Kaartjes Billy Elliot aangeboden
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2008-11-18

Ik heb, heel suf, kaartjes voor de verkeerde datum gekocht! We gaan 9 januari naar londen maar heb kaartjes gekocht voor 16 januari. Retouneren kon helaas niet meer dus vandaar dit oproepje. Het is zijn 2 kaartjes voor 16 januari (vrijdag) 19.00. Dress-circle rij C. Kaartjes zijn 37.50 Pond) per stuk maar doe een goed bod. Je kan ze komen ophalen in Zeist of ik stuur ze op.
(Als dit soort oproepjes hier niet mogen, dan alvast mijn excuus hiervoor!)

  [ # 1 ] 18 November 2008 03:10 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Je mag hier (legale) spullen aanbieden, maar dan volgt wel altijd standaard het volgende bericht:
Musicalworld is niet verantwoordelijk voor de verkoop van bovenstaande kaarten. In principe mogen dingen, mits ze legaal zijn natuurlijk, te koop worden aangeboden op het forum, maar Musicalworld is niet verantwoordelijk voor de transacties! Wees voorzichtig met het doorgeven van informatie als je banknummer etc.

Wat vervelend trouwens!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 2 ] 19 November 2008 06:51 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2008-11-18

Ok, dan is het goed. Het zijn gewoon kaartjes gekocht via de website. Daarom mag de persoon ze ook thuis komen ophalen, kunnen ze gecheckd worden. Het is vervelend en gewoon heel suf van me dat ik niet goed heb opgelet!

  [ # 3 ] 19 November 2008 06:28 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  170
Geregistreerd  2007-10-22

Via welke site heb je ze gekocht? Ticketmaster? Wij hebben via die site ook een keer per ongeluk de verkeerde datum gekocht, voor Mamma Mia in Londen. We hadden het pas door toen de kaartjes per post binnen waren gekomen. Na een mailtje met uitleg konden we de kaartjes terugsturen en werd ons (kostenloos) nieuwe kaartjes voor de juiste datum gestuurd! Ik weet niet of ze dat nu nog steeds doen maar het valt te proberen. Alhoewel je aangeeft dat je niet meer kan retourneren, maar dat staat ook aangegeven op de site en toch kon het.

   Handtekening   

yayyyyyyyyyyyy!

  [ # 4 ] 20 November 2008 07:19 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2008-11-18

Ik heb ze via seetickets (op de Billy Elliot site) gekocht. Wel direct gebeld en ook goed geholpen maar ze konden ze helaas niet terug nemen omdat ik de kaartjes al in huis had. Was ik er eerder achter gekomen had het wel gekund. Maar toch goed om te weten dat ik niet de enige ben die zo’n fout heeft gemaakt 😉