1 of 4 |  1 2 3 >  Last ›
NO DAY BUT TODAY…Rent in bios en op dvd
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Eén van de laatste voorstellingen van Rent op Broadway is op film opgenomen en wordt eind deze maand in Amerika in de bioscoop gebracht voor een aantal exclusieve vertoningen. Zeer waarschijnlijk wordt de voorstelling daarna op dvd uitgebracht.

Dat klinkt als beter nieuws dan de tamelijk vreselijke filmversie die twee jaar geleden uitkwam. In de link hieronder de eerste beelden (en wat heerlijk om die muziek weer eens live te horen!)

http://www.broadwayworld.com/videoplay.cfm?colid=32838&a=on

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 1 ] 23 September 2008 08:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ja op DVD!!!!!! Ow dat hoop ik echt! Ik zou echt graag de laatste cast willen zien met Tracie en vooral met Eden..

  [ # 2 ] 23 September 2008 08:51 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

de complete show? ik had begrepen dat alleen een paar songs waren opgenomen, zou wel heerlijk zijn!

  [ # 3 ] 23 September 2008 03:43 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  36
Geregistreerd  2008-05-07

Oooh ik hoop zo dat het snel op DVD komt! Die moet ik meteen hebben!

  [ # 4 ] 23 September 2008 05:27 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

De hele voorstelling is op film opgenomen en wordt 4 dagen in de bioscoop uitgebracht. De dvd heeft nog geen releasedatum, maar het lijkt me een uitstekend kerstkado!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 5 ] 23 September 2008 05:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Jacco - 23 September 2008 05:27 PM

De hele voorstelling is op film opgenomen en wordt 4 dagen in de bioscoop uitgebracht. De dvd heeft nog geen releasedatum, maar het lijkt me een uitstekend kerstkado!

Ooooh wat vet :D! Ik hoop echt dat dat doorgaat!

  [ # 6 ] 23 September 2008 07:36 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ooook!!! Ik ken alleen de film eigenlijk, en die vind ik juist goed, dus als de film in vergelijking met de ‘echte’ show slecht is dan wil ik die helemaal zien 😉.

  [ # 7 ] 24 September 2008 08:14 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

IngeG - 23 September 2008 07:36 PM

Ik ooook!!! Ik ken alleen de film eigenlijk, en die vind ik juist goed, dus als de film in vergelijking met de ‘echte’ show slecht is dan wil ik die helemaal zien 😉.

Haha, jij denkt precies hetzelfde als ik. Ik vond de film al geweldig en iedereen zegt dat de film slecht is in vergelijking met de show zelf, dus die moet dan wel echt helemaal geweldig zijn.


Maar ik heb niet zoveel verstand van deze zaken, dus even een (nieuwsgierigheids)vraagje: Is het niet noodzakelijk dat ze de show ook op DVD uitbrengen? Want zo’n show opnemen kost toch veel geld en dat geld verdien je toch niet terug door het maar 4x te vertonen in een bioscoop? Of werkt dat anders?

  [ # 8 ] 24 September 2008 09:02 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Marik - 23 September 2008 05:57 PM
Jacco - 23 September 2008 05:27 PM

De hele voorstelling is op film opgenomen en wordt 4 dagen in de bioscoop uitgebracht. De dvd heeft nog geen releasedatum, maar het lijkt me een uitstekend kerstkado!

Ooooh wat vet :D! Ik hoop echt dat dat doorgaat!

Ik hoop mee 😉

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 9 ] 24 September 2008 04:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ooooh hebben!

Ik duim mee.

  [ # 10 ] 24 September 2008 07:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Hier nog iemand die errug hebberig wordt nu

en als de dvd wordt uigebracht dan alleen in de Us of ook in EUrope

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 11 ] 24 September 2008 08:21 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

<pre><code>Maar ik heb niet zoveel verstand van deze zaken, dus even een (nieuwsgierigheids)vraagje: Is het niet noodzakelijk dat ze de show ook op DVD uitbrengen? Want zo’n show opnemen kost toch veel geld en dat geld verdien je toch niet terug door het maar 4x te vertonen in een bioscoop? Of werkt dat anders?
<pre><code>

Deze Rent registratie is een nieuw probeersel van de filmstudio’s. Ze willen “major” events op zeer selecte momenten in de bioscoop laten zien. De Metropolitan Opera heeft al een aantal jaren een project waarbij ze voorstellingen live doorstralen naar bioscopen (onder andere ook naar Nederland trouwens) en dit is een voortzetting va’n dit succesvolle experiment.

De kaartjes voor de voorstellingen zijn flink duurder dan de gemiddelde filmvertoning en het idee is dat mensen best in een bioscoop naar de laatste Rent willen kijken, of bijvoorbeeld een live verbinding met het Gershwin theater op Broadway voor Wicked. Rent is het eerste probeersel al wijkt het wat af van de andere ideeën omdat dit van tevoren is opgenomen. Het uitbrengen op dvd heeft daar vast mee te maken….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 12 ] 27 September 2008 03:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Jacco - 24 September 2008 08:21 PM

Deze Rent registratie is een nieuw probeersel van de filmstudio’s. Ze willen “major” events op zeer selecte momenten in de bioscoop laten zien. De Metropolitan Opera heeft al een aantal jaren een project waarbij ze voorstellingen live doorstralen naar bioscopen (onder andere ook naar Nederland trouwens) en dit is een voortzetting va’n dit succesvolle experiment.

De kaartjes voor de voorstellingen zijn flink duurder dan de gemiddelde filmvertoning en het idee is dat mensen best in een bioscoop naar de laatste Rent willen kijken, of bijvoorbeeld een live verbinding met het Gershwin theater op Broadway voor Wicked. Rent is het eerste probeersel al wijkt het wat af van de andere ideeën omdat dit van tevoren is opgenomen. Het uitbrengen op dvd heeft daar vast mee te maken….

Bedankt voor de heldere uitleg, het is nu allemaal wat duidelijker voor me!

  [ # 13 ] 29 November 2008 06:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

volgens Amazon.com komt de GEHELE show (van de laatste cast) op 3 feb 2009 uit op DVD!

  [ # 14 ] 29 November 2008 09:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

was het maar alvast feb dan ga ik hem gelijk bestellen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 15 ] 30 November 2008 11:40 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ooooh leuk leuk! Wil m ook hebben =)

 1 2 3 >  Last ›
1 of 4