Equilibrio: Musicalworld.TV woont repetities bij
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Vanaf 3 juli kan Nederland eindelijk de rockopera Equilibrio bijwonen. Musicalworld.TV was aanwezig bij de repetities voor een videoreportage.

  [ # 1 ] 02 July 2008 05:04 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

stoer filmpje, ben heel benieuwd wat het geheel gaat worden en wat de echte musical liefhebbers ervan gaan vinden!

Overigens wel erg irritant dat het best bewaarde musical geheim ook best bewaard blijft haha…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 02 July 2008 05:24 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Leuk filmpje idd!! Ik krijg er steeds meer zin in en ben erg benieuwd hoe ‘t gaat zijn…geen idee wat ik ervan kan verwachten.

  [ # 3 ] 02 July 2008 08:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Marilena - 02 July 2008 05:04 PM

Overigens wel erg irritant dat het best bewaarde musical geheim ook best bewaard blijft haha…

Irritant? Irritant is dat ik van pers verwacht dat zij ervan op de hoogte zijn dat er een boeteclaussule in het contract zit en irritant vind ik het dat er in de afgelopen 2 musicalworld.tv filmpjes gevraagd wordt aan iemand die toevallig in de preview van het MAG zat of ze bij de laatste 10 zaten.

Maar dat is mijn mening.
Sorry, mss gaat dit te ver, maar ik wilde het nu écht even kwijt.

Verder kunnen er wat mij betreft niet genoeg filmpjes van/met John komen en kijk ik erg uit naar Equilibrio. Ik heb de repetitie met de band mogen bijwonen - zonder orkest en ensemble klonk het al indrukwekkend (en mooier dan de CD, waar ik eerst aan heb moeten wennen en nu toch regelmatig opstaat! Heidi had gelijk - dat grunten went! HOEZEE!!)

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 4 ] 02 July 2008 09:41 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Gaby* - 02 July 2008 08:35 PM
Marilena - 02 July 2008 05:04 PM

Overigens wel erg irritant dat het best bewaarde musical geheim ook best bewaard blijft haha…

Irritant? Irritant is dat ik van pers verwacht dat zij ervan op de hoogte zijn dat er een boeteclaussule in het contract zit en irritant vind ik het dat er in de afgelopen 2 musicalworld.tv filmpjes gevraagd wordt aan iemand die toevallig in de preview van het MAG zat of ze bij de laatste 10 zaten.

Maar dat is mijn mening.
Sorry, mss gaat dit te ver, maar ik wilde het nu écht even kwijt.

Ik ben blij dat dat jouw mening is. In o.a. dit topic wordt er volop gediscussieerd over de mogelijkheden van Joseph. Musicalworld speelt daar alleen maar op in, is natuurlijk op zoek naar een primeur en uiteraard is het aan de acteurs om daar professioneel mee om te gaan.
Daarnaast vragen we het ook alleen aan die acteurs waarvan wij hoge verwachtingen hebben om bij de laatste 10 te zitten en waarschijnlijk zien zij wel het compliment dat we ze mee willen geven. Wanneer je een negatieve blik hebt op deze specifieke vraag (of compliment) en je irriteert aan mogelijke boeteclausules of wat dan ook, kun je misschien beter internet en televisie uitschakelen tot na de finale.

Oh ja, verdere discussie over dit onderwerp kan worden gedaan in “Over Musicalworld”. Niet in dit topic in ieder geval.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 5 ] 03 July 2008 01:31 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik ben erg benieuwd naar Equilibrio: ik blijf het een interessante combinatie vinden.

En Gaby; blij dat je toch veel plezier hebt van je nieuwe cd 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?