2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Danny stopt met Ciske
  [ # 16 ] 22 February 2009 11:55 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2004-09-07

Waar maken we ons allemaal druk om. Dit is toch gewoon een PR-stuntje om de kaartverkoop in Amsterdam nog even op te krikken. Of zit ik er helemaal naast.

In de zomer gaat Ciske naar het Circustheater. Dat gaat grotendeels gevuld worden door klanten van Nederlands grootste supermarkt die voor half geld (nadat eerst de reguliere prijzen fors zijn verhoogd) naar Ciske gaan. Die zijn niet zo kieskeurig. Als er maar een goede voorstelling is. En die is er ongetwijfeld of Danny nu wel of niet mee speelt.  Bovendien weet je in het Circustheater nooit wie er speelt. Of zijn er al liefhebbers die voor het Circustheater gereserveerd hebben om Danny te zien. Dan zou je je bekocht kunnen voelen.

  [ # 17 ] 22 February 2009 01:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

Gert - 22 February 2009 11:55 AM

Waar maken we ons allemaal druk om. Dit is toch gewoon een PR-stuntje om de kaartverkoop in Amsterdam nog even op te krikken. Of zit ik er helemaal naast.

In de zomer gaat Ciske naar het Circustheater. Dat gaat grotendeels gevuld worden door klanten van Nederlands grootste supermarkt die voor half geld (nadat eerst de reguliere prijzen fors zijn verhoogd) naar Ciske gaan. Die zijn niet zo kieskeurig. Als er maar een goede voorstelling is. En die is er ongetwijfeld of Danny nu wel of niet mee speelt.  Bovendien weet je in het Circustheater nooit wie er speelt. Of zijn er al liefhebbers die voor het Circustheater gereserveerd hebben om Danny te zien. Dan zou je je bekocht kunnen voelen.

Wanneer begint Ciske in het Circustheater??

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 18 ] 22 February 2009 01:26 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Inderdaad wel raar dat Stage-Entertainment eerst dat bericht van de week naar buiten brengt en dan nu dit. Ik heb zelf het idee dat Danny een beetje musical-moe aan het worden is. Dat publieke gezeur over het geluid bij de show vond ik ook al zo raar.
Denk niet dat ze hier bij SE erg blij van zullen worden.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 19 ] 22 February 2009 02:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik vind/vond Jorge fantastisch als Cis de Man. Deed niet onder voor Danny.. maar bij Danny voelde ik de échtheid! Dat-ie alles wat hij, als Cis, heeft te verwerken ook allemaal echt heeft meegemaakt, als kind. Is niet zo, maar het gevoel is er wel. Dus ik vind het erg jammer, en weet bijna wel zeker dat de kaartverkoop er op achteruit gaat!

  [ # 20 ] 22 February 2009 07:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

raar verhaal… ik ben Ciske (nog) niet gezien, dus kan niet oordelen of hij de beste is voor de rol, maar feit blijft dat het vreemd is dat hij nu opeens afhaakt…

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 21 ] 22 February 2009 08:35 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2008-05-02

jouke - 22 February 2009 11:17 AM

agh vind het niet erg, vind Jorge vele malen beter dan Danny 😊

Eindelijk is iemand die het met mij eens is…

  [ # 22 ] 22 February 2009 08:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  746
Geregistreerd  2005-07-07

Linaa - 22 February 2009 08:35 PM
jouke - 22 February 2009 11:17 AM

agh vind het niet erg, vind Jorge vele malen beter dan Danny 😊

Eindelijk is iemand die het met mij eens is…

Nou hier nog 1 maar dat hadden jullie denk ik al wel begrepen,we zullen zien of de kaarten verkoop er minder om word

   Handtekening   

16/4/2015 - Nick en Simon in Het Nieuw Luxor Theater
Wolvengroetjes van Sylvia
http://simone-escherich-fanclub.clubs.nl/

  [ # 23 ] 22 February 2009 11:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dit staat op MusicalFan:

Ook De Munk uit kritiek op Stage Entertainment
22/02 23:41 - Meldde Stage Entertainment iets meer dan een week geleden nog dat Danny de Munk tot het einde van de speeltijd van de musical ‘Ciske de Rat’ de hoofdrol zal blijven spelen, nu zegt Danny de Munk na juli — dus na de verlening tot komende zomer - te stoppen met de rol, ook als er nog een eventuele extra verlenging komt. Binnenkort al is de acteur minder vaak in de hoofdrol te zien: “ik vind het, voor iedereen die nog een kaartje wil kopen, belangrijk om naar buiten te brengen dat ik vanaf maart minder op het podium te zien ben”. Hiermee nuanceert de acteur dus het eerdere bericht van Stage Entertainment. “Ik wil dat iedereen weet hoe het zit en dat er niet wordt gezegd dat ik ziek ben”. Waarmee De Munk verwijst naar zijn enkele weken durende ‘ziekteperiode’ van vorig jaar. In werkelijkheid vonden er langdurige, moeizame contractbesprekingen plaats. Op de website van de musical is momenteel te zien dat ‘Ciske de Rat’ nog naar Amsterdam, Den Haag, Roermond en Groningen gaat. Erwin van Lambaart zei eerder: “We kijken tevens naar de mogelijkheden om de productie een waardige finale in het Fortis Circustheater in Scheveningen te geven”. De Munk voegt hier nu aan toe: “... maar dan ben ik er dus niet meer bij.” Nadat Vera Mann eerder kritiek uitte op de casting van niet-(musical)acteurs in musicals, zet Danny de Munk nu dus vraagtekens bij het pr/marketing-beleid van Stage Entertainment. De Munk zet ‘Ciske’ op een laag pitje omdat hij zich gaat richten op een programma voor ‘De Zonnebloem’ en zijn levenslied-concerten. Jorge Verkroost of de Amsterdamse zanger Quincy nemen de hoofdrol voor hun rekening wanneer De Munk niet opgaat.

  [ # 24 ] 22 February 2009 11:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

ik ken die Quincy niet, maar hoop maar dat hij bekend genoeg is om de kaartjes van Ciske de rat- d emusical te verkopen….

heel nederland (uitgezonderd van de musicalfans) ziet danny als ciske, en dat zal nooit veranderen
ik ken ook veel mensen die naar de musical zijn geweest en Jorge hadden, en die het toch minder vonden, terwijl ik heilig van overtuigd ben dat hij het net zo goed of misschien zelfs beter doet als danny, maar danny blijft voor deze mensen gewoon ciske

en ik denk dus dat de kaartverkoop zeker achteruit gaat zonder Danny

  [ # 25 ] 23 February 2009 09:14 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

St0rm - 22 February 2009 11:58 PM

ik ken die Quincy niet, maar hoop maar dat hij bekend genoeg is om de kaartjes van Ciske de rat- d emusical te verkopen….

heel nederland (uitgezonderd van de musicalfans) ziet danny als ciske, en dat zal nooit veranderen
ik ken ook veel mensen die naar de musical zijn geweest en Jorge hadden, en die het toch minder vonden, terwijl ik heilig van overtuigd ben dat hij het net zo goed of misschien zelfs beter doet als danny, maar danny blijft voor deze mensen gewoon ciske

en ik denk dus dat de kaartverkoop zeker achteruit gaat zonder Danny

Heeft iemand van jullie een foto van Quincy, ik heb ook nog nooit van hem gehoord.

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 26 ] 23 February 2009 09:24 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De naam Quincy zei me ook niet veel. Nu ik de foto zie gaat er wel ergens een lampje branden. Leuke verschijning, hoe die zingt weet ik niet 😊

Bron http://www.quincy.nl

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 27 ] 23 February 2009 09:39 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  306
Geregistreerd  2008-07-31

De kaartverkoop gaat idd achteruit, vanmorgen op mn wekker zeiden ze nog; met Danny de munk! Maar Danny speelt nu al zo weinig.. hoe weinig gaat die dan wel niet spelen na 22 maart.
Er staan audio opnamens van Quincy als cis.. Zelf vind ik het jammer dat Danny stopt, maar ja je doet er niets aan;)

  [ # 28 ] 23 February 2009 11:47 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

eastwick - 23 February 2009 09:24 AM

De naam Quincy zei me ook niet veel. Nu ik de foto zie gaat er wel ergens een lampje branden. Leuke verschijning, hoe die zingt weet ik niet 😊

Bron http://www.quincy.nl


Hij ziet er wel leuk uit, wel een Danny typje, als ie nu ook nog goed zingt…..

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 29 ] 23 February 2009 02:23 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Quincy heeft ooit de titelsong voor Big Brother gezongen: Morgen weer een dag. Vond hem ook op youtube. Geluid is niet zo geweldig hier, maar om een beeld te geven:
https://www.youtube.com/watch?v=YBQOIqfmXD0

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 30 ] 23 February 2009 02:34 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Had ook nog nooit van Quincy gehoord, maar ‘t feit dat er nooit een achternaam bij wordt genoemd gaf voor mij al aan dat ‘t een of andere artiest was die al ergens anders bekend was idd. Mijn nichtje had hem gisteren als Cis, en zei dat ie ‘t wel goed deed 😛

 < 1 2 3 > 
2 of 3