Elisabeth in Berlijn
change_status
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2008-05-01

Ik wil deze zomer graag naar de musical Elisabeth in Berlijn. Weet iemand waar je kaartjes kan bestellen? En ik vroeg me eigenlijk ook af of er kortingen zijn voor deze musical? Hopelijk weet iemand dit.

  [ # 1 ] 29 June 2008 09:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Je kunt kaarten bestellen via topticketline.de
Ik weet niet of er korting is, maar als je ‘jong’ bent, dan kun je met een studentenkaart (of iets wat daarop lijkt) 20% korting krijgen.
Ik ga zelf in augustus. De rangenverdeling is ook wel apart. Wij zitten rij 9, en dat is al 2de rang, dus dat valt qua kosten ook wel mee.

Weet iemand wie de nieuwe Sophie wordt, aangezien Melanie en Elisabeth allebei hun laatste show spelen op 10 augustus?

  [ # 2 ] 30 June 2008 07:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Als je in Berlijn bent verkoopt Hekticket vanaf 14u musicalkaarten voor de helft van de prijs. Ze hebben verschillende verkooppunten in Berlijn waaronder tegenover Bahnhof Zoo.

Succes en veel plezier. Elisabeth in Berlijn is een erg mooie voorstelling !

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 3 ] 30 June 2008 02:18 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2008-05-01

Bedankt voor jullie hulp! Ga nu even kijken wanneer ik er precies heen ga.

  [ # 4 ] 30 June 2008 07:15 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2008-05-01

eastwick - 30 June 2008 07:46 AM

Als je in Berlijn bent verkoopt Hekticket vanaf 14u musicalkaarten voor de helft van de prijs. Ze hebben verschillende verkooppunten in Berlijn waaronder tegenover Bahnhof Zoo.

Succes en veel plezier. Elisabeth in Berlijn is een erg mooie voorstelling !

Weet je misschien of er ook zoiets is in Londen? Mijn broertje gaat daar over 2 weken heen en wil dan ook naar een musical (waarschijnlijk Billy Elliot), maar hij heeft niet heel veel geld meer over na het betalen van zijn vakantie. Zou voor hem dus erg fijn zijn als hij ergens op de dag zelf korting kan krijgen voor een musical.

  [ # 5 ] 30 June 2008 08:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Londen staat vol met van die verkoop punten, zoals op Leicester Square. Daar zit de TKTS waar je voor de halfe prijs (soms alleen 25% korting) kaarten kan kopen. Maar Billy Elliot is (zover ik weet) nooit te koop last-minute aangezien de show mega populair is. Alleen als je op de dag zelf vroeg bij het theater bent kan je misschien nog een kaartje kopen voor de 1ste 2 rijen (die hebben beperkt zicht en gaan alleen op de dag zelf in de verkoop)

  [ # 6 ] 30 June 2008 09:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

bibu - 30 June 2008 07:15 PM
eastwick - 30 June 2008 07:46 AM

Als je in Berlijn bent verkoopt Hekticket vanaf 14u musicalkaarten voor de helft van de prijs. Ze hebben verschillende verkooppunten in Berlijn waaronder tegenover Bahnhof Zoo.

Succes en veel plezier. Elisabeth in Berlijn is een erg mooie voorstelling !

Weet je misschien of er ook zoiets is in Londen? Mijn broertje gaat daar over 2 weken heen en wil dan ook naar een musical (waarschijnlijk Billy Elliot), maar hij heeft niet heel veel geld meer over na het betalen van zijn vakantie. Zou voor hem dus erg fijn zijn als hij ergens op de dag zelf korting kan krijgen voor een musical.

bekijk de site http://www.broadwaybox.com eens
dat scheelt vaak ook

dat is bij ons het geval geweest voor mamma mia en hairspray voor new york

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 7 ] 30 June 2008 11:59 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

bibu - 30 June 2008 07:15 PM
eastwick - 30 June 2008 07:46 AM

Als je in Berlijn bent verkoopt Hekticket vanaf 14u musicalkaarten voor de helft van de prijs. Ze hebben verschillende verkooppunten in Berlijn waaronder tegenover Bahnhof Zoo.

Succes en veel plezier. Elisabeth in Berlijn is een erg mooie voorstelling !

Weet je misschien of er ook zoiets is in Londen? Mijn broertje gaat daar over 2 weken heen en wil dan ook naar een musical (waarschijnlijk Billy Elliot), maar hij heeft niet heel veel geld meer over na het betalen van zijn vakantie. Zou voor hem dus erg fijn zijn als hij ergens op de dag zelf korting kan krijgen voor een musical.

Bily Elliot is idd niet voor de halve prijs verkrijgbaar bij TKTS….ook daar betaal je voor Billy Elliot de volle mep, dat geld eveneens ook voor hairspray en wicked.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 8 ] 01 July 2008 08:10 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

En laten dat nou net 3 toppers zijn….... Billy is zeker het geld waard (en de eerste twee rijen zijn prima! Volgens mij kosten die iets van 20 pond. Koopje! Box office opent om 10 uur!)

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 9 ] 02 July 2008 10:15 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

bibu - 29 June 2008 05:56 PM

Ik wil deze zomer graag naar de musical Elisabeth in Berlijn. Weet iemand waar je kaartjes kan bestellen? En ik vroeg me eigenlijk ook af of er kortingen zijn voor deze musical? Hopelijk weet iemand dit.

2 voor de prijs van 1 voor de voorstellingen in Juli
Verkrijgbaar via de duitse top ticketline (+49 1805 4444) onder vermelding van “uwe kröger”.

* Dieses Angebot gilt bis 14.07.2008 für alle Vorstellungen im Juli 2008. Bei Buchung von mindestens 2 Tickets in den Preiskategorien PK Premium, PK 1 oder PK 2 erhalten Sie das 2. Ticket kostenlos (zzgl. Vorverkaufs- und Systemgebühr). Angebot nur gültig, solange der Vorrat reicht. Eine Kombination mit anderen Ermà¤àŸigungen ist nicht möglich. Alle Preise verstehen sich zzgl. Vorverkaufsgebühr und 2,— € Systemgebühr pro Ticket.