Voorstellen & Vraagje
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Hoi! Ik heb me een tijdje geleden hier ook aangemeld maar bedacht me dat ik me nog niet had voorgesteld…
Ik ben Yolande, 16 jaar en woon vlak bij Utrecht. Mijn musicalobsessie is zich nog aan het “ontwikkelen” - als ik zie hoe vaak sommigen hier naar een musical gaan… wow! - maar ik vind het prachtig!  📣
Over mijzelf; ik ga volgend jaar naar 6VWO en train met veel enthousiasme voor volleybal. Ik heb een tijd hobo gespeeld en dat wil ik volgend jaar ook weer oppakken (het begint toch weer een beetje te kriebelen!) Verder houd ik van lezen, photoshoppen en natuurlijk musicals. 😉

En omdat ik niet wist waar ik dit moest plaatsen, mag het vast wel in “mijn eigen” topic. Zoals ik hier op het forum lees gaan er redelijk vaak mensen naar het buitenland voor een musical. Ik ben deze zomer voor het eerst naar Londen geweest om Wicked te zien, en wil nu heel graag mijn zus en moeder zelf laten zien hoe geweldig het was/is!
Ik had dus het plannetje om met mijn zus (die nog wel even ermee in moet stemmen en die nu op vakantie is) mijn moeder te verrassen met een Wicked-tripje naar Londen.
Maar ja, ik heb jammer genoeg geen oneindige spaarrekening om aan te spreken! Dus aan alle mensen die wel eens naar Londen gaan voor een musical: wat is geschikt, en dan vooral goedkoop, vervoer ernaar toe? Boot, vliegtuig, trein, bus?
Ik hoop dat iemand me een slimme tip kan geven, en dat ik met plezier deze site blijf bezoeken!  📣

Groetjes, Yolande

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 1 ] 24 July 2008 06:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou Yolande, van harte welkom op Musicalworld! Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben en dat we je vaker gaan terug zien op ons forum. Leuk dat je ‘musical’ als hobby nog aan het ontwikkelen bent. Er zijn hier genoeg mensen die al je vragen etc. kunnen beantwoorden dus dat gaat helemaal goed komen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 24 July 2008 07:10 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Yolande, welkom!! Hoop dat je ‘t hier naar je zin gaat hebben. En deze site is érg geschikt om je musicalhobby aan te wakkeren 😉
Over Londen: kijk eens in deze topics: http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/8990/  & http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/8525/.

In het forum “Europese Musicals” kun je zo hier en daar nog wel wat meer info vinden over musicals in Londen!

  [ # 3 ] 25 July 2008 11:27 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Dankjulliewel!! En Inge, bedankt voor de links. Ik ga die topics maar eens goed doorspitten!! 😉

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 4 ] 25 July 2008 03:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Welkom! 😊

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 5 ] 25 July 2008 05:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  317
Geregistreerd  2006-01-26

welkom!

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl

‹‹ Even voorstellen!      Bbbbbb is Here ››