help hoe werkt photoshop
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb via een collega nu photoshop

Maar hoe werkt dit programma want heb een beetje zitten proberen maar ik kom niet echt ver
Het schijnt dat je ook met dit programma achtergronden en zo kunt maken voor je bureaublad op de pc
en nog veel meer
wie kan met dat in makkelijke taal uitleggen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 1 ] 11 September 2008 11:18 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Uhmmm….Ik weet wel hoe Photoshop werkt, gebruik het ook regelmatig, maar het heeft zoveel functies dat je dat onmogelijk allemaal uit kunt leggen, en het verschilt ook nog eens qua versie die je hebt..geen idee waar ik zou moeten beginnen.

Ik zou zeggen: open een leeg bestand (File >> New of Bestand >> Nieuw) (maak het niet te klein, bijv. minstens 500 bij 500 px) en ga wat proberen. Zoek een plaatje op internet of je computer, plak dat erin, en ga knippen, plakken, kopiĆ«ren, kleuren, laagjes over elkaar zetten..probeer alle knopjes uit om te kijken wat ze doen…gewoon om te oefenen..zo heb ik het ook geleerd 😉

Als je specifieke vragen hebt kun je altijd nog vragen natuurlijk…maar zo over het algemeen is het echt lastig iets uit te leggen.

[ Gewijzigd: 11 September 2008 11:27 AM by IngeG ]
  [ # 2 ] 11 September 2008 11:32 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Inderdaad, gewoon dingen proberen Ivon!
Sla voor de zekerheid vooraf wel een kopie op van de afbeeldingen die je wilt graag gebruiken 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 3 ] 11 September 2008 01:28 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Photoshop kun je niet even 1 2 3 uitleggen aan iemand die het nog nooit gebruikt heeft. Ik gebruik nu al ongeveer 8 jaar zo ongeveer elke dag, en ontdek elke keer weer nieuwe dingen.
Ik zou zeggen zoek even op google wat je wilt doen:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=photoshop+tutorials&btnG=Google+zoeken&meta;=

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 4 ] 12 September 2008 06:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Rop - 11 September 2008 01:28 PM

Photoshop kun je niet even 1 2 3 uitleggen aan iemand die het nog nooit gebruikt heeft. Ik gebruik nu al ongeveer 8 jaar zo ongeveer elke dag, en ontdek elke keer weer nieuwe dingen.
Ik zou zeggen zoek even op google wat je wilt doen:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=photoshop+tutorials&btnG=Google+zoeken&meta;=

Zoek idd op google naar allerlei tutorials, zo heb ik het ook geleerd 😉

‹‹ Op wie lijk jij?      karaoke muziek ››