9 of 9 | ‹ First  < 7 8 9
Hey die ken ik!
  [ # 121 ] 16 August 2011 09:24 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Aad de Mos sport in de sportschool waar ik ook sport.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 122 ] 16 August 2011 11:32 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2010-06-28

Een aantal jaar geleden op vakantie in Rhodos kwam ik Ron Boszhard tegen in het waterpark.
Laatst in het ziekenhuis Burgemeester Aboutaleb. En op de markt in Rotterdam heb ik Loes Luca al een aantal keer gezien.
Op theater zie ik ook vaak bekendere acteurs zoals Martin van Waardeburg, die veel schrijft voor onze theaterschool en ook veel speelt, Inge Schrama en Mimou Oaïssa. Ik heb bij het 25jarig jubilieum gespeeld met Joris Lutz en gezongen met Lee Towers. Ook hartstikke leuk natuurlijk haha.
Bij de dvd opname van de show van Richard Groenendijk zat zowat de hele cast van les miserables en jochem myjer om me heen. En bij musicals gone mad o.a Noortje en Jorge Verkroost gezien.
Bij Les miserables zat ik redelijk in de buurt bij Erwin van Lambaart.
Bij Zorro een aantal weken geleden zat ik naast Brigitte Heitzer en Zjon Smaal.
Ricky van Haaren, speler actief bij feyenoord, woont schuin tegenover mij en ik ben Roy Makaay een keer tegengekomen bij pathé de kuip.
Ohja en vorig jaar ergens zag ik op weg naar kennissen van ons René van Kooten bij ons in de wijk fietsen op een tandum. Erg grappig!

Voor de rest zou ik het even niet weten, maar in Rotterdam kom je er genoeg tegen! Wie ik nog wel graag is tegen het lijf zou willen lopen is Jan Kooijman. Die woont al een hele tijd een paar straten verder maar ben hem helaas nog nooit tegengekomen 😛

   Handtekening   

Live like you’re on the bottom even if you’re at the top

  [ # 123 ] 16 August 2011 12:09 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Een poosje geleden alweer was ik naar Een (dus niet de!) kleine zeemeermin van Oostpool. Zat ik zomaar heel toevallig achter Sanne den Hartogh. (Maar ja, ik heb ook nog wel een beetje op de voorstelling gelet.. 😉) Met de rest van het Oostpool-ensemble ook in de zaal geloof ik.
En op Oerol zag ik Ali Ben Horsting ongeveer één keer per dag lopen, haha.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 124 ] 19 May 2012 12:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Toen ik net van de winkel afkwam zag ik een leuke man de tuin doen, blijkt t Roberto de Groot, stond de tuin van zn schoonmoeder te doen haha, nu wist ik wel dat die mevrouw daar woont, maar grappig vond ik t wel 😊

   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

  [ # 125 ] 14 September 2012 08:00 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Vandaag in Londen zag ik acteur Toby Jones voor een verkeerslicht wachten op zijn fiets.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 126 ] 14 September 2012 09:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Dit topic nog niet eerder tegengekomen, wat leuk!

Door de jaren heen bij toeval wel eens wat BN’ers gezien, politici, cabaretiers, sporters, tv-persoonlijkheden, maar de meest recente waren Henk Poort en Marjolein Keuning plus hun 2 dochters.
Ik zat in juli naast ze bij een voorstelling van Wicked. Ik heb heel kort even met Henk Poort ‘mogen’ praten, maar verder heb ik ze lekker met rust gelaten, ze kwamen tenslotte om ook te genieten van een avondje uit.

Overigens heb ik die avond wel iets minder genoten dan anders, gezien het irritante gedrag van hun dochters….. (verhoging op de stoel, van de stoel, op de stoel, van de stoel, ruilen van stoel, op schoot zitten bij vader, van schoot af bij vader, indringend ‘fluisteren’ tegen de ouders, halverwege 2e acte toch moeten plassen….. zucht….)

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 127 ] 15 September 2012 08:09 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Toen ik hier in Den Haag in de stad liep zag ik Roman.
Inmiddels weer een tijdje geleden, maar vond het wel grappig.

  [ # 128 ] 15 September 2012 10:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Ik woon zelf in Limburg en ja daar komen ook nog steeds menselijke wezens voor ! hahaha…...maar goed ik zit in Brunssum een ijsje te eten en wie zien we daar Cindy Bell (waarschijnlijk met Javan samen). Was wel leuk om te zien en zeker in Limboland!

  [ # 129 ] 15 September 2012 10:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Zitten we gezellig in het goedkoopste pizza restaurantje van HEEEEEL florence (lag ook echt totaal niet in het centrum) te eten komt richie van LA the Voices met zijn familie binnen was wel grappig, verder geen aandacht aan besteed

verder ben ik in Son en Bruegel Xander de Buisonje met zijn zoontje Sem een keertje tegen gekomen in een restaurant.

In een cafe in Sevenum iedereen van Rowwen Heze en op de kermis van Weert ben ik letterlijk een keer tegen Sjeng Schalken opgeknald.

In Eindhoven kom je ook toch wel wat mensen tegen hoor.
in de kruidvat theo maasen een keer
in het ziekenhuis Jan Kromkamp en nog een aantal mensen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 130 ] 15 September 2012 10:47 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Voornamelijk veel Bekende Bredanaars gezien toen ik nog bij AH werkte. Aukje & Marieke van Ginneken, Tijs Verwest (Tiësto), Pierre Kartner (Vader Abraham), Joep Schreuder (NOS sport)

Pim van Drunen was 1 van Ciskes en die woont bij mij in de buurt.

Op m’n werk (ziekenhuis) ook soms BN-ers maar zal geen namen noemen. 😉

  [ # 131 ] 15 September 2012 01:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Vorige week dan Mark Rutte, maar dat was volledig gepland dat hij kwam maar ik wist het niet hij zei nog hoi tegen mij, haha niet dat ik gestemd heb op hem.
En een keer in de vakantie in Turkije in het plaatsje Kas bij een restaurant Liz Snooink en Johnny de Mol ook gezien daar. Ze dachten waarschijnlijk het zelfde als ik , het is hier lekker rustig en niet al te veel toeristen.
En mijn moeder heeft op haar werk vaak Caroline de Bruin, haar moeder lag op de afdeling van het verpleeghuis waar mijn moeder werkt.

En Rene van der Gijp heeft heel lang geleden in mijn straat gewoont heb nog een paar keer met zijn zoon gevoetbald op het pleintje ( echt al piep jong was ik)

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 132 ] 15 September 2012 04:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Afgelopen donderdagavond tijdens Fashion’s Night Out in de Bijenkorf Amsterdam een aantal BN’ers (althans, voor mij bekende Nederlanders, haha) gspot: Karin Swerink (hoofdredactrice Nederlandse Vogue), Iris van Herpen, Bibi van der Velden en Jan Taminiau (zeer succesvolle Nederlandse ontwerpers, Lady Gaga bijvoorbeeld heeft hun ontwerpen wel eens gedragen) en Selah Sue trad op. Nou heb ik ze natuurlijk niet echt in het wild gespot, maar toch. Ik heb ze wel gezien, hahaha.

  [ # 133 ] 15 September 2012 06:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Ik bedenk me ineens dat ik 1 BN-er wel kan noemen vanuit m’n werk.. Ze is “vriendin” van ons ziekenhuis: Loes Luca 😄 elk jaar tijdens de dag van de zorg krijgen we een gratis lunch en daar is zij ook altijd bij, leuk mens.

  [ # 134 ] 01 October 2012 08:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ik ken haar zelf niet persoonlijk.. Maar mijn schoonzus heeft heel lang bij onderweg naar morgen gewerkt, en veel samen gewerkt met Pamela teves.

Ik heb haar een keer zien in Waalwijk, waar John van eerd speelde met zijn klucht. Toen ik de groetjes deed van mijn schoonzusje, werd ze helemaal blij en ik heb heel lang met haar gekletst ! Wat een leuk mens 😊

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 135 ] 01 December 2012 10:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Vandaag Ferry Doedens in de Burger king in Scheveningen.

   Handtekening   

Choose life

‹ First  < 7 8 9
9 of 9