2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Harry Potter De Musical
  [ # 16 ] 03 January 2009 06:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Plus dat er nu nog 3 films moeten komen.

En tegenover de mensen die een hekel hebben aan Harry Potter staan denk ik meer mensen die de boeken en / of films geweldig vinden…

  [ # 17 ] 03 January 2009 11:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Klaske - 03 January 2009 06:11 PM

Plus dat er nu nog 3 films moeten komen.

En tegenover de mensen die een hekel hebben aan Harry Potter staan denk ik meer mensen die de boeken en / of films geweldig vinden…

In ieder geval genoeg om het tot een mogelijk (commercieel) succes te maken

  [ # 18 ] 22 June 2009 01:03 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  54
Geregistreerd  2009-03-17

Hij bestaat al, de Harry Potter musical! Eenmalig en non-profit, maar wel helemaal vastgelegd op film en in zijn geheel te zien op YouTube.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=464C6B6D83E45245

Niet helemaal West-End proof, maar wel erg grappig!

   Handtekening   

Wie een ander lief heeft ziet het aangezicht van God

  [ # 19 ] 22 June 2009 03:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

de boeken zijn erg goed, de films wat minder, maar een musical, daar moet ik nog ff over nadenken. zou leuk kunnen zijn, maar het is niet meteen dat ik denk ‘dat moet ik zien’...

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 20 ] 22 June 2009 04:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2009-04-27

Ik denk dat het moeilijk wordt om hier een succesmusical van te maken…
Er gebeurt zoveel in de boeken, dat ze het al niet in de films over kunnen brengen, laat staan dat het op een goede, complete manier op het toneel komt, waar de voorstelling in totaal maximaal 2,5 uur kan duren… Ik weet het niet, hoor..

  [ # 21 ] 23 June 2009 06:56 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Meneer Harry Potter zelf, sorry ik vergeet altijd zijn naam, is er in ieder geval erg op tegen. Maar goed, hij hoeft er ook niet in te spelen. Als alle films klaar zijn zal hij ook wel helemaal klaar zijn met die rol, gok ik.

  [ # 22 ] 23 June 2009 09:26 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

lisaatje - 23 June 2009 06:56 AM

Meneer Harry Potter zelf, sorry ik vergeet altijd zijn naam, is er in ieder geval erg op tegen. Maar goed, hij hoeft er ook niet in te spelen. Als alle films klaar zijn zal hij ook wel helemaal klaar zijn met die rol, gok ik.

Daniël Radcliffe bedoel je? 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 23 ] 23 June 2009 09:45 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  182
Geregistreerd  2009-05-04

Veertje - 23 June 2009 09:26 AM
lisaatje - 23 June 2009 06:56 AM

Meneer Harry Potter zelf, sorry ik vergeet altijd zijn naam, is er in ieder geval erg op tegen. Maar goed, hij hoeft er ook niet in te spelen. Als alle films klaar zijn zal hij ook wel helemaal klaar zijn met die rol, gok ik.

Daniël Radcliffe bedoel je? 😄

Daniel Radcliffe heeft helemaal niets te zeggen over of er wel of niet een musical versie van Harry Potter komt. Hoogstens of hij zelf meespeelt (en als de musical zich op de eerste boeken concentreert is hij nu toch al te oud voor de hoofdrol).

Veel belangrijker is wat JK Rowling ervan vindt. Weliswaar heeft zij de rechten verkocht aan (ik meen) MGM Studios, maar volgens mij wel met een bepaling dat zij een hele dikke vinger in de pap blijft houden over wat er wel en niet met haar geesteskind mag gebeuren.

  [ # 24 ] 23 June 2009 09:47 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  182
Geregistreerd  2009-05-04

Kaatje1981 - 22 June 2009 01:03 PM

Hij bestaat al, de Harry Potter musical! Eenmalig en non-profit, maar wel helemaal vastgelegd op film en in zijn geheel te zien op YouTube.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=464C6B6D83E45245

Niet helemaal West-End proof, maar wel erg grappig!

GE-WEL-DIG!!!

Ik heb nu de eerste 10 delen gezien en ik ga vanavond naar de rest kijken. Wat een ongelooflijk leuke filmpjes.

Ik vraag me overigens wel af of dit met goedkeuring van de rechthebbenden is. Zo niet, dan vrees ik dat de filmpjes maar heel kort op YouTube zullen blijven staan. Ik ga het kijken naar de rest dan ook zo min mogelijk uitstelllen!

Hartelijk dank voor de link.

  [ # 25 ] 24 June 2009 01:48 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  54
Geregistreerd  2009-03-17

Hugo - 23 June 2009 09:47 AM

GE-WEL-DIG!!!

Ik heb nu de eerste 10 delen gezien en ik ga vanavond naar de rest kijken. Wat een ongelooflijk leuke filmpjes.

Ik vraag me overigens wel af of dit met goedkeuring van de rechthebbenden is. Zo niet, dan vrees ik dat de filmpjes maar heel kort op YouTube zullen blijven staan. Ik ga het kijken naar de rest dan ook zo min mogelijk uitstelllen!

Hartelijk dank voor de link.

Ja, hij is goed he? Ik heb nu de eerste acte uit, en verheug me al op het vervolg. Toch knap hoe ze zoveel boeken in 1 musical hebben gepropt, en er ook nog eens aparte verhaallijnen aan toegevoegd hebben (Voldie/Quirrel!!).

Ik hoop dat ze hem nog even laten staan.

   Handtekening   

Wie een ander lief heeft ziet het aangezicht van God

  [ # 26 ] 24 June 2009 04:55 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  182
Geregistreerd  2009-05-04

Kaatje1981 - 24 June 2009 01:48 PM
Hugo - 23 June 2009 09:47 AM

GE-WEL-DIG!!!

Ik heb nu de eerste 10 delen gezien en ik ga vanavond naar de rest kijken. Wat een ongelooflijk leuke filmpjes.

Ik vraag me overigens wel af of dit met goedkeuring van de rechthebbenden is. Zo niet, dan vrees ik dat de filmpjes maar heel kort op YouTube zullen blijven staan. Ik ga het kijken naar de rest dan ook zo min mogelijk uitstelllen!

Hartelijk dank voor de link.

Ja, hij is goed he? Ik heb nu de eerste acte uit, en verheug me al op het vervolg. Toch knap hoe ze zoveel boeken in 1 musical hebben gepropt, en er ook nog eens aparte verhaallijnen aan toegevoegd hebben (Voldie/Quirrel!!).

Ik hoop dat ze hem nog even laten staan.

Helaas nog geen tijd gehad om verder te kijken. Hopelijk vandaag.

Ik weet dat het niet realistisch is, maar van mij mogen de NL producenten nu beginnen met bieden om de rechten binnen te halen!

  [ # 27 ] 24 June 2009 06:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Wat een GEWELDIGE musical die op youtube staat. Ik heb zà³ hard moeten lachen! Geniaal. Ik hoop dat nog veel mensen deze kunnen zien… heel erg leuk gemaakt 📣

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 28 ] 08 July 2009 05:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Lekker dubbelposten, maar de filmpjes waren er een tijdje geleden afgehaald en zijn nu weer terug!! 📣

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 29 ] 08 July 2009 05:20 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  54
Geregistreerd  2009-03-17

Jippie! Ik had ze gemist. Ik geloof dat ik verslaafd ben!

   Handtekening   

Wie een ander lief heeft ziet het aangezicht van God

  [ # 30 ] 08 July 2009 06:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Hugo - 23 June 2009 09:45 AM

Daniel Radcliffe heeft helemaal niets te zeggen over of er wel of niet een musical versie van Harry Potter komt. Hoogstens of hij zelf meespeelt (en als de musical zich op de eerste boeken concentreert is hij nu toch al te oud voor de hoofdrol).

Ik bedoelde er inderdaad ook alleen maar mee te zeggen dat we hem in ieder geval niet in de hoofdrol hoeven te verwachten wanneer er ooit een musical komt.

Die musical op youtube is echt hilarisch! Ik zou willen dat ik wat meer tijd had om te kijken.

 < 1 2 3 > 
2 of 3