Musical Aida in Shanghai
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2003-04-28

Hallo,

Ik ben voor m’n werk 3 maanden in Shanghai. Ook de Chinezen houden van musicals, want deze maand draait Aida in Shanghai.
Het was een Engelse versie met Chineze ondertiteling.  De prijzen van de kaartjes zijn best duur, varierend van 10 tot 100 euro.

Het was heel leuk om de show weer eens te zien, maar deze versie was heel anders dan de Nederlandse. Het verhaal en muziek is uiteraard hetzelfde gebleven. De kostuums zagen er moderner uit waardoor Radames er niet uitzag als een kapitein en Zoser meer een vriend leek van Radames dan zijn vader. Tijdens het nummer Bouw maar gauw een pyramide zitten de ministers op een stoel en dansen de vrouwen erom heen. Het oog was weg als het logo van de show. In plaats daarvan was er een grote kever in een pyramide. Dit waren een paar verschillen.

In China is het toegestaan om onder de show gewoon fotos maken (zonder flits) en beeldopnames.
Hier 2 foto’s. De kwaliteit is niet zo goed, maar om een indruk te krijgen.

Tijdens ‘‘Mijn Pakkie an’‘


Tijdens ‘‘Zo Vader Zo Zoon’‘

Groetjes

Anneke

  [ # 1 ] 05 October 2008 03:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Dat ziet er inderdaad heel anders uit dan de Nederlandse versie, maar ziet er zeker niet verkeerd uit vind ik.
En als je daar wel beeldopnames mag maken, dan zou ik ook wel een video opname van de hele voorstelling willen hebben. 😊 Zou degene die dat heeft mij aub ff kunnen mailen: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Alvast bedankt