31 of 32 | ‹ First  < 29 30 31 32 > 
Stel een vraag aan je mede-forum-ganger.
  [ # 451 ] 12 June 2011 02:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

en ik ben dan 34
en heb toch al wat van de wereld gezien door de georganiseerde rondreizen die ik al gemaakt heb maar australie en nieuw zeeland staat echt nog wel op mijn verlanglijstje
verder cuba, maleisie en zo maar dat gaat echt nog wel een keer gebeuren en ja wil ook graag een keer naar japan

laat de vraag staan

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 452 ] 12 June 2011 03:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik zou graag een keer auditie doen voor cirque du soleil als clown! en ik wil trouwen!!!!!!

ik laat de vraag staan.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 453 ] 12 June 2011 04:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

O o o ik weet ineens wat ik zéker nog wil doen in m’n leven. Ik zat er zo een beetje over na te denken, maar ik wil wel ontzéttend graag nog eens naar Japan toe, vind dat echt een heel intrigerend land met een boeiende en rijke cultuur.

Verder heb ik niet echt grote dingen ofzo die ik wil, ik wil graag naar Londen (o.a. voor musicals) maar daar heb ik nu het budget even niet voor 😛, en dat soort kleinere wensjes.

Laat de vraag nog steeds staan.

  [ # 454 ] 12 June 2011 05:30 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

met chantal janzen samen in een musical staan :d

ik laat de vraag staan.

  [ # 455 ] 12 June 2011 08:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Een eigen musical produceren. Dat lijkt me supertof om te doen, dat wil ik echt heel graag. En dan een coole galapremiere erbij… 😊 Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd.

Maar goed, ook ik ben nog maar 18, moet nog een hele opleiding (of twee?) gaan volgen om dat ooit te kunnen bereiken, maar ik droom alvast….

Laat de vraag staan 😉

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 456 ] 13 June 2011 11:28 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

De Alpe d’HuZes fietsen. Dit jaar stond ik op de reservelijst en is het uiteindelijk niet gelukt, maar ook zonder mij is er twintig miljoen (!!!!) opgehaald voor het Kankerfonds. Ik hoop dat ik er in een volgend jaar ook bij kan zijn. Zes keer de Alpe d’Huez op.

En verder wil ik ooit een keer regisseren bij Oostpool… 😄 Oh, en uiteraard mijn instructeursopleiding windsurf halen. Zodat ik vaker kan knallen als instructeur!

En ik laat de vraag ook nog even staan!

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 457 ] 13 June 2011 05:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  142
Geregistreerd  2010-06-20

Ik zou heel graag een keer in een musicalorkest spelen :D
En saxofoonles aan kinderen geven lijkt me ook heel gaaf!

Leuke vraag, laat m staan 😉

   Handtekening   

01-06: The Little Mermaid
04-07: Wicked

  [ # 458 ] 13 June 2011 05:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Er zijn zoveel dingen die ik per se nog wil doen. Van heel veel reizen (vooral New York is een plaats die ik zéker nog een keer ga bezoeken) tot trouwen en kinderen krijgen. Heel veel boeken lezen, films kijken, kunst beleven en misschien zelf ook creëren. Het lijkt me super actief een goed doel te steunen, direct door bijvoorbeeld vrijwilligerswerk of indirect door te helpen met fundraising. Mijn (fashion)blog dusdanig tot een succes maken dat ik (internationaal) fashion weeks mag gaan bezoeken, lijkt me tof. Vooral belangrijk vind ik het toch om gewoon gelukkig en gezond te blijven en met mij familie en vrienden, met wie ik heel veel leuke dingen wil blijven doen.

Iets dat ik niet per se wil doen, omdat het gewoon vrij onbereikbaar is, maar wel echt een wens van me is, is mijn stempel drukken op de skyline van wereldsteden, als succesvol toparchitect.

Zo, een heel verhaal, haha. Ook ik laat de vraag staan!

  [ # 459 ] 13 June 2011 06:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Nou laat ik dan ook nog maar even. Mijn droom op dit moment is een eigen klas, maar dat schiet niet echt op. Wat ik eigenlijk stiekem ook nog wel heel graag wil doen, zeker sinds ik de open dag en meeloopdag heb bezocht, is een opleiding op het conservatorium volgen als docent muziek. Daarnaast vind ik heb geweldig om op het podium te staan. Ik speel dwarsfluit en gitaar, heb lang gedanst en zing nu ook, in een koor en zit op zangles. Een hele grote droom is dan ook een mooie musicalrol spelen, amateur of in een professionele musical. Maar goed, dat zal wel bij dromen blijven denk ik.

Ook ik laat de vraag nog even staan, omdat ik het mooi vind om al die dromen te lezen.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 460 ] 18 June 2011 11:39 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Sinds het overlijden van een vriendin van mij vorig jaar ben ik wat minder op de toekomst gericht. Daarom zou ik de vraag om willen draaien. Waar ben je het meeste trots op wat je in je leven hebt bereikt?

  [ # 461 ] 18 June 2011 11:46 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Waar ik het meest trots op ben
is dat ik ondanks mijn “handicap” (ik ben slechthorend en hoor zonder hoorapparaatjes 10%) 2 opleidingen met goed vervolg heb afgerond en nu een leuke baan heb als OK secretaresse op de Dagbehandeling van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven
en dat ik een leuke vriendengroep heb opgebouwd


ik laat de vraag staan

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 462 ] 18 June 2011 11:56 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Dat ik gekozen heb voor een studie die niemand van me verwacht had, maar waar wel mijn hart ligt, zo besef ik nu 😊

Ik laat de vraag ook staan.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 463 ] 18 June 2011 03:03 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  116
Geregistreerd  2011-03-26

Ik wil later een groot eigen Theater/productiebedrijf. Niet zozeer Musicals maar wel goed theater.

En ik wil graag een tijd in het buitenland wonen…

   Handtekening   

Maggots!

  [ # 464 ] 19 June 2011 10:00 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik ga maar verder op de vraag die gesteld was…

Heel recent dat ik cum laude geslaagd ben op het VWO. Verder vooral dat ik in de afgelopen jaren steeds meer uit m’n schulp gekomen ben en dat ik Brabants kampioen ben geworden met saxofoon spelen.

Ik laat de vraag staan (dus: Waar ben je het meeste trots op wat je in je leven hebt bereikt?)

  [ # 465 ] 19 June 2011 11:00 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2009-08-23

ik ben op twee dingen trots:
- dat ik drie jaar geleden de 4daagse van nijmegen heb uitgelopen ondanks het feit dat ik de laatste 35 kilometer een gebroken middenvoetbeentje had. Door een hoosbui (waardoor ik tot op het spreekwoordelijke bot nat was) daarbovenop de laatste 7 kilometer praktisch alle spieren waren verkrampt. en bij thuiskomst bleek dat mijn voetzolen en aantal huidplooien (oksels etc) helemaal open lagen (het jaar daarop was het overigens weer een eitje 😊 terwijl ik beiden jaren evenveel had getraind life is een mystery)
- dat ik al 5 jaar een fulltime baan in de zorg (en de omstandigheden waarin ik dit doe) weet te combineren met 20 tot max. 40 uur vrijwilligerswerk per week (3 organisaties)  en een huishouden, sociaal leven en nog vrijwel wekelijks +/-  40km weet te trainen en 4 uur fitness.

laat de vraag staan…

   Handtekening   

though fate wont always do what we desire
still we can set the world on fire!
(jekyll and hyde)

Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kunt

‹ First  < 29 30 31 32 > 
31 of 32