2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Cabaret
  [ # 16 ] 27 December 2008 02:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Echt waar? Ik vind dat er nog veel gerookt wordt op ‘t podium, met name bij toneelvoorstellingen.

  [ # 17 ] 27 December 2008 03:24 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Who cares of er gerookt wordt, er is toch een goede afzuiging in theaters?

  [ # 18 ] 28 December 2008 12:23 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2004-07-06

er wordt volgens mij maar 1 keer echt een sigaret gerookt door fraulein kost, maar het zou ook nep geweest kunnen zijn, het is me niet goed bij gebleven!

   Handtekening   

april
02 footloose
18 lenette van dongen

  [ # 19 ] 28 December 2008 12:51 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

nee er wordt wel veel gerookt hoor op dat podium bij cabaret, maar who cares…

  [ # 20 ] 28 December 2008 02:12 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  35
Geregistreerd  2008-11-19

ja t maakt mij ook niet uit dat er gerookt word op het podium.. Ik vind het alleen zo raar dat het verboden is om echte sigaretten te roken op het podium.. slaat echt nergens op! Maarja.. misschien was het ook wel een grapje van de voorstelling raaf. Misschien mag het gewoon nog, of mag het eignelijk niet meer maar doet iedereen het gewoon:P

  [ # 21 ] 28 December 2008 07:38 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-11-19

Heel erg bedankt voor alle reacties! Heel erg verschillend dus. Ik ben benieuwd!

Wb. die sigaretten. Ik vind het juist mooi dat ze echte sigaretten gebruiken. Dat gebeurt in Sunset toch ook?

   Handtekening   

Live your life like it’s golden!

  [ # 22 ] 29 December 2008 09:43 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

In Sunset weet ik zeker dat ze echte sigaretten gebruiken….
heb dat na de voorstelling namelijk aan Pia gevraagd…. ze vond het wel smerig en probeerde zo min mogelijk trekjes te nemen hahaha

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 23 ] 29 December 2008 05:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-11-19

Haha die rookt dus niet.. Voor Simone zal het een rustmomentje zijn 😛

Lijkt me idd wel vervelend als je het moet doen en je rookt niet..

   Handtekening   

Live your life like it’s golden!

  [ # 24 ] 16 January 2009 11:53 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-11-19

Vanavond heb ik de voorsteling mogen aanschouwen in het oude luxor theater in Rotterdam. Ik moet eerlijk bekennen dat vooral de eerste akte bijzonder slecht vond. De tweede akte vond ik beter omdat er meer verhaal in kwam, maar alsnog vond ik de productie niet goed genoeg. Ik denk dat je te veel vergelijkt met andere musicals.

Wat ik niet begreep is dat een productie als deze zo een hard applaus kreeg terwijl er bij Sunset soms een mager applausje vanaf kon. De leeftijd in de zaal was ook aan de hoge kant. Ik heb maar een paar jongere mensen kunnen ontdekken. Het theater, vond ik ook niet fijn. Kortom, niet voor herhaling vatbaar 😛.

   Handtekening   

Live your life like it’s golden!

  [ # 25 ] 17 January 2009 10:08 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

*Esmee - 16 January 2009 11:53 PM

Vanavond heb ik de voorsteling mogen aanschouwen in het oude luxor theater in Rotterdam. Ik moet eerlijk bekennen dat vooral de eerste akte bijzonder slecht vond. De tweede akte vond ik beter omdat er meer verhaal in kwam, maar alsnog vond ik de productie niet goed genoeg. Ik denk dat je te veel vergelijkt met andere musicals.

Wat ik niet begreep is dat een productie als deze zo een hard applaus kreeg terwijl er bij Sunset soms een mager applausje vanaf kon. De leeftijd in de zaal was ook aan de hoge kant. Ik heb maar een paar jongere mensen kunnen ontdekken. Het theater, vond ik ook niet fijn. Kortom, niet voor herhaling vatbaar 😛.

Wat jammer zeg.
Ik vond deze productie echt helemaal top.

  [ # 26 ] 17 January 2009 10:20 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja, ik was ook onder de indruk van deze productie. Ik was er trouwens ook gisteravond en er wordt helemaal niet echt gerookt op het podium! Telkens doet de aansteker het “per ongeluk” niet…..

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 27 ] 17 January 2009 10:24 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Het is trouwens wel echt verboden om te roken op het toneel (openbare ruimte en werkplek van de acteurs) Maar volgens mij wordt er nauwelijks gecontroleerd.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 28 ] 17 January 2009 12:13 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2009-01-13

over het roken gesproken:

Bij Evita worden er 3 sigaretten opgestoken en opgerookt op het podium!!
In mijn ogen waren dat wel echte sigaretten (ik zat 2e rij)
Maar denken jullie dat dat de reden is dat de mensen weglopen???
want dat gebeurde bij evita niet!

  [ # 29 ] 17 January 2009 01:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Klopt, bij Evita word er (echt!!!) gerookt.
Lijkt me niet dat mensen om zo’n reden weglopen.
Ikzelf heb astma, maar had er gelukkig geen last van, en zo wel heb ik mijn medicijnen 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 30 ] 21 January 2009 08:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

*Esmee - 16 January 2009 11:53 PM

Vanavond heb ik de voorsteling mogen aanschouwen in het oude luxor theater in Rotterdam. Ik moet eerlijk bekennen dat vooral de eerste akte bijzonder slecht vond. De tweede akte vond ik beter omdat er meer verhaal in kwam, maar alsnog vond ik de productie niet goed genoeg. Ik denk dat je te veel vergelijkt met andere musicals.

Wat ik niet begreep is dat een productie als deze zo een hard applaus kreeg terwijl er bij Sunset soms een mager applausje vanaf kon. De leeftijd in de zaal was ook aan de hoge kant. Ik heb maar een paar jongere mensen kunnen ontdekken. Het theater, vond ik ook niet fijn. Kortom, niet voor herhaling vatbaar 😛.

Het volume van het applaus is niet altijd bepalend; het kan zelfs storend zijn als een scene zo overweldigend in de lucht blijft hangen en het moment direct daarop verstoord wordt omdat het publiek zo uitzinnig klapt. Ik wil juist zo lang mogelijk de intentie van het stuk bewaren en als iets me geraakt heeft, dan ben ik alleen maar stil. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet geniet alleen omdat ik niet na elke scene klap…

Overigens vind ik het onzin dat er zelfs omwille van de artistieke vrijheid niet meer gerookt zou mogen worden op het toneel. Soms hoort het gewoon bij het stuk, zeker in het Berlijn van de jaren ‘30 of in Sunset Boulevard.
De overheid is echt helemaal doorgeslagen in hun betutteling.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2 3 > 
2 of 3