15 of 15 | ‹ First  < 13 14 15
Daens: een bijzondere productie.
  [ # 211 ] 19 January 2009 04:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

jouke - 19 January 2009 02:14 PM
Marloes* - 19 January 2009 12:45 PM

Toen ik net telefonisch kaarten bestelde voor Daens, kreeg ik de vraag of ik in Antwerpen of in Gent wil…? 😖

of een dome fout of stiekem iets verklapt?

Zal wel een domme fout zijn. Allereerst zou ik het dan vorige week gehoord hebben van iemand uit de cast waar ik redelijk close mee ben, hij zou me dat écht wel verteld hebben. Ten tweede hebben een heleboel castleden zich al op een andere manier vastgelegd. En ten derde, wáár in Gent vind je nog in hemelsnaam zo’n goed passende locatie???

[edit] Ten vierde loopt de verkoop voor de laatste weken in Antwerpen nu ook niet bepaald storm… Denk dat de Belgen het inmiddels wel gezien hebben. Ze mogen al blij zijn dat deze productie het al bijna gehaald heeft tot het beloofde einde!

[ Gewijzigd: 19 January 2009 05:02 PM by Scarletwoman ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 212 ] 19 January 2009 05:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Anita1983 - 18 January 2009 07:18 PM

Misschien is dit al eens gevraagd: ligt het theater vlakbij station Antwerpen Berchem? Ik wil er toch eigenlijk nog wel heen, maar wil graag weten of het met de trein te doen is.
Alvast bedankt voor de reactie en sorry als het al eens gevraagd is 😄
Oja, kun je vanuit Nederland via internet betellen of moet je dat via de telefoon doen?

Je kunt het doen met de trein MAAR dan wel ALLEEN de middagvoorstelling

de treinen in belgie naar zowel roosendaal als naar bv Neerpelt rijden maar tot een uurtje of 10 dus als je de avondvoorstelling wil dan kan dat echt niet dan moet je met de auto

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 213 ] 19 January 2009 06:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

ivje - 19 January 2009 05:46 PM
Anita1983 - 18 January 2009 07:18 PM

Misschien is dit al eens gevraagd: ligt het theater vlakbij station Antwerpen Berchem? Ik wil er toch eigenlijk nog wel heen, maar wil graag weten of het met de trein te doen is.
Alvast bedankt voor de reactie en sorry als het al eens gevraagd is 😄
Oja, kun je vanuit Nederland via internet betellen of moet je dat via de telefoon doen?

Je kunt het doen met de trein MAAR dan wel ALLEEN de middagvoorstelling

de treinen in belgie naar zowel roosendaal als naar bv Neerpelt rijden maar tot een uurtje of 10 dus als je de avondvoorstelling wil dan kan dat echt niet dan moet je met de auto

Anita zal op 8 februari naar de matinee gaan neem ik aan. “s Avonds hebben ze een besloten voorstelling voor familie, sponsors, productiemensen etc.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 214 ] 20 January 2009 08:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  570
Geregistreerd  2008-11-07

Scarletwoman - 19 January 2009 06:02 PM
ivje - 19 January 2009 05:46 PM
Anita1983 - 18 January 2009 07:18 PM

Misschien is dit al eens gevraagd: ligt het theater vlakbij station Antwerpen Berchem? Ik wil er toch eigenlijk nog wel heen, maar wil graag weten of het met de trein te doen is.
Alvast bedankt voor de reactie en sorry als het al eens gevraagd is 😄
Oja, kun je vanuit Nederland via internet betellen of moet je dat via de telefoon doen?

Je kunt het doen met de trein MAAR dan wel ALLEEN de middagvoorstelling

de treinen in belgie naar zowel roosendaal als naar bv Neerpelt rijden maar tot een uurtje of 10 dus als je de avondvoorstelling wil dan kan dat echt niet dan moet je met de auto

Anita zal op 8 februari naar de matinee gaan neem ik aan. “s Avonds hebben ze een besloten voorstelling voor familie, sponsors, productiemensen etc.

Ja klopt, wil naar de matinee. Ga vandaag kaartje kopen 📣

  [ # 215 ] 22 January 2009 10:40 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

Voor wie nog een origineel souvenir zoekt voordat Daens definitief stopt, ik las vandaag in de krant dat Studio 100 al gestart is met de ‘uitverkoop’ van de musical. Voor al wie dus een stoel of iets dergelijks in zijn bezit wil hebben is dit het geschikte moment 😉, al zal het waarschijnlijk enkel wel gaan over de foyer en zaalelementen. In datzelfde artikel wordt er ook nog eens gesproken over de plannen die er waren om de zaal voor een langere periode te huren dan enkel voor Daens, maar men had een beetje schrik om van het vertrouwde patroon (lees: de Elizabethzaal in Antwerpen) af te wijken + er waren niet meteen projecten in dezelfde omvang als Daens om er in te vertonen. Na Daens en de concerten van Free wordt het dus met spijt in het hart opnieuw alles afbreken én alles in de oorspronkelijke staat herstellen wat een hele opgave zal zijn want zo moeten bijvoorbeeld alle tl-lampen terug op zijn plaats gehangen worden en de nooduitgangen terug dicht worden gemaakt. Hiermee nemen we meteen afscheid van de mooiste en ruimste foyer die we hier in Vlaanderen hadden, spijtig.

   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 216 ] 22 January 2009 10:43 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Het is dat ik geen plaats er voor heb, maar ik zou best zo’n weefmachine willen hebben 😉

  [ # 217 ] 22 January 2009 10:45 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik heb gisteren voor het eerst de voorstelling (helaas op dvd) gezien en hij is echt enorm goed!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

‹ First  < 13 14 15
15 of 15