

Stage is er in geslaagd om van een toch wel erg Engelse musical een mooie Nederlandse productie te maken. Met toppers als Noortje Herlaar, William Spaaij, Hugo Haenen en Maike Boerdam (die hoge noot van haar is altijd loepzuiver) in de hoofdrollen. De kracht van het hele ensemble komt het beste tot uiting in Stap vooruit… waar elke keer zoveel energie van uitstraalt. Ik ben ook altijd weer verbaasd over de kwaliteit van de kinderen in deze voorstelling. Kinderen die op hun jonge leeftijd al zo kunnen acteren en zingen, allemaal anders maar allemaal top.
Bij zo’n laatste show ben je toch ook weer verbaasd hoeveel mensen aan zo’n grote productie achter de schermen meewerken. Terecht dat die mensen ook eens in het zonnetje worden gezet. 

Het werk is klaar voor Mary, het was een mooie tijd! Ik kijk nu al weer uit naar de nieuwe producties die de komende maanden gaan starten.

  [ # 3920 ] 28 August 2011 06:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Mevr. Banks zei ipv “zo goed was ik nou weer niet”  “ik was te goed!” Ik zag dat het al eerder genoemd was maar die zin klopte niet 😉

Bert had bij Elke dag een fijne dag met Mary een roze pak aan uit Petticoat! (hoorde ik later..)

Aan het einde als Bert bloemen uit het schilderij tovert voor Mary, had Mary ook rozen voor Bert! “versgeplukt”.

Zeker de kinderen Sarah & Gino waren erg leuk bezig, maar na de 2e akte was minder omdat ze het nu verboden werd. (Ook voor de rest van de cast)

De allerlaatste voorstelling was erg mooi. De laatste scènes met Bert & Mary en Mary’s laatste solo nummer (het is klaar en het is goed, nu komt de smaak van bitterzoet) Was erg mooi en zo waar. Je zag en hoorde dat Noortje met extra emoties dit lied bracht. Erg sterk en prachtig.

Daarna volgde een speech van Roel en ook Erwin. Wat ik erg jammer vond is dat er geen sleutel overdracht plaats vond.

  [ # 3921 ] 28 August 2011 06:35 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2010-03-28

Het was zà³ mooi. Ik heb er echt van genoten. Aan het einde toen Bert tegen Mary zei: het is nu echt afgelopen he, tot ooit zat volgens mij iedereen te huilen. Ik zal deze musical nooit vergeten.

  [ # 3922 ] 28 August 2011 06:39 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Vandaag ook naar de laatste mary poppins geweest.
Het viel me op dat Maike boerdam beetje aan het giechelen ofzo was. Of lag dat aan mij, want ze buigt ook soms voorover. En wat zijn haar uithalen toch goed!
En ik dacht bij het nummer stap voor uit, dat ik even Sophie zag als Mary, en de gene die met me mee was dacht dat ook, die vroeg in de auto was Sophie nou even mary, toen zei ik dat dacht ik ook.

  [ # 3923 ] 28 August 2011 06:39 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2010-07-21

Het was prachtig!

Klopt het trouwens dat wanneer Noortje boven de zaal vliegt, ze normaal niet haar koffer bij zich heeft? Dat had ze deze keer wel. Alsof ze nu inderdaad voor altijd weg gaat…

  [ # 3924 ] 28 August 2011 06:43 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

sanjay - 28 August 2011 06:39 PM

Vandaag ook naar de laatste mary poppins geweest.
Het viel me op dat Maike boerdam beetje aan het giechelen ofzo was. Of lag dat aan mij, want ze buigt ook soms voorover. En wat zijn haar uithalen toch goed!
En ik dacht bij het nummer stap voor uit, dat ik even Sophie zag als Mary, en de gene die met me mee was dacht dat ook, die vroeg in de auto was Sophie nou even mary, toen zei ik dat dacht ik ook.

het viel me opeens op dat er twee o’s zijn op de rand van de slaapkamer.

  [ # 3925 ] 28 August 2011 08:49 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

Ben dit weekend naar de 4 laatste shows geweest!!
Heb genoten van alle shows, met vanavond in het bijzonder.
Zeer emotioneel en heb het niet droog kunnen houden.
Wat was het fantastisch en wat is Noortje toch een topper!!
En inderdaad, bij het werk is klaar, wat een emotie, heel veel mensen zaten te huilen, de tranen liepen echt over mijn wangen.
Ik ga het missen…maar ik zal het NOOIT vergeten.

  [ # 3926 ] 28 August 2011 09:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

@sanjay het was gewoon de hele show Noortje hoor 😉

Ik heb heel erg zitten huilen bij “alles kan”, “het werk is klaar” en bij het eindapplaus.

Ik zal je niet vergeten Mary Poppins, ik vergeet het nooit!

  [ # 3927 ] 28 August 2011 09:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

p3tries - 28 August 2011 06:39 PM

Het was prachtig!

Klopt het trouwens dat wanneer Noortje boven de zaal vliegt, ze normaal niet haar koffer bij zich heeft? Dat had ze deze keer wel. Alsof ze nu inderdaad voor altijd weg gaat…

Ze heeft haar tas altijd bij zich, dat weet ik zeker

[ Gewijzigd: 29 August 2011 01:50 PM by tammie1003 ]
  [ # 3928 ] 29 August 2011 01:17 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

De Tas heeft ze altijd. Ik weet het zeker! Anders had ze namelijk een hand vrij om terug te zwaaien en dat doet ze nooit 😉

  [ # 3929 ] 29 August 2011 03:42 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik zit nou filmpjes te kijken van het einde, maar goeeft William Noortje nou bij het slotapplaus een kus vol op de mond in plaats van op de wang? niet goed te zien op filmpjes namelijk?

  [ # 3930 ] 29 August 2011 06:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

AfterForever - 29 August 2011 03:42 AM

ik zit nou filmpjes te kijken van het einde, maar goeeft William Noortje nou bij het slotapplaus een kus vol op de mond in plaats van op de wang? niet goed te zien op filmpjes namelijk?

Nee, toch op haar wang 😄
*edit* ik bedoelde eigenlijk aan het eind van de voorstelling zelf dus net voor het slotapplaus en niet bij het slotapplaus. Weer een kwestie van niet goed lezen van mezelf!

[ Gewijzigd: 29 August 2011 08:42 AM by Hanstmf ]
‹ First  < 260 261 262 263 264 > 
262 of 264