1 of 9 |  1 2 3 >  Last ›
Hey die ken ik!
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Denk dat iedereen wel eens mensen op straat tegen komt dat je denkt van “hey die ken ik ergens van” vaak zijn dat (oude)vrienden natuurlijk, maar ook kom je wel eens bekende mensen tegen. De een natuurlijk wat bekender dan de andere, wie ben je zoal tegen gekomen en heb je mee gepraat/sta je mee op de foto/heb je een handtekening? En waar ben je die persoon(en) tegengekomen? Hangt er een leuk verhaal aan?

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 1 ] 06 March 2009 09:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik kom in Amsterdam bijna elke dag wel bekende personen tegen, maar daar ga ik echt niet naartoe voor een foto of handtekening. Laat die mensen met rust zeg.

  [ # 2 ] 06 March 2009 09:33 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hmm. Weinig, moet ik zeggen. Of eigenlijk helemaal niks 😛
Oorspronkelijk kom ik uit een heel klein Brabants dorpje dus daar kom je weinig bekenden tegen. Er is wel een vrouw die een paar jaar geleden in Onderweg Naar Morgen speelde die daar (of eigenlijk in het dorp ernaast, maar dat is nog wel dezelfde gemeente, dus ik vind het maar hetzelfde 😛) heeft gewoond. Dat was natuurlijk net in de tijd dat wij altijd ONM keken (echt járen geleden), dus toen we hoorde dat zij een keer ergens was op een of andere gebeurtenis in t dorp was dat wel leuk.
Marleen van der Loo is ook opgegroeid in dat dorp btw, maar daar kwam ik pas achter tegen het einde van de OZNE-serie (paar dagen và³à³rdat die aflevering kwam dat ze naar alle geboorteplaatsen gingen). Heb haar daar ook nooit gezien ofzo, maar mijn tante en oom zijn wel bevriend met haar ouders ofzo…zoiets…
En ik denk dat Jeroen Phaff ooit bij mij aan de kassa stond, maar weet het niet zeker. Hij liep trouwens ook weer weg voordat ie iets besteld had, dus heb ook geen idee of hij het nu wel of niet was.

En dat was het eigenlijk wel 😛 In Nijmegen/Luyksgestel kom je weinig BN’ers tegen 😛

Maar vind dit wel een leuk topic! Als er nog ooit iets grappig gebeurd zal ik ‘t hier posten..

  [ # 3 ] 06 March 2009 10:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

theo maasen tegengekomen bij de kruidvat in Eindhoven
Sjeng Schalken letterleijk tegen ht lijf gelopen op de kermis in Weert
Rowwen Heze op de kermis in Sevenum

En winston Gerstanowicz is bij onze OK balie geweest omdat zijn vader op de PACU lag bij ons in het ziekenhyuis

verder weet ik het effe niet

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 4 ] 06 March 2009 10:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik ben eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen (op Gert van Samson&Gert; in Plopsaland na :tong:). Mijn ouders daarentegen zijn The Red Hot Chili Peppers tegengekomen in hun hotel toen ze op vakantie waren.

  [ # 5 ] 06 March 2009 11:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Zal zelf ook eens posten 😉

Vorig jaar ben ik op vakantie geweest in Spanje, heerlijke vakantie maar er was een dag dat onze spullen gejat waren op het strand laat nou net mijn lenzen in een van de rugzakken zitten. Dus lichtelijk geïrriteerd dat ik vrij weinig zie zonder die dingen, gaan we de volgende dag naar een toeristische trekpleister. Door het niet scherp zien van alles kreeg ik lichte koppijn en had eigenlijk helemaal geen zin meer om verder te gaan, maar wou het voor de rest niet verpesten dus ik sjok een beetje achter de rest aan. Opeens zie ik een busje stoppen, en stappen 9 flinke mannen uit waar je in eerste instantie bij denkt om er met een grote boog omheen te lopen. Maarja, ik loop langs en herken opeens een van de mannen die erbij staat (ondanks mijn slechte zicht) en sta als een zombie naar die gasten te staren. De man die ik herken is de zanger van de metal band In Flames, het werk van deze band volg ik al enkele jaren en mag ik toch wel gerust tot mijn favoriete bands rekenen. De zanger ziet mij kijken en vraagt of ik naar de show kom kijken, ik antwoord verbaast dat ik zo baalde dat ik hun show in Nederland had gemist omdat ik in Spanje zat. Hij bied mij een kaartje aan voor het optreden maar helaas kon ik niet gaan omdat we met mijn familie waren op een plek ongeveer 2 uur rijden van ons huisje en ik ze de muziek niet aan wil doen. Dus met flinke tegenzin heb ik ze bedankt voor het aanbod, maar toch geweigerd. Verder nog een beetje over koetjes en kalfjes gepraat, en ben met ze op de foto gegaan om een vriendin van mij te “pesten” die mij een sms stuurde dat ik echt wat had gemist toen IF in Nederland was. Ik heb haar de foto gestuurd met als bijschrift “heb ik ze toch nog gezien… 😉 ” Grappig hoe down to earth en aardig die gasten zijn, ook al zien ze er misschien niet zo uit.

Verder ben ik op Lowlands de gitarist tegen gekomen van de Nederlands/Amerikaanse band Jaya The Cat. Ik was voor zover ik weet de enige op heel Lowlands die een Jaya shirt droeg die dag, dus die gitarist stapt op mij af met de mededeling dat hij mijn shirt zo mooi vind. Ik dacht bij mijzelf prima, en duurde 10 sec. voor ik hem herkende. Uiteindelijk een half uur mee staan ouwehoeren en bier drinken, was erg gezellig! Maar toen moest hij optreden, dus hij moest werken, en ik ben gaan aanschouwen. 😉 Het was zoals altijd weer een super show, Jaya the Cat is toch ook wel een van mijn favoriete bands (In Nederland)

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 6 ] 06 March 2009 11:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

ivje - 06 March 2009 10:17 PM

En winston Gerstanowicz is bij onze OK balie geweest omdat zijn vader op de PACU lag bij ons in het ziekenhyuis

Heb jij geen beroepsgeheim?

  [ # 7 ] 07 March 2009 04:06 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Jeroen Phaff en Marleen van der Loo wonen in een klein betuws dorpje waar ik ook in de buurt woon dus die kom ik wel eens een enkele keer tegen.
Harry Saxioni woont in hetzelfde dorp als mijn moeder, komen we dus ook wel eens tegen.
Hans Kraaij jr is de grote held van het dorp van mijn moeder want hij traint FC Lienden. Zijn vader kom ik wel eens tegen in mijn stadje Tiel net als zangeres Hanny. Toen ze nog hier woonde kwam ik ook drankorgel Bonny St.Claire wel ns tegen.
Mijn zus pakt het grootser aan. Die heeft jaren in Den Haag gewoont en kwam daar zo’n beetje alle royals en kabinetsleden wel eens tegen.
In Amsterdam kom je inderdaad vrij vaak BN’ers tegen. ( Huub Stapel, Fayah Laurens, Jeroen Latijnhouwers, Maartje van Wegen, Roeland Fernhout)
En ik ben jaren geleden bij een tankstation waar ik aan het worstelen was met een nachtautomaat de leden van Pater Moeskroen tegen het lijf gelopen. ( was ik voor naar Limburg gereist toendertijd) helaas had ik het pas door toen ze al weer weg waren.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 8 ] 07 March 2009 11:31 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

martijn-j - 06 March 2009 11:30 PM
ivje - 06 March 2009 10:17 PM

En winston Gerstanowicz is bij onze OK balie geweest omdat zijn vader op de PACU lag bij ons in het ziekenhyuis

Heb jij geen beroepsgeheim?

Ik geloof dat meerdere van mijn collega’ dit wel vertelt hebben hoor en by the way vertel ook niets over the aard van de ingreep en zo

Ik leg geen medische zaken op tafel

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 9 ] 07 March 2009 11:41 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

ivje - 07 March 2009 11:31 AM
martijn-j - 06 March 2009 11:30 PM
ivje - 06 March 2009 10:17 PM

En winston Gerstanowicz is bij onze OK balie geweest omdat zijn vader op de PACU lag bij ons in het ziekenhyuis

Heb jij geen beroepsgeheim?

Ik geloof dat meerdere van mijn collega’ dit wel vertelt hebben hoor en by the way vertel ook niets over the aard van de ingreep en zo

Ik leg geen medische zaken op tafel

Ik ken heel veel mensen die in de zorg zittenen die ook wel eens een bekende nederlander tegenkomen in hun werk, maar die mogen echt niet zeggen wie het is. Zelf zou ik het ook niet echt kunnen waarderen als ik op een forum teruglas dat iemand hier neerzet dat ik in het ziekenhuis was, omdat mijn vader er lag.

  [ # 10 ] 07 March 2009 12:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Jaaaaaaah!!! Ik ben dol op bekende mensen, het grootste probleem is alleen dat ik ze meestal niet herken.

Ik werk al m’n hele beroepscarriere in de hotellerie (nou is dat pas zes jaar, maar het gaat om het idee) en ik heb aardig wat bekende mensen aan m’n balie gehad (als ik m’n collega’s moet geloven). Vorig jaar stond ik nog een voetballer en z’n gezin in te checken, maar ik had echt geen idee wie het was. Loop ik daarna naar achter toe en beginnen collega’s gelijk: Aaaaaaaaaaaaaah, jij hebt die en die ingecheckt!! Geen idee wie ‘t was, nog steeds niet eigenlijk, maar het moment met mijn collega’s was Goud waard, haha.

Een x-aantal jaar geleden werkte ik in Nieuwegein in een hotel. Toen was er in Utrecht in de jaarbeurs een televisieheldenbeurs genaamd Screenheroes. Nou ging die beurs hartstikke failliet tijdens de dagen, maar al die bekende acteurs uit shows als Buffy, Angel, Star Strek en de rest van dat soort aanverwante series sliepen dus bij ons in het hotel. Hele belangrijke mensen… Nog nooit van gehoord, we hebben toen echt lol gehad met z’n allen. Het waren overigens wel hele aardige onbekende bekenden, het waren SCREENHEROES!!! Van hele hordes gillende freaks. Zà³ leuk… 📣

  [ # 11 ] 07 March 2009 12:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Toen ik nog een tiener was en in Krommenie woonde, liep ik regelmatig leden van Roberto Jacketti & the Scooters tegen het lijf. De drummer woonde in het oude dorp, en de bassist woonde in dezelfde flat als waar mijn broer woonde.

Mijn broer speelde vroeger ook in een band die wel eens optrad met Hans Klok, en dan kwamen ze inclusief Hans tussendoor gezellig koffie drinken bij mijn ouders, als ik er toevallig ook op bezoek was.

In Amsterdam heb ik eens naast Donald Jones in de tram gestaan.

Waar ik nu woon kom ik Leontien Zijlaard-Van Moorsel wel eens tegen.

Tegenwoordig kom ik voor zover ik me kan herinneren, spontaan weinig bekende mensen tegen.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 12 ] 07 March 2009 04:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Ik ben ook niet iemand die op die mensen afstapt, maar ik heb weleens mensen gezien.
In Groningen: - Driek van Wissen (ex dichter des vaderlands)
                - Neil (van Idols) en zijn vader en andere gezinsleden
                - Asnat (van Idols)
                - Rooie Rinus (van Pe Daalemmer en Rooie Rinus, vooral bekend in het noorden)
                - die vrouw van Mijn Tent is Top van restaurant Bij Jansen (editie vorig jaar)
                - Lovre (voetballer FC-Groningen)
Vooral wat meer regionale bekendheden dus.
In Bataviastad: - Thomas Acda
In den Haag:  - heb ik ooit op de roltrap gestaan met minister Remkes tijdens een bezoek aan de 2e kamer

Mijn broertje kwam trouwens vorig jaar in Amsterdam de leden van Panic at the Disco tegen.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 13 ] 07 March 2009 04:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

De leukste ontmoeting is toch wel geweest met Brigitte Heitzer en Roberto de Groot.

Ik ga naar een try-out van Man van La Mancha en zoek een plekkie voor 6 personen. En ik zie twee mensen zitten en daarnaast 7 lege stoelen. Denk ik mooi, daar kunnen we zitten.

Eenmaal gezeten kijk ik zo naar links: ik denk ineens goh dat lijkt Brigitte H. wel, maar die man lijkt niet op Jordy…..ok, het is Roberto! In de pauze weet ik het zeker als Brigitte een Belgisch biertje bestelt.

  [ # 14 ] 07 March 2009 04:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 06 March 2009 09:33 PM

Hmm. Weinig, moet ik zeggen. Of eigenlijk helemaal niks 😛
Oorspronkelijk kom ik uit een heel klein Brabants dorpje dus daar kom je weinig bekenden tegen. Er is wel een vrouw die een paar jaar geleden in Onderweg Naar Morgen speelde die daar (of eigenlijk in het dorp ernaast, maar dat is nog wel dezelfde gemeente, dus ik vind het maar hetzelfde 😛) heeft gewoond. Dat was natuurlijk net in de tijd dat wij altijd ONM keken (echt járen geleden), dus toen we hoorde dat zij een keer ergens was op een of andere gebeurtenis in t dorp was dat wel leuk.
Marleen van der Loo is ook opgegroeid in dat dorp btw, maar daar kwam ik pas achter tegen het einde van de OZNE-serie (paar dagen và³à³rdat die aflevering kwam dat ze naar alle geboorteplaatsen gingen). Heb haar daar ook nooit gezien ofzo, maar mijn tante en oom zijn wel bevriend met haar ouders ofzo…zoiets…
En ik denk dat Jeroen Phaff ooit bij mij aan de kassa stond, maar weet het niet zeker. Hij liep trouwens ook weer weg voordat ie iets besteld had, dus heb ook geen idee of hij het nu wel of niet was.

En dat was het eigenlijk wel 😛 In Nijmegen/Luyksgestel kom je weinig BN’ers tegen 😛

Maar vind dit wel een leuk topic! Als er nog ooit iets grappig gebeurd zal ik ‘t hier posten..

Is dat kleine Brabantse dorpje Bergeyk?

  [ # 15 ] 07 March 2009 04:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Nog vergeten, maar ik ben ook ooit Leontine Zijlaard-Van Moorsel op de fiets tegengekomen :tong:

 1 2 3 >  Last ›
1 of 9