13 of 13 | ‹ First  < 11 12 13
Wat is de grootste musical flop die je ooit hebt gezien?
  [ # 181 ] 14 August 2011 07:18 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  221
Geregistreerd  2008-10-06

baud - 14 August 2011 07:07 PM
VeriFran - 14 August 2011 04:29 PM

The Wiz, Passion, Aida, The Lion King, De 3 Musketiers daar vond ik echt niks aan.
Sorry, als ik nu mensen ga beledigen, maar van JCS vond ik de choreografie erg mooi, met die gebarentaal, maar ik hou niet zo van het verhaal.

Tja… Het verhaal van JCS is toch echt wel een bestseller, de afgelopen 2000 jaar….

@baud: dat kan wel zo zijn dat het verhaal van JCS een bestseller is, maar ik hou er niet van, dat kan toch?

musicalgoeroe - 14 August 2011 04:53 PM

Meest vreselijke musicalszijn voor mij: Rex, JCS regie Paul Eenens, The Wiz en Rembrand. (mooie decors en kleding maar verhaal vreselijk!)

Verhaal vreselijk? Het is nou eenmaal het levensverhaal van Rembrandt. Hoe kan dat dan precies vreselijk zijn?

  [ # 182 ] 15 August 2011 12:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

VeriFran - 14 August 2011 07:18 PM

@baud: dat kan wel zo zijn dat het verhaal van JCS een bestseller is, maar ik hou er niet van, dat kan toch?

Uiteraard kan dat. Het viel me gewoon op omdat het zo’n bekend verhaal is. Neem aan dat je het al kende voor je naar de show ging. Klinkt een beetje als “Ik vind Doornroosje zo’n stom verhaal”, maar uiteraard kan dat ook 😊

  [ # 183 ] 15 August 2011 05:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Chess NL van Mark Vijn Producties (2006): echt álles was fout aan die productie, alleen de cast (grotendeels) niet, maar die kon het niet meer redden.
O en Crazy Shopping; dat was ook een draak.

Verder heb ik niet veel flops gezien; ik weet ze geloof ik goed te vermijden.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 184 ] 15 August 2011 07:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  221
Geregistreerd  2008-10-06

baud - 15 August 2011 12:19 PM
VeriFran - 14 August 2011 07:18 PM

@baud: dat kan wel zo zijn dat het verhaal van JCS een bestseller is, maar ik hou er niet van, dat kan toch?

Uiteraard kan dat. Het viel me gewoon op omdat het zo’n bekend verhaal is. Neem aan dat je het al kende voor je naar de show ging. Klinkt een beetje als “Ik vind Doornroosje zo’n stom verhaal”, maar uiteraard kan dat ook 😊

@baud: degene met wie ik naar JCS ging, heeft mij het één en ander verteld over het verhaal. Ik heb de film nooit gezien, ik ga niet naar de kerk, ik weet er gewoon niet zoveel van. Ik vond het erg zwaar allemaal, buiten de prachtige choreografie dan.

  [ # 185 ] 15 August 2011 07:49 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  32
Geregistreerd  2011-08-13

In het buitenland heb ik eigenlijk alleen nog maar sterke shows gezien dus daar kan ik er geen van noemen die ik een flop vond, maar in Nederland heb ik er wel een aantal.

-Cabaret (de versie met o.a. Ellen Evers). Weet even niet meer wie de producent was, excuus, maar ik vond het vreselijk slecht geacteerd.

-Dirty Dancing: Ik miste mensen op het podium die zongen. De enige stukjes die me boeiden waren het kokosnotenlied van noortje en het stukje dat Nicole Berendsen zong. Verder vond ik het slecht geacteerd en het hield m’n aandacht niet vast.

-Sunset Boulevard: Te langdradig, veel van hetzelfde. Vond Pia overigens wel overtuigender dan Simone.

-Crazy Shopping: Het verhaal sloeg volledig de plank mis en de liedjes leken er wel tussen gepropt en vond ik niets toevoegen aan het verhaal. Wel zonde, want er zaten wel een hoop talenten in.

Spamalot: Daar heb ik eigenlijk geen goed woord voor over….

  [ # 186 ] 15 August 2011 08:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Wat vond je zo slecht aan Spamalot dan?

  [ # 187 ] 15 August 2011 08:32 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  32
Geregistreerd  2011-08-13

Je kunt beter vragen wat ik wel goed vond….ik vond het echt helemaal niets.

  [ # 188 ] 15 August 2011 10:46 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  192
Geregistreerd  2010-06-19

Denk dat er een verschil is tussen een slechte musical en gewoon een ander genre… ikzelf vond Spamalot waanzinnig goed, hou van de humor en de film en moet zeggen dat het theater goed overkwam. Zowel de humor als het genre werd goed in ere gehouden. 2 mensen sprongen voor mij er ontzettend uit en sommigen waren inderdaad iets minder maar om te zeggen dat Spamalot een draak was daar ben ik het dan weer niet mee eens. Je moest gewoon goed op hoogte zijn van wat je kon verwachten toen je het theater binnenliep!

Crazy Shopping is trouwens voor mij het grootste dieptepunt ever… daar komen de slechte musicals die ik gezien heb nog niet eens in de buurt!

  [ # 189 ] 15 August 2011 11:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Musicalfan1983 - 15 August 2011 10:46 PM

Denk dat er een verschil is tussen een slechte musical en gewoon een ander genre… ikzelf vond Spamalot waanzinnig goed, hou van de humor en de film en moet zeggen dat het theater goed overkwam. Zowel de humor als het genre werd goed in ere gehouden. 2 mensen sprongen voor mij er ontzettend uit en sommigen waren inderdaad iets minder maar om te zeggen dat Spamalot een draak was daar ben ik het dan weer niet mee eens. Je moest gewoon goed op hoogte zijn van wat je kon verwachten toen je het theater binnenliep!

Daar ben ik het mee eens. De humor was hetzelfde als die in de film en ik vond het evenwicht tussen nieuwe grappen/oude(film)grappen heel erg goed. Maar ieder zo zijn mening, natuurlijk! Ik vond Spamalot erg leuk en dat had ik helemaal niet verwacht.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 190 ] 16 August 2011 07:40 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2011-05-23

Anatevka van Mark Vijn. Wel leuk om Henk Poort eens te zien (ik ben te jong om hem bijvoorbeeld als het Spook te kennen), hij zong ook wel goed. Ik ergerde me vooral aan twee van de dochters, Babette Holtman en Sophie Veldhuizen. Poe, wat zongen zij vals! Sophie is inmiddels wel beter geworden, maar ik ben nog steeds geen fan van haar.

‹ First  < 11 12 13
13 of 13