1 of 3 |  1 2 3 > 
Londen, van te voren reserveren?
change_status
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2003-06-02

Hallo,

12t/m15aug. zit ik lekker in Londen met een vriendin! Nu wil zei erg graag The Phantom zien en ik absoluut Billy Elliot. Dus nu willen we deze twee zeker bekijken.
Is het aan te raden om dan van te voren te reserveren? Of zouden we de gok kunnen nemen op Ticket Booth?

En hoe zit dat met wicked? Want die wil ik ook wel erg graag zien en als ik die bij de ticket booth zou kunnen krijgen, pak ik hem natuurlijk nog even mee!

Jitske.

  [ # 1 ] 23 July 2008 06:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Heb je een credit card? Dan kun je bij Billy voor dayseats gaan - NIET bij de ticket booth maar in het theater zelf!! Wel vroeg aanwezig zijn…
...of als je boft is de andere kant van rij 1 vrij, die kun je zonder credit card op de dag zelf reserveren.

Bij Wicked een zelfde verhaal, maar dan zonder credit card. Dayseats zijn verkrijgbaar voor 25 pond in het theater zelf, en ook hier is dat rij 1 en de plaatsen in de zaal die over zijn.

(Met dank aan Tim - hij heeft het mij een aantal weken geleden uitgelegd 😊)

Phantom heb ik zelf geen ervaring mee… maar dénk dat je deze voorstelling bij de ticketbooth kunt bestellen op de dag zelf, iemand verder die wel Spook-ervaringen heeft?


Héél veel plezier in Londen, het wordt vast en zeker genieten!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 2 ] 23 July 2008 06:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Als je zeker wilt weten dat je bij Billy Elliot (goed) zit, zou ik daarvoor reserveren.

The Phantom loopt niet meer zo hard, daar kom je ook zonder reservering nog wel in.

Het hangt er ook vanaf of je speciaal voor een bepaalde voorstelling naar Londen gaat. Als je gewoon gaat om een leuke stedentrip te hebben en passant wat voorstellingen meepikt, zou ik niet reserveren en zien wat West End je brengt (er is genoeg te zien).
Als je nu al zeker weet dat je echt per se Billy Elliot wilt zien en een belangrijk doel (zo niet het belangrijkste) is van je reis, dan zou ik zeker reserveren. Billy en ook Wicked lopen gemiddeld harder dan de andere producties, dus je kunt ongeveer een inschatting maken.

Veel plezier!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 3 ] 23 July 2008 06:58 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik raad je aan om bij de theaters zelf te checken of bij TKTS, deze hebben de meeste korting of kunnen je goed alles uitleggen. Bij de overige ticketbooths betaal je hetzelfde bedrag PLUS reserveringskosten. Oftewel bij hun ben je meer kwijt.

Zoals Gaby al zegt moet je even informeren over de dayseats. Het goedkoopste en het beste!

  [ # 4 ] 23 July 2008 07:13 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wat je echt wil zien kun je het best van te voren boeken. Dayseats is een goede optie, maar je moet als je echt zeker wil zijn van een plek er wel erg vroeg bij zijn, zeker in het toeristen seizoen. TKTS heeft lang niet altijd the Phantom, en als ze ze hebben is dat zeker weer niet altijd halve prijs (meer 3kwart-prijs. Zoek eens op t internet; misschien is er nog een leuke aanbieding te vinden.

Je valt gelukkig net buiten Kidsweek , want ik neem aan dat dat nogal een wissel trekt op de beschikbaarheid bij TKTS. Of als jullie wel onder de actie zouden vallen, heb je net pech.

  [ # 5 ] 23 July 2008 07:33 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  185
Geregistreerd  2008-06-05

Phantom zal normaal geproken geen probleem zijn op een weekdag. Ik weet niet of het in de vakantieperiode veel drukker is, want ik ga meestal daarbuiten. Hierop geeft TKTS de dag zelf 25% korting, gewoon zorgen dat je er vroeg bij bent!

Op Billy geeft TKTS geen korting, dus is reserveren aan te raden als je zeker wil zijn van je plaats. Je betaalt evenveel, dus zou ik gaan voor de zekerheid. Wicked is helemaal niet beschikaar bij TKTS, daarvoor kan je best naar het theater zelf. Beide shows zijn erg in trek en daarvan wordt helaas fel profiteerd.

Ik heb geen ervaring met de day seats… Bij TKTS wordt heel vriendelijk geholpen en ik koop mijn dag-tickets meestal daar.

   Handtekening   

24-25/02 Spring Awakening | 07/04 Yank! | 08/04 Priscilla Queen of the Dessert | 09/04 Southern Baptist Sissies | 13-15/04 Bare | 19-20/05 Bare

  [ # 6 ] 23 July 2008 08:15 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,
Mijn ervaring is om gewoon last minute te gaan voor de dayseats. Ik heb nog altijd kaarten gehad voor bijvoorbeeld Billy Elliot en Wicked. Je moet even op tijd klaar gaan staan, maar dan ben je wel verzekerd van goede plaatsen, lekker dichtbij voor een vriendelijke prijs.
Phantom stond overigens vorig weekend niet bij de tckts. Verder hebben ze daar ook geen dayseats bij mijn weten.
Greetz Peter!

  [ # 7 ] 23 July 2008 08:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

wanneer je nog student bent kun je het beste naar het theater gaan, dan bieden ze je wanneer ze nog vrij zijn mooie plaatsen aan voor 20 pond!

je kan ook voor oa wicked en billy bij keithprowse via je reisburo kaarten boeken, wanneer het kaarten voor doordeweeks betreft hebben ze vaak aantrekkelijke aanbiedingen wicked konden ze mij aanbieden voor rond de 50 € pp voor eerste rang en keithrpwose heeft vaak goede plaatsen. tevens voor billy hadden we mooie plaatsen voor weinig.

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 8 ] 23 July 2008 08:47 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

samengevat, het ligt er maar net aan hoeveel geld je uit wilt geven 😉

  [ # 9 ] 24 July 2008 01:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Heidi - 23 July 2008 06:36 PM

Als je zeker wilt weten dat je bij Billy Elliot (goed) zit, zou ik daarvoor reserveren.

En als je zeker wil zijn dat je echt onvoorstelbaar fantastisch zit bij Billy Elliot zorg je dat je ruimschoots op tijd bij het theater staat voor dayseats. Ik heb samen met Jeroen Billy Elliot twee dagen achter elkaar mogen zien, waarbij de tweede voorstelling, vanaf rij 1 naast de dirigent, voor de rest van mijn leven op m’n netvlies staat. Onvoorstelbaar. Een volgende keer ga ik met liefde en plezier om acht uur op de stoep van het theater staan.

Wij hadden toen het onvoorstelbare geluk dat wel om kwart voor elf de eerste gegadigde waren voor dayseats, maar dat is volgens mij buiten januari om een unicum.

  [ # 10 ] 24 July 2008 12:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Als je op korte termijn goedkope kaarten of leuke aanbiedingen zoekt is http://www.theboxoffice.com een optie. Deze site is een onderdeel van Seetickets en biedt vaak een goede selectie aan mooie kaarten.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 11 ] 25 July 2008 01:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Ik ga in dezelfde week (12 t/m 16 augustus) en wij hebben uit voorzorg Phantom en Les Mis al gereserveerd, omdat we deze ZEKER willen zien. De Phantom heb ik het volle pond (59 pond pp) voor betaald, Les Mis heb ik 37,50 pond pp voor betaald. De rest zien we in Londen wel. We zitten er 4 avonden en willen 4 musicals bezoeken, maar de laatste 2 maken ons niet zoveel uit. Dit laten we afhangen van het aanbod van TKTS.
Wat is ticket booth? Is daar een website van of een adres in Londen?

[ Gewijzigd: 25 July 2008 01:24 PM by Musicallon ]
   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 12 ] 27 July 2008 03:43 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2008-07-27

He, toevallig, ik had exact dezelfde vraag.. :o
Ik zal geen extra topic (onderwerp) openen, dat zou in mijn optiek nuttleloos zijn..
Weet iemand of je ook na binnen kunt lopen bij The lion king en Avenue Q?? Of moet je daar ech voor reservere..? en wat zijn hiervoor de prijze..? (ik zelf kon ze niet vinden op het internet..)
A fijn, sorry voor deze wellicht off-topic reactie.. maar dit pas het beste hier geloof ik..

   Handtekening   

Ik ben nog groentje;
1x Dirty Dancing (Maa ‘08)
1x Tarzan (mei ‘08)
1x Les Miserables (Aug ‘08)

  [ # 13 ] 27 July 2008 08:31 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Misschien is deze site ook een optie

http://www.broadwaybox.com (ook voor musicaltickets in Londen) die hebben voor zeer veel musicals (oa billy elliot, wicked enz) vaak goede aanbiedingen voor en bepaalde periode

dus regelmatig kijken

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 14 ] 27 July 2008 08:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ey Bardo.

Ik ben 2 weken geleden naar Londen geweest en heb daar last-minute o.a. Avenue Q bezocht.
Tip: ga op de ochtend dat je wilt gaan naar het theater zelf en vraag naar lastminute kaarten.
Bij het theater zijn kaarten gemiddeld minstens 5 pond goedkoper dan bij de TKTS (soms zelfs 12,50 goedkoper). Bij het theater kan je dan voor 25 pond pp kaartjes kopen en als je student bent voor zelfs 20 pond pp. (wel even een schoolpas mee nemen). Wij zaten dus bij Avenue Q voor 20 pond pp op rij 10 in het midden.

The Lion King is een ander verhaal. Die wordt sowieso (bijna) nooit aangeboden bij de TKTS. Misschien dat ze dayseats (voor de uitleg over dayseats zie berichtjes eerder in dit topci) hebben.

En tenslotte nog een aanrader: Ga naar Marguriete, een super show die helaas niet super loopt. Maar als gevolg dat je dus elke dag LM kaartjes kan kopen. Wij konden dus via het theater voor 20 pond pp op rij 1 in het midden zitte.

  [ # 15 ] 27 July 2008 09:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

‘The Lion King’ wordt nooit bij TKTS verkocht en is vaak en vooral in de weekenden al ver van tevoren uitverkocht. Bij de box office worden dagelijks vanaf 12uur een beperkt aantal kaarten en staanplaatsen in de verkoop gebracht.

A limited number of seats and standing room places are released each day at noon for that day’s performance(s). A maximum of two tickets may be purchased in person only, at the box office.

Bron : http://www.disney.co.uk

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

 1 2 3 > 
1 of 3