Meedoen aan prijsvragen
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik heb het al eens eerder aangegeven maar ik wil het toch nog weer onder de aandacht brengen.
Musicalworld heeft regelmatig prijsvragen waarbij je leuke prijzen kunt winnen. 9 van de 10 x gaat dat om kaarten voor een voorstelling.

Nu wil het geval dat als wij de prijswinnaars bekend maken en de gegevens doorspelen naar de productiemaatschappij dat mensen toch ineens afhaken. Laatste voorbeeld is dat we 5x2 kaarten mochten weggeven voor de Greg&Baud; voorstelling Don Giovanni in Zoetermeer. 2 mensen hebben bij de productiemaatschappij aangegeven Zoetermeer ineens te ver weg te vinden.

Ten eerste weet je om welke datum het gaat (bij Greg&Baud; mocht je zelfs de datum kiezen!) want dat zet ik er altijd bij
Ten tweede weet je waar de voorstelling plaatsvindt want dat zet ik er altijd bij
Ten derde boor je de kaarten ook vaak door een ander zijn neus want het is niet altijd mogelijk om op zo’n korte termijn de kaarten aan andere inzendingen te geven want die gingen ervan uit dat ze niet gewonnen hadden en hebben vaak andere plannen gemaakt.

Kortom, nogmaals het dringende verzoek; Doe alleen mee met een prijsvraag als je ZEKER bent dat je ook kunt die datum dat scheelt gewoon een hoop gedoe.
Musicalworld probeert altijd leuke prijsvragen op te zetten, daar gaat best een hoop tijd inzitten dus maak het mij een beetje gemakkelijker en doe alleen mee als je zeker bent dat je kunt, dat je vervoer hebt etc. (Natuurlijk heb ik begrip voor acute callamiteiten)

Dank je

[ Gewijzigd: 13 June 2008 08:36 AM by Ronny ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”