John Vooijs getrouwd!
change_status
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2008-03-10

Ik heb het nog niet gelezen hier dus bij deze: (uit de telegraaf)

gisteravond is John Vooijs getrouwd met zijn Mirjam.
Ze zijn in Spanje getrouwd (de bruid komt uit Spanje) bij zonsondergang (hoe romantisch!!)
Mirjam en John hebben elkaar leren kennen bij de musical Tarzan.
John is understudy Tarzan en Mirjam zit in het ensemble.

Bij deze veel geluk!! 😄

  [ # 1 ] 31 August 2008 01:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Dit stond al in het op zoek naar joseph wie is wie

Had iemand dit al gelezen een van de redenen dat er een Joseph niet aanwezig is.

Tarzan getrouwd!

bij Spaanse zonsondergang

Zo romantisch kan een huwelijk zijn. In een roeibootje waarin ook haar vader zat, werd de Spaanse danseres Mirjam gisteravond naar haar aanstaande man, de Nederlandse musicalster John Vooijs, gebracht.
„We zijn getrouwd bij zonsondergang. Het was adembenemend”, vertelde de 29-jarige bruidegom terwijl hij zijn ogen niet kon afhouden van de prachtige Mirjam, die hij bij de musical Tarzan ontmoette. „En ze zei nog ’ja’ ook! ’Si’ dan, want we zijn in Spanje. Ik geloof dat ik de gelukkigste man op aarde ben.”
John, die de vaste vervanger is van Tarzan -Ron Link, trouwde in Valencia, de geboortestad van zijn bruid. „Ik heb haar gevraagd in Brazilië. We waren er op vakantie en zaten op de rotsen in zee. Ook toen keken we naar de zonsondergang. Het voelde perfect. Ik heb vaker langere relaties gehad. Maar opeens wist ik dat Mirjam de ware is, en dat ik met haar wilde trouwen. Mirjam is in Tarzan gorillavrouwtje. Maar dit is geen apeliefde, maar echte liefde. We wonen al een jaar samen.”
De reactie op het aanzoek zal John nooit vergeten. „Ik stelde de vraag, maar ze nam me eerst niet serieus. Toen eindelijk doordrong dat ik het meende, straalde ze meer dan de sterren in Brazilië. Daarna heeft ze haar moeder gebeld.”

John was in de televisierace voor de hoofdrol van Tarzan , de favoriet van de Telegraaf -lezers. Hij wisselt nu Ron Link een paar keer per week af. Hij doet, zo bleek gisteren, ook mee in de tv-strijd om de hoofdrol van Joseph. Of hij voor die rol bij de tien finalisten hoort, blijkt vanavond tijdens de Musical Sing-along op de Uitmarkt in Amsterdam. Als daar negen in plaats van tien finalisten staan, heeft John de eindstrijd gehaald. Hij had immers een andere dringende verplichting: zijn eigen trouwerij in Spanje…

zie http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/10351/
pagina 15

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 2 ] 31 August 2008 03:01 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Wat romantisch!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 3 ] 31 August 2008 03:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Ja dit is een heel goed excuus om de uitmarkt te missen!

  [ # 4 ] 31 August 2008 03:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  746
Geregistreerd  2005-07-07

Wat leuk voor john zeg,ja hij zal er idd niet bij zijn vanavond

   Handtekening   

16/4/2015 - Nick en Simon in Het Nieuw Luxor Theater
Wolvengroetjes van Sylvia
http://simone-escherich-fanclub.clubs.nl/