Ellen’s stardust diner
change_status
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  64
Geregistreerd  2007-08-28

Voor degene onder ons die nog naar New York gaan ... Ik was een aantal weken terug in NY. Ging met m’n vader en maar voor 3 nachtjes dus erg veel tijd voor musicals was er niet i.v.m. vliegtijden e.d. (heb toch Chicago en Avenue Q gezien). Maaar…

Als jullie in New York zijn moet je als musicalliefhebben zeker gaan eten bij Ellen’s stardust diner! Het bedienende personeel zingt de sterren van de hemel. Het zijn allemaal jonge mensen die het willen maken op Broadway of inbetween jobs zitten. Ik had er de heeeele avond wel willen blijven. En eten moet je toch! De diner is aangekleed in jaren 50 stijl, geweldig. Er wordt voornamelijk musical gezongen, maar ook populair en 50’er jaren.

Zou zeker een kijkje nemen. 1650 Broadway, Corner of 51st Street

http://www.ellensstardustdiner.com/

  [ # 1 ] 08 November 2008 03:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

DAt is nou echt zo’n ontzettend leuke en geweldige tent
ik ben in april / mei 9 dagen geweest en ik wou dat ik de tent eerder had gevonden dat had ik er iedere dag gezetten

Het is er zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gezellig

zal eens kijken of ik wat foto’s heb

kan dus geen foto’s bijvoegen nu

Maar echt geloof me het is er zoo leuk

en voor een beetje beter idee waar het ligt (het ligt eigenlijk pal achter het wintergarden theatre
en het is er altijd druk maar zoooo gezellig

OK ik val in herhaling

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 2 ] 08 November 2008 04:30 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2007-05-01

Oh daar ben ik laatst ook geweest. Is inderdaad fantastisch…ook voor het jaren ‘60/‘70 Amerika-gevoel is het al leuk om daar te zitten, maar uiteraard ook voor de zang. Wij hadden nét plaatsgenomen aan onze tafel, toen 2 meiden ‘Defying Gravity’ inzetten. Geloof me, het was super mooi en loepzuiver gezongen. De ‘Elphaba’ van de twee was klaar met het nummer en 10 seconden later stond ze aan ons tafeltje de bestelling op te nemen. Echt bizar gewoon! Maar iedereen die zong, was waanzinnig goed. Ook serveersters en obers waarvan ik op het eerste gezicht helemaal niet had verwacht dat die ook konden zingen, waren waanzinnig goed!

Zeker de moeite van het bezoeken waard ja!

  [ # 3 ] 09 November 2008 11:01 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Ik ga aankomende zomer na NYC toe, dus dit ga ik zeker op mn lijstje zetten. Had al wat opgezocht op Youtube ziet er best gaaf uit!

The Wizard and I
http://www.youtube.com/watch?v=UeKejOyUByw&feature=related

[ Gewijzigd: 09 November 2008 11:17 AM by *Jessjj* ]
  [ # 4 ] 14 November 2008 08:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

En na een show is het altijd leuk in Don’t tell Mamma; één van de oudste cabaret-musical clubs ter wereld. Op Restaurant Row tussen 8th en 9th. Altijd live muziek en ook zingend personeel….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica