2 of 2 |  < 1 2
Geen sunset vanmiddag?
  [ # 16 ] 05 January 2009 06:26 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Die negeer-knop lost dan toch niet het probleem op want musicalgoeroe(????) blijft dan gewoon doorgaan met haatdragende berichten. Gewoon kappen met dat gezeik en gebruik gewoon normale feedback! 😊

  [ # 17 ] 05 January 2009 08:24 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  350
Geregistreerd  2004-11-24

ach was gezellig toch in de kou daar hihih

ik moest alleen even naar de kassa maar ja dacht ook blijf maar even plakken maar is wel achterlijk want het theater behoord namelijk wel gewoon om 12 uur open te gaan
maar zeker weer nieuwe tijden of zo daar,

hihih komt wel goed,

  [ # 18 ] 05 January 2009 12:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

wat ideaal zo’n knop!
Volgens mij mag ik nog steeds mijn mening hebben!
Ik zal het even anders formuleren voortaan!
Uhm dan hoeft les miserables niet meer van die acties te verzinnen om meer mensen in de veel al half lege zaal te krijgen. We weten volgens mij allemaal dat les miserables en sunset niet zo goed draaien! En dat het escuus is dat mensen liever naar een lang leven de lol musical gaan dan naar drama! Nogmaals ik hou van alle 2 en heb les mis en sunset dan ook meerdere malen gezien!

  [ # 19 ] 05 January 2009 01:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

musicalgoeroe - 05 January 2009 12:49 PM

Ik zal het even anders formuleren voortaan!
Uhm dan hoeft les miserables niet meer van die acties te verzinnen om meer mensen in de veel al half lege zaal te krijgen. We weten volgens mij allemaal dat les miserables en sunset niet zo goed draaien! En dat het escuus is dat mensen liever naar een lang leven de lol musical gaan dan naar drama! Nogmaals ik hou van alle 2 en heb les mis en sunset dan ook meerdere malen gezien!

Goed, ik ben niet iemand die op een forum gaat posten om vervelende reacties terug te krijgen of ruzie te zoeken, dus zie dit als een serieus bericht. Als je het zo verwoord als je nu doet inplaats van hoe je het eerst deed, klinkt het veel beter en zullen andere forumleden zich veel minder aan jou irriteren. Ik kan me voorstellen dat jij het ook niet fijn vind dat elke keer als je iets post dat iedereen er commentaar op heeft. Als je het verwoord zoals je nu doet, kun je veel leukere en meer serieuze reacties verwachten, want je hebt wel gelijk, maar op die manier is het niet leuk om erop te reageren. Zo, dat was het.

  [ # 20 ] 05 January 2009 04:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  311
Geregistreerd  2006-08-07

Veertje - 04 January 2009 10:53 PM

Lieve mensen!
De NEGEER-knop zit er niet voor niks 😄

Anyway, grappig dat je iemand kent Laura die vanavond naar Les Mis ging, dat is toch echt afgelast, en duidelijk bekend gemaakt ook.
Hoe het zit met Sunset weet ik niet, maar ik zou als ik naar een a.u. ging voortaan ff op de site van TTL kijken of de show nog wel op de site staat 😉

Diegene zal dan wel zijn afgelast idd… ze had me alleen verteld dat ze de avond van de laatste les mis in t luxor zou gaan…;)
En tja, ik kijk wel vaker op TTL en daar worden ook weleens shows weggehaald als ze vol zitten… Maargoed, ik ga Pia wel een andere keer opzoeken!!hihi:D

   Handtekening   

Mijn leven is van mij

  [ # 21 ] 05 January 2009 05:44 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  226
Geregistreerd  2008-03-04

Last Minute aanbieding

Vanaf 6 januari het volgende aanbod:
1 + 1 gratis!*
Geldig op de 1e en 2e rang!

Steractrice Norma Desmond (Simone Kleinsma of Pia Douwes) en de jonge, berooide scriptschrijver Joe Gillis (Antonie Kamerling) hebben elkaar nodig om hun Hollywood dromen uit te laten komen. Langzaam groeien Joe en Norma naar elkaar toe. Is het liefde of puur eigenbelang? Kunnen ze het samen brengen tot een happy end?

Boek nu en ontvang de 2de kaart gratis!

Bel 0900-300 5000 (45cpm) o.v.v. “Apeldoorn voordeel”

Actie geldig voor voorstellingen in Theater Orpheus in Apeldoorn:

14 januari om 20:00 uur
15 januari om 20:00 uur

BOEK SNEL: OP = OP!

* actievoorwaarden:
Vermeld bij uw reservering dat u belt o.v.v. “Apeldoorn voordeel” om van dit aanbod gebruik te maken. Deze aanbieding is alleen geldig voor 1e en 2e rang kaarten (reguliere prijs:€ 54,-/€ 49,-) de voorstellingen van 14 en 15 januari in Theater Orpheus in Apeldoorn. Alleen telefonisch te reserveren via bovenstaand telefoonnummer. Min. 2 en max. 8 kaarten per reservering. Geen restitutie op reeds gemaakte reserveringen. Joop van den Ende Theaterproducties behoudt zich het recht om actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.

  [ # 22 ] 07 January 2009 07:07 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  14
Geregistreerd  2008-12-29

musicalgoeroe - 05 January 2009 12:49 PM

wat ideaal zo’n knop!
Volgens mij mag ik nog steeds mijn mening hebben!
Ik zal het even anders formuleren voortaan!
Uhm dan hoeft les miserables niet meer van die acties te verzinnen om meer mensen in de veel al half lege zaal te krijgen. We weten volgens mij allemaal dat les miserables en sunset niet zo goed draaien! En dat het escuus is dat mensen liever naar een lang leven de lol musical gaan dan naar drama! Nogmaals ik hou van alle 2 en heb les mis en sunset dan ook meerdere malen gezien!

schijnt idd dat Sunset niet zo heel erg goed draait
Maar ik dacht dat Les Miserables nog wel goed draait 😄

 < 1 2
2 of 2