06/02/2009 Tarzan, maar dan anders
change_status
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  43
Geregistreerd  2006-02-08

het was vrijdag 6 februari, de wekker ging en ik dacht “ik wil naar tarzan” . Dus ik me broertje wakker gemaakt en die wou natuurlijk wel mee. Om 12 uur de kaartjes gereserveerd (rij 4 in het midden) en na het werk gelijk met 200 km per uur over de snelweg om op tijd te zijn voor de musical.

eigenlijk wou ik gewoon gaan omdat ik wist dat Irene Borst op moest als Jane, maar dit verhaal vond ik leuker klinken….

Bij het theater aangekomen, bleken we een cast te hebben vol understudy’s. Erg verrassend dus. de cast was als volgt

Tarzan : Roy van Iersel
Jane : Irene borst
Tark : Marcel Rocha
Kala : Joanne Telesford
Korchak : pfff wie was het ook al weer
Porter : István Hitzelberger
Clayton : Leon roeven

Het leuke van deze cast was dat ik geen enkele van deze in de rollen gezien had. De laaste keer dat ik tarzan zag was nog voor de grote castwissel!


Roy van Iersel
Hij heeft mij echt verrast. Ik vond zijn spel erg sterk. zijn zang was in het begin wat onwennig, maar verder in de voorstelling begon ik er steeds meer van te genieten!

Irene borst
Irene zet een eigen Jane neer en doet dit erg goed. haar zang en spel waren zeer sterk. Vooral haar samenspel met roy was erg goed!

Marcel Rocha
Het is niet makkelijk om Understudy te zijn van Clayton, maar hij brengt zich er goed van af. Hij heeft helaas niet de kracht in zijn stem, die clayton wel heeft. Maar zijn energie is geweldig!

Joanne Telesford
Haar spel vind ik heel sterk, Haar zang vond ik minder.

Korchak ??????
ik ben vergeten wie het was….. in iedergeval een understudy. vond zijn spel niet heel geloofwaardig, zang was wel oke

István Hitzelberger
ik vond zijn uiterlijk niet echt het vaderfiguur, maar voor de rest zet hij de rol op een leuke manier neer!

leon roeven
Lekker gemeen!

al met al een mooie voorstelling. toch 1 van de betere die ik gezien heb!

   Handtekening   

29/04 Tarzan!
18/05 6 dagen london : Hairspray, Wicked, Mamma Mia, Sister act en Les Miserables
24/05 Tarzan

  [ # 1 ] 09 February 2009 09:03 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2008-08-18

Leuk he om opeens allemaal andere te zien. Ik was 10x geweest voor augustus en toen maanden niet. In januari weer geweest en opeens allemaal andere. Zo ontzettend leuk!

  [ # 2 ] 09 February 2009 09:53 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  306
Geregistreerd  2008-07-31

Wat leuk om te lezen 😊
Ik zelf ook de cast gezien die jij gezien hebt.. ik ben toevallig gister geweest en vond roy erg gegroeid!
Ik vind Marcel ook een hele goede us, maar niets is natuurlijk te vergelijken met clayton.
ALleen doet clayton altijd hetzelfde, en dan is het wel eens leuk om afwisseling te hebben.
Was diegene die bij jou korchak speelde Arwin Kluft? (Of het is Fred Butter, maar dacht t niet of Nick Fleuren.)

  [ # 3 ] 09 February 2009 04:45 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  43
Geregistreerd  2006-02-08

Dniiiess - 09 February 2009 09:53 AM

Wat leuk om te lezen 😊
Ik zelf ook de cast gezien die jij gezien hebt.. ik ben toevallig gister geweest en vond roy erg gegroeid!
Ik vind Marcel ook een hele goede us, maar niets is natuurlijk te vergelijken met clayton.
ALleen doet clayton altijd hetzelfde, en dan is het wel eens leuk om afwisseling te hebben.
Was diegene die bij jou korchak speelde Arwin Kluft? (Of het is Fred Butter, maar dacht t niet of Nick Fleuren.)

Hebbes 😛 het was Arwin

   Handtekening   

29/04 Tarzan!
18/05 6 dagen london : Hairspray, Wicked, Mamma Mia, Sister act en Les Miserables
24/05 Tarzan