1 of 38 |  1 2 3 >  Last ›
All shook up
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Net bij Life & Cooking:

Erwin van Lambaart die vertelde dat er een Elvis musical komt met Brigitte Heitzer in de vrouwelijke hoofdrol…

[ Gewijzigd: 24 March 2010 12:30 PM by Judaz ]
  [ # 1 ] 26 October 2008 05:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja ik zag het ook net. Zitten we daar op te wachten ? Het wordt een musical in de stijl van Mamma Mia! maar dan een nieuw verhaal gegoten rondom de songs van Presley. De titel is ‘Love Me Tender’

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 26 October 2008 05:56 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hmmm. Toch wel interessant, al zou het alleen maar zijn omdat ik me al een tijdje afvraag wat Brigitte na Evita gaat doen…komt ie al snel of zit er nog een seizoen (of 2) tussen? Aangezien ze er nog mee bezig zijn blijkbaar..

  [ # 3 ] 26 October 2008 06:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Oh, het is bekend. Het enige wat ik nog wil weten of het nou wel of niet All Shook Up is van een paar jaar terug op Broadway, onder een de titel Love me Tender, of iets nieuws.

Als het dezelfde is, Brigitte als Nathalie is geen slechte keuze.

  [ # 4 ] 26 October 2008 06:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik heb helemaal niets met Elvis Presley, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden.

  [ # 5 ] 26 October 2008 06:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Oooooh.. Dat lijkt me fijn..  😄  Maar dan ook graag zijn rock’n'roll-nummers vertegenwoordigd en niet alleen de ballads..

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 6 ] 26 October 2008 06:51 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2008-03-10

Lijjkt me leuk!!!!

  [ # 7 ] 26 October 2008 07:11 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2004-09-21

lijkt mij wel leuk. heeft iemand meer info?

  [ # 8 ] 26 October 2008 08:06 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2003-02-03

http://www.musical-info.nl/Weblog/entry/2292/Brigitte_Heitzer_krijgt_hoofdr/my_weblog

  [ # 9 ] 26 October 2008 08:25 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  34
Geregistreerd  2007-05-28

Dat betekend wel dat als Mary Poppins volgend jaar naar Nederland komt, dit zonder Brigitte is.

  [ # 10 ] 26 October 2008 10:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Phantom - 26 October 2008 08:25 PM

Dat betekend wel dat als Mary Poppins volgend jaar naar Nederland komt, dit zonder Brigitte is.

Ligt er aan Mary Poppins komt waarschijnlijk komend jaar al, die Elvis-musical misschien pas het jaar daarna. Dan kan het wel.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 11 ] 27 October 2008 07:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Het wordt op het moment echt in een volgorde bekend gemaakt waar geen logica inzit, maarja leuk voor brigitte maar ik heb niks met Elvis, dus NEXT

  [ # 12 ] 27 October 2008 08:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Mij trekt het ook niet zo..  :blanco:

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 13 ] 27 October 2008 10:04 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik had ook niets met Elvis, en ik ben destijds op Broadway naar All Shook Up gegaan puur omdat het net nieuw was. Maar het was echt een gigantisch leuk show geworden, de nummers waren net als bij Mamma Mia! goed geïntegreerd in het verhaal, het enige wat niet echt paste was Jailhouse Rock. Dit nummer was er voor mij echt bijgesleept omdat het nummer er in moest. Maar verder, leuk (ietwat dun) verhaal, nog een beetje klucht aan het einde, goede muziek. En dan nog alles goed uitgevoerd met een goede cast, decor, kostuums etc.

Als het over All Shook Up gaat onder een andere titel (want zeg nou zelf, Love Me Tender zegt veel meer mensen wat dan All Shook Up), mogen ze van mij komen!

Plot (bron wiki, mocht dit het verhaal zijn SPOILERS):
Het is de zomer van 1955, en Natalie is een jonge vrouw in een klein Amerikaans stadje in het Midwesten en ze droomt om weg te gaan en te gaan reizen (hit the road). Chad, a black-jacketed, rock-and-roll-loving motorcyclist stopt in het stadje bij de garage, omdat zijn motor gemaakt moet worden.

Chad is een charismatische rebel, en Natale, die werkt in de garage van haar vader, valt meteen als een blok voor hem. Ze hoort hem zeggen dat:  he’s had “a lot” of women but only travels with men.” Dus Natalie verbergt haar haar met een pet, smeert wat motorolie over d’r gezicht zodat het een baard lijkt en noemt zich “Ed”, Chad’s nieuwe sidekick. Uiteindelijk wordt Chad verliefd op “Ed”/Natalie, en, in ongeveer 24 uur tijd, brengt hij rock and roll naar het stadje en verandert alles.

However, voordat dit alles plaatsvindt, gebeurt er veel he-loves-her-she-loves-him action. Chad valt voor de eigenaresse van het museum, Miss Sandra, en zo ook Natalie’s vader Jim. Miss Sandra wordt verliefd op Natalie, als ze verkleed is als Ed. In de tussentijd wordt de bareigenaresse Sylvia verliefd op Jim en Sylvia’s dochter Lorraine krijgt een Romeo & Julia relation met de jongen, die hem verboden is haar te zien, Dean, de zoon van de burgemeester. Burgemeester Matilda probeert alle romantic action tegen te houden in het stadje, samen met Sherrif Earl. En dan is er natuurlijk nog Dennis, Natalie’s beste vrien, die al eeuwig op haar verliefd is.

Aan het eind, Natalie, nog steeds verkleed als Ed, kust Chad, wat er voor zorgt dat Chad denkt dat hij gevoelens heeft voor… een man?! Uiteindelijk zegt Earl wat hij voor Matilda voelt, Dean en Lorraine mogen bij elkaar zijn, Jim beseft dat hij van Sylvia houdt, DEnnis en Sandra hebben een moment waarbij ze zich beiden realiseren dat ze van Shakespeare en elkaar houden en Chad komt uiteindelijk toch uit bij Natalie.  De laatste scene is een driedubbel huwelijk (Jim en Sylvia, Matilda en Earl, Dennis en Sandra) met als bloemenmeisje/bruidsmeisje Lorraine, en Natalie rijdt de zonsondergang tegemoet op haar motor, met Chad achterop.

  [ # 14 ] 27 October 2008 10:26 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2007-06-25

Ik vind John hier wel de juiste type voor om de hoofdrol te spelen! En laat hij nou ook veel met brigitte in tarzan hebben gewerkt dus er is ook meteen chemie

Het lijkt mij een erg leuke musical iig, is dit dan de opvolger van dirty dancing? wweer een niuewe swing musical

  [ # 15 ] 27 October 2008 10:50 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Dusss…als dat het verhaal is vind ik het beetje schraal 😛 Maar het zal dan idd wel a la Mamma Mia zijn…gwn leuk en vrolijk, zonder al teveel diepgang 😊

 1 2 3 >  Last ›
1 of 38