1 of 2 |  1 2 > 
Fantasticks
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Van Luxor kreeg ik een brief van de voorstelling vanwege productionele redenen niet door kan gaan.
Daarom moet ik m’n kaartje terugsturen en krijg ik mijn geld terug!

Drie weken geleden kreeg ik dezelfde brief over de voorstelling van Sunset!

Het gaat erg slecht met de kaartverkoop geloof ik!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 1 ] 02 February 2009 03:09 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik heb ook niets over deze Rotterdamse Fantasticks gehoord. Ik denk dat deze productie dus helemaal van het programma is gehaald?

  [ # 2 ] 02 February 2009 04:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

MoNieky - 02 February 2009 01:48 PM

Van Luxor kreeg ik een brief van de voorstelling vanwege productionele redenen niet door kan gaan.
Daarom moet ik m’n kaartje terugsturen en krijg ik mijn geld terug!

Jij krijgt dus geen aanbod om je kaarten om te wisselen voor een andere dag, of om het aantal kaarten te verdubbelen, zoals ik kreeg voor Man van La Mancha. Mijn vermoeden is dat de animo voor The F. dusdanig tegenvalt, dat de makers (Opus One) hebben besloten de voorstellingen in 2009 te cancellen, zodat er ook niet gerepeteerd etc. hoeft te worden.

Ik weet uit betrouwbare bron, dat diverse kleine producenten het moeilijk hebben om te overleven in een tijd waar de grote producenten met vele producties diverse doelgroepen bedienen. En door de economische onzekerheid loopt in het algemeen de kaartverkoop terug.

Zelf had ik er al serieus rekening mee gehouden dat Man van La Mancha, ook Opus One, gecancelled zou worden. Gelukkig gaat deze prachtige productie door, al worden daar ook wel voorstellingen geannuleerd. Ben ook benieuwd wat er met de reprise van Musical to the max en MttM2 gebeurt.

Ikzelf draag Opus One een warm hart toe. Opus One heeft van mensen als Roberto de Groot, Marjolein Teepen en Marit Slinger ervaren musicalacteurs gemaakt.

  [ # 3 ] 02 February 2009 04:29 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik kreeg wel de aanbieding om 2 kaartjes voor de prijs van 1 voor de Man van La Mancha te kopen.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 4 ] 02 February 2009 04:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

MoNieky - 02 February 2009 04:29 PM

Ik kreeg wel de aanbieding om 2 kaartjes voor de prijs van 1 voor de Man van La Mancha te kopen.

Tsja, die actie had ik vorige week ook….Maar zou je nog een keer willen? En je dochter?

  [ # 5 ] 02 February 2009 05:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hier hetzelfde; geen Fantastics dus, maar naar De Man van La Mancha gaan we al.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 6 ] 02 February 2009 05:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik had dezelfde brief afgelopen vrijdag geloof ik.
Jammer wel, maar vond de show toch niet zo leuk :ohoh:
Kreeg ook het aanbod voor Man van La Mancha, maar daar had ik al een kaart voor.
Nou en toen kreeg ik van de week ook een aanbieding dat ik mijn kaarten (heb er 1) voor Man van La Mancha mag verdubbelen, dus ik ga morgen ff bellen voor een gratis kaart voor m’n mams, en dan ga ik die andere terugbrengen.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 7 ] 02 February 2009 06:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Hanstmf - 02 February 2009 04:31 PM
MoNieky - 02 February 2009 04:29 PM

Ik kreeg wel de aanbieding om 2 kaartjes voor de prijs van 1 voor de Man van La Mancha te kopen.

Tsja, die actie had ik vorige week ook….Maar zou je nog een keer willen? En je dochter?

Ja en nee, zou wel willen, maar die data komen mij niet zo goed uit :(

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 8 ] 03 February 2009 12:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

De man van La Mancha loopt volgens mij ook voor geen meter…. Iedereen mag zijn kaarten verdubbelen.
Ik kreeg ook een brief om me kaarten gratis te verdubbelen, dus nu heb ik 4 kaarten voor de prijs van 2..

  [ # 9 ] 03 February 2009 04:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

St0rm - 03 February 2009 12:12 PM

De man van La Mancha loopt volgens mij ook voor geen meter…. Iedereen mag zijn kaarten verdubbelen.
Ik kreeg ook een brief om me kaarten gratis te verdubbelen, dus nu heb ik 4 kaarten voor de prijs van 2..

Ik neem aan dat je dan ook kaartjes had voor het Oude Luxor? Tsja, 5 avonden is echt te veel, dus zijn er 2 voorstellingen gecancelled. Ik heb ook nog twee kaartjes voor 5 maart in Oude Luxor, maar heb geen brief gehad om ze te verdubbelen. Waar ik tot nu toe geweest ben, zat de zaal goed vol en wat er werd gebracht werd ook zeer gewaardeerd.

Het gaat een beetje off-topic: misschien moeten we dit topic maar hernoemen: producties van kleine producenten hebben het zwaar! Wat kunnen wij, musicalliefhebbers en -makers, eraan doen.

  [ # 10 ] 03 February 2009 05:44 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  155
Geregistreerd  2007-12-14

Wat zonde! Ik wil erg graag naar de Man van La mancha maar ga wel lm 📣

  [ # 11 ] 03 February 2009 05:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Gewoon gaan!

  [ # 12 ] 07 February 2009 10:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het lijkt er op dat meer theatervoorstellingen het momenteel moeilijk hebben, ik heb me laten vertellen dat men de schuld aan de kredietcrisis geeft.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 13 ] 08 February 2009 12:24 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote Ben ook benieuwd wat er met de reprise van Musical to the max en MttM2 gebeurt.

.

MttM reprise gaat niet door

  [ # 14 ] 08 February 2009 12:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Veertje - 02 February 2009 05:50 PM

Kreeg ook het aanbod voor Man van La Mancha, maar daar had ik al een kaart voor.
Nou en toen kreeg ik van de week ook een aanbieding dat ik mijn kaarten (heb er 1) voor Man van La Mancha mag verdubbelen, dus ik ga morgen ff bellen voor een gratis kaart voor m’n mams, en dan ga ik die andere terugbrengen.

Ga ja maar één keer naar Man van La Mancha of heb je die al vaker gezien? Het is best een moeilijk verhaal, als je het maar 1 keer ziet.

  [ # 15 ] 08 February 2009 12:33 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

jouke - 08 February 2009 12:24 AM

MttM reprise gaat niet door

Kwas er al bang voor. De enige productie van Opus One die momenteel niet dramatisch slecht scoort is Man van La Mancha, ook al is de zaal nooit helemaal gevuld. Maar Jouke, jij en Sebas moeten zeker gaan!

 1 2 > 
1 of 2