Were the world mine (Midsummernightsdream meets Zanna Don’t)
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Misschien niet geheel geschikt voor al te jonge of tere zieltjes.

Als je een liefdrank had, wie zou je dan verliefd laten worden op je? Timothy, die zijn vreugdeloze High School leven ontvlucht in weergaloze musical dagdromen, weet die vraag te beantwoorden in het echt. Nadat een exentrieke docente hem cast als Puck in A Midsummer Night’s Dream vind hij een recept dat in een scriptverborgen zit om de liefdesdrank uit het stuk te maken. Gewapend met deze drank en volledig opgegaan in de rol van Puck maakt hij zowat z’n hele kleindenkende dorp homosexueel. Om te beginnen met de topsporter van de school, de jongen van z’n dromen. Hij neemt familie, vrienden en vijanden mee in de hartverwarmende chaos en laat hen meegaan in zijn muzikale dromen.

Ik wordt erg vrolijk van deze mix van kleurtjes en songs. Een week of twee geleden kreeg ik er een linkje van doorgestuurd door een vriend van me… Als iemand ook zà³ je naam zingt dan blijft wel hangen, haha 😉

Geen idee wanneer dit in Nederland te zien zal zijn.

Officiele site: http://www.weretheworldminefilm.com/

of een HQ versie van de trailer op outnow.ch: http://outnow.ch/Movies/2008/WereTheWorldMine/Trailers/






  [ # 1 ] 29 November 2008 05:07 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik ben ook wel heel benieuwd naar deze film. Daar hij overzee echter al heel beperkt wordt vertoond vrees ik dat het lang zal duren voordat we hier de kans krijgen.

  [ # 2 ] 29 November 2008 05:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Wat ik niet helemaal snap: hij heeft een liefdesdrankje waarmee hij mensen verliefd op hem kan laten worden, maar iedereen waar hij het op spuit wordt homoseksueel. Ze worden niet allemaal verliefd op hem, vrouwen worden ook verliefd op elkaar. Is het nou een liefdesdrankje of een homoseksueel-maak-drankje?

[ Gewijzigd: 29 November 2008 08:57 PM by g.devries ]
   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 3 ] 29 November 2008 05:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ziet er mooi uit…ik heb een zwak voor films die “iets met Shakespeare” doen.  😄    Ik denk dat we gewoon de filmhuizen in de gaten moeten houden   😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 4 ] 29 November 2008 05:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

g.devries - 29 November 2008 05:31 PM

Wat ik niet helemaal snap: hij heeft een liefdesdrankje waarmee hij mensen verliefd op hem kan laten worden, maar iedereen waar hij het op spuit wordt homoseksueel. Ze worden niet allemaal verliefd op hem, vrouwen worden ook verliefd op elkaar. Ik het nou een liefdesdrankje of een homosekueel-maak-drankje?

Het werkt zoals de love potion in Midzomernachtsdroom neem ik aan… Je wordt verliefd op de eerste persoon die je ziet… Waarom en hoe dan precies het gros homosueel wordt weet ik nog niet… Eerst die film maar eens zien 😉

Oh, Timothy… 📣

  [ # 5 ] 29 November 2008 06:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Klinkt leuk 😄

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 6 ] 29 November 2008 06:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Scarletwoman - 29 November 2008 06:01 PM

Klinkt leuk 😄

De soundtrack klinkt ook leuk…  😄

  [ # 7 ] 29 November 2008 06:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Tim - 29 November 2008 05:41 PM
g.devries - 29 November 2008 05:31 PM

Wat ik niet helemaal snap: hij heeft een liefdesdrankje waarmee hij mensen verliefd op hem kan laten worden, maar iedereen waar hij het op spuit wordt homoseksueel. Ze worden niet allemaal verliefd op hem, vrouwen worden ook verliefd op elkaar. Ik het nou een liefdesdrankje of een homosekueel-maak-drankje?

Het werkt zoals de love potion in Midzomernachtsdroom neem ik aan… Je wordt verliefd op de eerste persoon die je ziet… Waarom en hoe dan precies het gros homosueel wordt weet ik nog niet… Eerst die film maar eens zien 😉

Oh, Timothy… 📣

OK, maakt het in ieder geval al een stuk logischer.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 8 ] 29 November 2008 06:44 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Theme song. Were the world mine…

https://www.youtube.com/watch?v=CwgOiX48BJs

  [ # 9 ] 30 November 2008 06:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Op 12 december in Amsterdam, Theater van ‘t Woord in de Openbare Bibliotheek… Onderdeel van de roze filmdagen, het is dus mogelijk om de film, al is ‘t waarschijnlijk maar eenmalig en niet ondertiteld, te zien.