3 of 3 |  < 1 2 3
Danny stopt met Ciske
  [ # 31 ] 23 February 2009 03:51 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2008-05-02

IngeG - 23 February 2009 02:34 PM

Had ook nog nooit van Quincy gehoord, maar ‘t feit dat er nooit een achternaam bij wordt genoemd gaf voor mij al aan dat ‘t een of andere artiest was die al ergens anders bekend was idd. Mijn nichtje had hem gisteren als Cis, en zei dat ie ‘t wel goed deed 😛

Ik had hem ook gistermiddag als Cis, qua zang helemaal niks op aan te merken.

  [ # 32 ] 23 February 2009 10:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

martijn-j - 22 February 2009 11:17 PM

Dit staat op MusicalFan:

Ook De Munk uit kritiek op Stage Entertainment
22/02 23:41 - Meldde Stage Entertainment iets meer dan een week geleden nog dat Danny de Munk tot het einde van de speeltijd van de musical ‘Ciske de Rat’ de hoofdrol zal blijven spelen, nu zegt Danny de Munk na juli — dus na de verlening tot komende zomer - te stoppen met de rol, ook als er nog een eventuele extra verlenging komt. Binnenkort al is de acteur minder vaak in de hoofdrol te zien: “ik vind het, voor iedereen die nog een kaartje wil kopen, belangrijk om naar buiten te brengen dat ik vanaf maart minder op het podium te zien ben”. Hiermee nuanceert de acteur dus het eerdere bericht van Stage Entertainment. “Ik wil dat iedereen weet hoe het zit en dat er niet wordt gezegd dat ik ziek ben”. Waarmee De Munk verwijst naar zijn enkele weken durende ‘ziekteperiode’ van vorig jaar. In werkelijkheid vonden er langdurige, moeizame contractbesprekingen plaats. Op de website van de musical is momenteel te zien dat ‘Ciske de Rat’ nog naar Amsterdam, Den Haag, Roermond en Groningen gaat. Erwin van Lambaart zei eerder: “We kijken tevens naar de mogelijkheden om de productie een waardige finale in het Fortis Circustheater in Scheveningen te geven”. De Munk voegt hier nu aan toe: “... maar dan ben ik er dus niet meer bij.” Nadat Vera Mann eerder kritiek uitte op de casting van niet-(musical)acteurs in musicals, zet Danny de Munk nu dus vraagtekens bij het pr/marketing-beleid van Stage Entertainment. De Munk zet ‘Ciske’ op een laag pitje omdat hij zich gaat richten op een programma voor ‘De Zonnebloem’ en zijn levenslied-concerten. Jorge Verkroost of de Amsterdamse zanger Quincy nemen de hoofdrol voor hun rekening wanneer De Munk niet opgaat.

Ik vind het wel eerlijk; hij zegt wat hij meent, laat zich niet voor het karretje spannen. Dat mag ik wel.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 33 ] 24 February 2009 05:09 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Aan de andere kant heeft hij ook veel aan Stage Entertainment te danken natuurlijk. Door zich nu zo op te stellen zullen ze hem daar niet snel terugvragen. Maar ja misschien is dat ook wel niet de bedoeling. Ik geloof dat Danny een beetje klaar is met musicals.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 34 ] 24 February 2009 09:50 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  99
Geregistreerd  2009-02-03

Ik heb ook die Jorge gehad omdat Danny ziek was, en Jorge was goed!! maar ik vind het gewoon dat het op een rare manier gaat…

  [ # 35 ] 24 February 2009 10:51 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het valt me wel op dat het inmiddels overal bekent is gemaakt, maar dat er niets op de site van Stage staat hierover.

  [ # 36 ] 24 February 2009 07:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  746
Geregistreerd  2005-07-07

martijn-j - 24 February 2009 10:51 AM

Het valt me wel op dat het inmiddels overal bekent is gemaakt, maar dat er niets op de site van Stage staat hierover.

Ja idd op musicals.nl staat nog niets,maar dat komt nog wel neem ik aan

   Handtekening   

16/4/2015 - Nick en Simon in Het Nieuw Luxor Theater
Wolvengroetjes van Sylvia
http://simone-escherich-fanclub.clubs.nl/

 < 1 2 3
3 of 3