7 of 8 | ‹ First  < 5 6 7 8 > 
Try - Outs Joseph ATATD
  [ # 91 ] 04 December 2008 09:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

lisaatje - 04 December 2008 11:14 AM
Rhody - 04 December 2008 10:49 AM

Bij de eerste try out werd Close Every Door nog herhaald, is dat nu niet meer zo?

Jawel. Dta wordt ook nog steeds herhaald.

Ja die bedoelde ik ook!
Die word herhaald op t laatste moment als het doek al dicht is en er al gebogen is..

  [ # 92 ] 05 December 2008 10:59 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2003-06-17

Ja, inderdaad. Maar dat past dan wel weer in het idee van de opening van de tweede akte. Ach ja…

   Handtekening   

Momenten zijn als water. Ze zijn zo weer uitgewist…

  [ # 93 ] 05 December 2008 04:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Rhody - 05 December 2008 10:59 AM

Ja, inderdaad. Maar dat past dan wel weer in het idee van de opening van de tweede akte. Ach ja…

Waarom past dat er goed bij dan volgens jou?

  [ # 94 ] 05 December 2008 06:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Bij RTL Boulevard was een item over Joseph inclusief beelden van de voorstelling. Ook de farao kwam even kort voorbij. Is morgen (of misschien laat op de avond al) vast wel te zien via de rtl boulevard site als item of in ieder geval via rtl gemist.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 95 ] 05 December 2008 06:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

dammm heb ik weer gemist
morgen maar terug kijken

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 96 ] 06 December 2008 10:23 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2008-08-16

Ook bij paul de leeuw!!!

En zondag bij life and cooking,
woensdag is ie bij Opium..

  [ # 97 ] 06 December 2008 04:58 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2008-08-08

vanavond ga ik naar de laaste try-out in velsen, heb er super veel zin in!!

   Handtekening   

Dreams and Hope will never fail :roos:

  [ # 98 ] 07 December 2008 07:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Nou gisteravond naar Joseph geweest en ik moet zeggen dat het niet tegenviel!
Kleurrijk, vrolijk (bijna op het husterische af, maar daar hou ik wel van) en zeer goed gezongen!

Een paar puntjes:
Ik vond de farao erg grappig, maar van de uitleg van zijn droom heb ik weinig verstaan, en das best knap aangezien hij het 2x zingt. Jammer en inderdaad een beetje overbodig dat dit lied herhaald wordt. Is dat in de engelse versie ook zo?
Zijn laaste nummer was weer wel goed te verstaan.

Ik vond de verstaanbaarheid van Rene juist erg goed! Wellicht is hier nog aan gewerkt de afgelopen dagen? Viel me in ieder geval erg mee.

Freek was werkelijk super, hij was superrelaxed volgens mij en stond te zingen alsof ie nooit anders heeft gedaan. Errug knap….en ja, ik vond hem zowiezo al beter overkomen op een podium als voor de camera, is toch een andere discipline he?

Het ensemble was super, goed gezongen en ook goed te verstaan. Dat heb ik wel eens veeeeel minder gezien. Opvallend vond ik wel dat Robin en Hein er ontzettend uitsprongen, maar dat ik Mathijs echt moest zoeken.

De megamix was mij inderdaad ook iets te lang, ik had geen handen meer over daarna.
Na afloop Freek nog even in de foyer en daar was hij heel relaxed en aardig tegen iedereen. Best knap als je zo belaagd wordt… Ik heb even van een afstandje toegekeken maar mijn hemel wat komt er veel over hem heen zeg. Ik benijd hem niet op zo’n moment…

In februari mag ik nog een keertje en dan in april weer, wat een straf toch….

  [ # 99 ] 07 December 2008 07:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Oja nog 1 puntje:
Wat zongen de kindertjes goed! Was er helemaal stil van

  [ # 100 ] 08 December 2008 01:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Faatijn - 07 December 2008 07:49 PM

Een paar puntjes:
Ik vond de farao erg grappig, maar van de uitleg van zijn droom heb ik weinig verstaan, en das best knap aangezien hij het 2x zingt. Jammer en inderdaad een beetje overbodig dat dit lied herhaald wordt. Is dat in de engelse versie ook zo?
Zijn laaste nummer was weer wel goed te verstaan.

Nee in de engelse versie is dit niet zo.
Zijn laatste nummer vind ik niet mooi. Snap niet waarom dit er in zit, voegt niets toe aan de show.

Potiphar kon mij helaas ook niet boeien.
Jammer dat zijn kledij zo sobertjes is vergeleken bij zijn vrouw.

Maar het is wel een vrolijke show.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 101 ] 08 December 2008 01:37 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

TonyFan.NL - 08 December 2008 01:34 PM
Faatijn - 07 December 2008 07:49 PM

Een paar puntjes:
Ik vond de farao erg grappig, maar van de uitleg van zijn droom heb ik weinig verstaan, en das best knap aangezien hij het 2x zingt. Jammer en inderdaad een beetje overbodig dat dit lied herhaald wordt. Is dat in de engelse versie ook zo?
Zijn laaste nummer was weer wel goed te verstaan.

Nee in de engelse versie is dit niet zo.
Zijn laatste nummer vind ik niet mooi. Snap niet waarom dit er in zit, voegt niets toe aan de show.

Potiphar kon mij helaas ook niet boeien.
Jammer dat zijn kledij zo sobertjes is vergeleken bij zijn vrouw.

Maar het is wel een vrolijke show.

In de Donny Osmond versie is dit wel zo, en een paar jaar geleden was het in Londen ook nog zo.. weet niet of het in de versie met Lee Mead eruit gehaald is..
Maar in Londen zat de herhaling van de farao er iig wel in..

  [ # 102 ] 08 December 2008 02:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Ik dacht dat Faatijn bedoelde dat het nummer na afloop van de show nog een keer gezongen werd.
Daar was mijn reactie op bedoeld.

Maar in de show zelf wordt het inderdaad 2 keer gezongen, als blijkt dat Joseph de droom van de Farao niet goed begrepen hebt.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 103 ] 08 December 2008 03:12 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2008-08-08

ik was zaterdag heen en ik vond het egt helemaal geweldig!! het is super grappig, en het decor is onwijs leuk!!
de show heeft natuurlijk hoge verwachtingen gesteld en daar heeft hij ook zeker aan voldaan!!
Je moet hier echt heen!!!

   Handtekening   

Dreams and Hope will never fail :roos:

  [ # 104 ] 08 December 2008 08:26 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2006-01-17

Rhody - 23 November 2008 03:10 PM

Gisteren ook geweest bij de allereerste try-out.


WELLICHT ENKELE SPOILERS!!!!!

Er hangt toch een typische sfeer bij zo’n try out. Aan het publiek lag het zeker niet. Het was één brok enthousiasme.

Ik ga er niet teveel over vertellen, maar het had flink vaart. Het deel meteen na de pauze (iets met de kids) en de reprise van Close Every Door hadden van mij niet gehoeven, maar verder straalde het geheel veel plezier uit.

De muziek wordt door een opvallend groot orkest gespeeld. Mannetje of 14, geloof ik. Dat geeft de boel extra sfeer en body. De muziek blinkt in de kern natuurlijk niet uit in originaliteit, maar het klinkt fris en de melodieën zijn, zoals we van ALW gewend zijn, lekker in het gehoor.
Verstaanbaarheid is af en toe wat moeilijk, vooral bij de rol van de vertelster. Dat ligt voor een deel ook aan de muziek. Ik kan me herinneren dat ook bij een Engelse versie sommige stukken niet te verstaan zijn.
Voor de insiders: dat stukje dat de vertelster zingt als Potiphar zijn vrouw met Jozef betrapt. Geen idee wat ze daar zingt.

De megamix is natuurlijk overbodig, zeker als je een zaal hebt die er geen zin in heeft (ik kan me zo’n vertoning herinneren bij de Fabeltjeskrant), maar dit keer kon men er geen genoeg van krijgen en dan werkt zoiets wel. Stanley Burleson zat in de zaal te genieten van zijn eigen choreografieën. En in tegenstelling tot Sunset blvd. werken ze hier allemaal wel.

Conclusie: Het is een niet al te ingewikkelde, af en toe flauwe, maar nergens echt diepe show met een prima cast en strak orkest. En als de saxofonist in het vervolg alles goed speelt, kan het niet meer stuk (al lag het volgens mij aan het instrument)

Tydens de allereerste try out was Renee (vertelster) wel heel erg ziek,, Knap dat ze evengoed zo’n show neerzet!

   Handtekening   

http://www.reneefansite.nl

  [ # 105 ] 11 December 2008 07:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Beelden van de voorselling:
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?movie=http://avrostream/joseph_demusical.wmv&title=De%20musical&reurl;=/tv/programmas_a-z/op_zoek_naar_joseph/

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

‹ First  < 5 6 7 8 > 
7 of 8