2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Londen, van te voren reserveren?
  [ # 16 ] 27 July 2008 10:23 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2008-07-27

Hartelijk dank voor de reactie’s 😊
Ik ga in ieder geval voor Avenue Q en Lion King bij de ticketbooth staan en daar hopen op succes.. ik ben nog nooit na Phantom geweest maar me vader wel, hij vond hem na 1x wel mooi genoeg geweest.. ;o heeft iemand nog een aanrader voor het geval we niet na Avenue of Lion K kunnen?? (Billy eliot schijnt mooi te zijn, maar het filmpje dat ik zag was wel goed, niet meer dan dat..)

O ja, nogmaals bedankt, ik heb ditzelfde 3 dagen geleden gevraagt op een andere site en nog altijd geen antwoord, tof om te zien dat dit forum lekker actief is, graag helpt en ook nog leuk is (nou ja tot nu toe he!).

   Handtekening   

Ik ben nog groentje;
1x Dirty Dancing (Maa ‘08)
1x Tarzan (mei ‘08)
1x Les Miserables (Aug ‘08)

  [ # 17 ] 27 July 2008 05:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Billy Elliot is niet “gewoon” leuk maar geniaal!!! En omdat de show zo geniaal is is die nooit LM te koop en alleen dayseats. Marguriete is erg mooi, maar wel een redelijk zwaar stuk. En als je van een vrolijke avond wil hebben MOET je naar Hairspray gaan, daar krijg ik letterlijk geen genoeg van. Ook Phantom of the Opera is nu de moeite waard, met nu de jongste Phantom ooit. Maar voor mij zeker een van de beste, zeker de moeite waard. En tenslotte is Blood Brothers een aanrader, NOOIT uitverkocht ondanks dat het een pracht show is met een snelle afwisselen van grappige en zeer emotionele momenten.

  [ # 18 ] 29 July 2008 07:04 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2008-07-27

jouke - 27 July 2008 05:27 PM

Billy Elliot is niet “gewoon” leuk maar geniaal!!! En omdat de show zo geniaal is is die nooit LM te koop en alleen dayseats. Marguriete is erg mooi, maar wel een redelijk zwaar stuk. En als je van een vrolijke avond wil hebben MOET je naar Hairspray gaan, daar krijg ik letterlijk geen genoeg van. Ook Phantom of the Opera is nu de moeite waard, met nu de jongste Phantom ooit. Maar voor mij zeker een van de beste, zeker de moeite waard. En tenslotte is Blood Brothers een aanrader, NOOIT uitverkocht ondanks dat het een pracht show is met een snelle afwisselen van grappige en zeer emotionele momenten.

Bedankt, ik heb op een blaadje nu staan;
- The Lion King
- Avenue Q
- phantom of the opera
- Blood brothers
- Marguritte
- (eventueel als die er is=) Wicked

Ik hoop (echt echt echt echt heel erg) dat ik er bij de lion king in kan, anders ga ik voor phantom of bloodbrothers denk ik.. Die zijn ook nog kei goed hoor ik 😊

   Handtekening   

Ik ben nog groentje;
1x Dirty Dancing (Maa ‘08)
1x Tarzan (mei ‘08)
1x Les Miserables (Aug ‘08)

  [ # 19 ] 29 July 2008 07:26 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Persoonlijk zou ik het erg dom vinden als je naar The Lion King zou gaan. Die show heeft al in Nederland gespeeld.. Oke als je hem hier gemist heb kan ik er al ietsje meer inkomen!

Maar als ik jou was zou ik van de kans gebruik maken om unieke musicals te gaan zien. Musicals die niet in Nederland zijn geweest en voorlopig ook niet komen.

En ja Billy Elliot is echt een aanrader. Drama, Humor, Dans.. alles zit erin!
Er is alleen een nadeel en dat zijn de sterke engelse accenten, dus als je moeite met de engelse taal hebt, leverd dit ook problemen op. Maar volgensmij is Blood Brothers net zo erg!

  [ # 20 ] 29 July 2008 11:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ey Luuk even over ‘geen shows bezoeken die snel in NL te zien zijn’ shows op West-End kunnen misschien wel exacte kopieren zijn van wat over een paar jaar in NL te zien is of net te zien was geweest.. Maar Lion King in het Engels met dus de orginele liedteksten kan voor sommige mensen echt veel mooier zijn dan de vertaalde versie. Ook is een gemiddelde londen-cast veel sterker gecast dan in Nederland. Ondanks dat het soms de zelfde shows zijn is de kwaliteit soms veel hoger in londen.

Over Blood Brothers, het acent valt erg meer. Ik vind het goed te volgen hoor, veel beter dan Billy Elliot. Billy heeft veel snelle taalgrapjes tusse door.

  [ # 21 ] 30 July 2008 10:25 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2003-06-02

Wat zouden jullie me nu uiteindelijk aanraden. Reserveren voor Billy Elliot of gaan voor de dayseats?

  [ # 22 ] 30 July 2008 10:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

jitsketje - 30 July 2008 10:25 AM

Wat zouden jullie me nu uiteindelijk aanraden. Reserveren voor Billy Elliot of gaan voor de dayseats?

Dayseats is een mogelijkheid, maar ben je groot of klein? Want de dayseats zijn de stoelen op de 1ste rij. En je moet dus redelijk lang zijn als je alles wilt zien. Heb je geen creditcard en boek je bij Keithprowse (een van de enige die zonder creditcard werken) betaal je voor de 1ste rang tussen de €90 en €100

  [ # 23 ] 01 August 2008 01:20 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2003-06-02

Hee,

Bij theboxoffice is nu een actie van een Dinner+Top ticket voor Billy Elliot voor 60, is dit goede deal? haha..

Voor de phantom heb ik nog niet echt leuke acties gevonden, dus als je iets weet.

Jitske.

  [ # 24 ] 01 August 2008 02:58 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2003-06-02

Hee,

Ik heb gereserveerd! Nu heb ik The Phantom gereserveerd bij Lastminute.com En ik moet mijn kaartjes ophalen bij de Box Office. Is dit bij het theater zelf? Of is dat ergens anders? En dit kan gewoon de dag zelf, neem ik aan.
Weet iemand dat toevallig.

Billy hebben we bij theboxoffice gedaan, vast wel goed.

Jitske.

  [ # 25 ] 04 August 2008 11:01 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het zal inderdaad wel om de box-office van het theater zelf gaan. Ik reserveer zelf bijna nooit van te voren; heb dat alleen begin dit jaar gedaan bij GetIntoLondonTheatre. Toen werd mij verteld dat die kaarten op de dag zelf bij het theater binnenkomen. Ik weet niet of dit de standaardprocedure is.

  [ # 26 ] 09 August 2008 01:49 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2008-07-27

nogaals bedankt, ik ben terug uit londen en het was leuk.
Uiteindelijk ben ik alleen na the lion king geweest, die viel tege, maar het hele west end maakte dat weer goed. Jammer dat alles dicht was op zondag, ik wou dan na avenue Q of wicked gaan..
A fijn, harstikke bedankt voor alle tips e.d.!! ik zit erover na te denken om er een verslag over te schrijven..

   Handtekening   

Ik ben nog groentje;
1x Dirty Dancing (Maa ‘08)
1x Tarzan (mei ‘08)
1x Les Miserables (Aug ‘08)

  [ # 27 ] 09 August 2008 11:18 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Bardo - 09 August 2008 01:49 AM

Jammer dat alles dicht was op zondag, ik wou dan na avenue Q of wicked gaan..

Er is volgensmij maar 1 show die speelt op zondag en dat is The Lion King..
(Dus als je slim was geweest, was je op zondag naar TLK geweest en de andere dag naar Wicked of Avenue Q :tong: )

  [ # 28 ] 09 August 2008 01:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Jammer inderdaad dat op zondag bijna niets speelt. Maar dat is wel langzaam aan het veranderen. De Chocolate Factory heeft al matinees op de zondagmiddag en ook het National Theatre en Donmar Warehouse beginnen in het najaar met voorstellingen op zondag.

[ Gewijzigd: 09 August 2008 07:10 PM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 29 ] 09 August 2008 03:47 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2003-06-02

Haai,

Ik ga maandag vertrekken..Heb er super veel zin in!

14aug. heb ik nog een vrije dag, die ik wel wil opvullen nog met een musical, en dan bij tkts wil kijken. Welke musicals zijn aan te raden? Ik zelf zou bijv. wel graag nog naar Joseph willen. Maar weet niet of dat wel lukt zo last minute, zelfde voor Wicked. Dus maar niet teveel hoop op die 2 zetten hiervoor.

Voor Billy moet ik ook de kaartjes ophalen, bij de Venue Box Office, zal ook wel in het theater zelf zijn, neem ik aan? Dat staat er steeds echt niet goed bij.

Jitske.

  [ # 30 ] 09 August 2008 04:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

jitsketje - 09 August 2008 03:47 PM

14aug. heb ik nog een vrije dag, die ik wel wil opvullen nog met een musical, en dan bij tkts wil kijken. Welke musicals zijn aan te raden? Ik zelf zou bijv. wel graag nog naar Joseph willen. Maar weet niet of dat wel lukt zo last minute, zelfde voor Wicked. Dus maar niet teveel hoop op die 2 zetten hiervoor.

Een vriend van mij is vorige week in Londen geweest en bij hem is het zowel bij Wicked als bij Joseph gewoon gelukt, dus wie weet…

 < 1 2 3 > 
2 of 3