Welke moet ik kopen?
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  317
Geregistreerd  2006-01-26

Voor mijn labtop is mijn Norton anitvirus verlopen,nu moet ik dus een andere.
Maar welke moet ik nemen,er is zoveel keus en aanbod!
Ik wil graag een versie gebruiken die je voor meerdere pc’s kan gebruiken,dan kan ik de kosten delen met mijn vader,ook zijn norton is straks verlopen.
Ik heb windows Vista,hoop dat iemand mij hier kan adviseren!

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl

  [ # 1 ] 22 June 2008 09:45 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Verlengen van je Norton virusscanner is geen optie? Geloof dat Norton wel de beste is… Maar ik gebruik zelf geen virusscanner dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dat te vragen. 😉

Wel gebruik ik Ad-Aware

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 2 ] 22 June 2008 01:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Zelf gebruik ik thuis AVG Free 8.0 en ben er erg tevreden over. Het is een gratis virusscanner die prima werk doet. Enige nadeel is dat je niet als Norton er ook een firewall en zo bijkrijgt. Maar van de andere kant: dit zit ook weer ingebakken in je Windows dus twee firewalls is dan weer overbodig.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 3 ] 22 June 2008 03:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Ronny - 22 June 2008 01:19 PM

Zelf gebruik ik thuis AVG Free 8.0 en ben er erg tevreden over. Het is een gratis virusscanner die prima werk doet. Enige nadeel is dat je niet als Norton er ook een firewall en zo bijkrijgt. Maar van de andere kant: dit zit ook weer ingebakken in je Windows dus twee firewalls is dan weer overbodig.

Hmmm, bedankt voor de tip! Mijn Norman begint de laatste tijd kuren te vertonen, dus wie weet ga ik em binnenkort wel vervangen. Dan is dit een goede oplossing…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl