Starlight Express naar Nederland??
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Zou het realistisch zijn dat Andrew Lloyd Webber`s STARLIGHT EXPRESS nog een keer naar Nederland gaat komen?

Lijkt mij iig een fantastisch idee voor het beatrix theater.

Wat vinden jullie??

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 1 ] 30 October 2008 07:59 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Is Starlight Express wel eens naar Nederland gekomen dan, volgens mij niet hoor. Het is wel een hele leuke show, ook voor families. Van mij mag ie wel komen hoor…..

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 30 October 2008 08:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

Marilena - 30 October 2008 07:59 PM

Is Starlight Express wel eens naar Nederland gekomen dan, volgens mij niet hoor. Het is wel een hele leuke show, ook voor families. Van mij mag ie wel komen hoor…..

Volgens mij bedoelt Saigon met “nog een keer”, of ie EINDELIJK eens naar Nederland komt, zo las ik het iig 😄

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 3 ] 30 October 2008 09:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Starlight is aardig….maar wel gedateerd hoor! En er zijn denk ik teveel Nederlanders in Bochum geweest waar de voorstelling nog steeds staat….

Ik geef je dus niet veel kans…..

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 4 ] 31 October 2008 11:04 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Ik denk niet dat er veel nederlanders (in verhouding) naar Bochum zijn geweest. Hooguit een aantal “echte fans”, maar ook die gaan vaak niet voor zoiets naar Duitsland, eerder naar Londen dan ofzo…
Ik heb er nooit over nagedacht om deze show in Bochum te gaan bekijken. In Londen heb ik hem 2 keer gezien. De eerste keer was ik er erg benieuwd naar, maar viel hij mij tegen.
De tweede keer deed Marc McGee mee, dus had ik een andere reden om de show nog eens te zien. We hadden ook goede plekken, waardoor ik met meer plezier naar die versie terugkijk. Toch blijft het voor mij geen favoriet.

Ik vind het absoluut een geschikte show voor het beatrixtheater, maar weet niet of hij gaat komen.
Ik zie daar dan nog veel liever eindelijk Notre Dame de Paris, welke ik ook al niet meer verwacht…

Persoonlijk zit ik niet zo erg op deze show te wachten, het is mijn show niet. Maar goed, als Joseph in Nederland komt, is Starlight altijd nog 10 x beter.

  [ # 5 ] 31 October 2008 11:14 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Die nieuwe show voor Chantal komt dus in het Beatrix Theater.

Maar er was ooit sprake dat er een nieuw theater naast de Jaarbeurs zou komen. En het BeaThea gesloopt zou worden.
Volgensmij is Starlight dan de perfecte afsluiter. Fijn het halve theater slopen, spoorlijn (zoals in Duitsland) aanleggen door de zaal.. Sfeer creeeren. Maakt allemaal niet uit, het theater moet toch tegen de vlakte!

Maarja in hoeverre dat nieuwe theater er ooit gaat komen..

  [ # 6 ] 31 October 2008 11:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

we hebben een topic waarin we er lekker op los kunnen speculeren

  [ # 7 ] 31 October 2008 11:22 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

jouke - 31 October 2008 11:17 PM

we hebben een topic waarin we er lekker op los kunnen speculeren

Welk topic bedoel je?

  [ # 8 ] 01 November 2008 08:15 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

dokter_P - 31 October 2008 11:14 PM

Die nieuwe show voor Chantal komt dus in het Beatrix Theater.

Maar er was ooit sprake dat er een nieuw theater naast de Jaarbeurs zou komen. En het BeaThea gesloopt zou worden.
Volgensmij is Starlight dan de perfecte afsluiter. Fijn het halve theater slopen, spoorlijn (zoals in Duitsland) aanleggen door de zaal.. Sfeer creeeren. Maakt allemaal niet uit, het theater moet toch tegen de vlakte!

Maarja in hoeverre dat nieuwe theater er ooit gaat komen..

Volgens mij is het niet de bedoeling dat het eventuele nieuwe theater een musicaltheater gaat worden.

De zaal van het Bea lijkt me overigens te steil… hoewel dat wel hele mooie spectaculaire acties kan opleveren!