Nederlandstalige Hair / Liedteksten
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2009-01-23

Hey iedereen!

Ik ben sinds ik de film vorige maand heb gezien groot fan van de musical Hair en ik lees nu dat er vorig jaar ook een Nederlandse versie is geweest, met de liedjes in het Nederlands. Nu ben ik heel benieuwd hoe die liedjes allemaal vertaald waren! Ik denk dat het een beetje afdoet aan het origineel?
Maar goed, nu las ik ergens anders dat de liedteksten in het programmaboekje stonden geschreven, maar ik ben zelf niet bij de musical geweest. Weet iemand hoe ik nog aan zo’n boekje zou kunnen komen?

mvg,

Tim

  [ # 1 ] 23 January 2009 04:51 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2008-12-28

timotheus - 23 January 2009 04:47 PM

Hey iedereen!

Ik ben sinds ik de film vorige maand heb gezien groot fan van de musical Hair en ik lees nu dat er vorig jaar ook een Nederlandse versie is geweest, met de liedjes in het Nederlands. Nu ben ik heel benieuwd hoe die liedjes allemaal vertaald waren! Ik denk dat het een beetje afdoet aan het origineel?
Maar goed, nu las ik ergens anders dat de liedteksten in het programmaboekje stonden geschreven, maar ik ben zelf niet bij de musical geweest. Weet iemand hoe ik nog aan zo’n boekje zou kunnen komen?

mvg,

Tim

ik heb er eentje ja! maar dat moest ik apart kopen van het programma boekje… Dus.. Eerlijk gezegd mag je die van mij zo hebben.

Staat er niks op internet dan?

  [ # 2 ] 23 January 2009 04:55 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2009-01-23

Hey Jeroen!


Heb je zo’n boekje met de liedteksten? Je zou me daar zo gelukkig mee maken, ben nu al een poosje op zoek en ik kan het dus nérgens op internet vinden: heb alleen een stukje op youtube gezien, over de nederlandse versie bij de musicalawards, maar dat zijn allemaal halve nummers en het zijn er maar drie! Dus dat schiet niet echt op…