2 of 9 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Hey die ken ik!
  [ # 16 ] 07 March 2009 04:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Bianca en ik hebben een beetje de gave om al-tijd ergens rondom het moment dat wij naar een voorstelling gaan, mensen àºit die voorstelling tegen komen op straat! In principe klinkt dat niet heel bijzonder, maar ‘t is altijd weer verrassend, gek genoeg. Haha..

Volgens mij zag ik een paar weken terug Mike Weerts (speelt in Voetbalvrouwen, kan dus best zijn naam verkeerd hebben geschreven) op het station van Groningen en zo gebeurd dat wel vaker, maar da’s vaak in een flits, en ik ben ook slecht in gezichten, dus de kans is ook aanwezig dat ik look-a-likes voorbij zie komen, haha.

  [ # 17 ] 07 March 2009 05:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

stefucius - 07 March 2009 04:33 PM

Nog vergeten, maar ik ben ook ooit Leontine Zijlaard-Van Moorsel op de fiets tegengekomen :tong:

Was voor mij niet zo moeilijk, want ze heeft bij mij in de straat gewoond hahaha

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 18 ] 07 March 2009 09:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Gister Rene Mioch op m´n werk (van Gogh museum, A’dam), aardige man, maar ik kende hem niet.
Het is dat een collega me er achteraf op wees.
Verder veel BN’ers hier in A’dam inderdaad.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 19 ] 07 March 2009 09:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

In LA nog een acteur uit de As the world turns tegengekomen stond in het zelfde boekenstalletje als dat wij stonden (MArleen mijn beste vriendin zei ‘t maar ik herkende hem helemaal niet tsja ik kijk ook geen as the world turns)

en in de heen en terugvlucht van Amsterdam naar Cancun zat er een bekende voetballer van toen nog Ajax in het vliegtuig (weet niet meer wie) maar de belgen onder ons herkenden hem meteen
die voetballer is voor heel veel poen naar madrid gegaan

[ Gewijzigd: 07 March 2009 09:28 PM by ivje ]
   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 20 ] 07 March 2009 10:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ogh jeetje..
Ik heb er best een aantal..  ( ook waarvan ik er later pas achter kwam dat ze bekend/musicalmensen waren )
In Amsterdam Henk Schiffmacher op hetzelfde terras…
Aan de kassa…
Juvani Richardson
Daryll van Wouw
Wibi Soerjadi
Chris Tates
Edwin Evers ( dat vertelden mijn collega’s me later )
Ik had bijna elke avond ook Menno Leemhuis ( Max in Cabaret ) aan de kassa.. Eerst kwam ie alleen en dan aan het eind vd avond met Wouter uit The Wizz.. Ik vond hem altijd een beetje typisch.. Alleen was ie heel stil en samen met zijn Wizz maatjes deed ie heel semi populair.. Toen ik later wat pers presentatie foto’s van Cabaret zag toen realiseerde ik me dat hij ook zelf speelde en dat ik hem serieus al eerder in producties gezien moet hebben…

In het theater ( in het publiek dus )
Katja Schuurman
De heren Cornellisen en de Graaff
Paul van Eeuwijk
Stanley Burleson
Erwin van Lambaart
Nelly Frijda
Jimmy Hutchinson
( de hele rij voor me de cast van WINX.. ARGH! )
( en toen ik stond de wachten op een vriend die volgspotter was bij WAT ZIEN IK? Hilke Bierman )
( Papa en Mama Douwes..Telt dat ook? )
Rare/Leuke verhalen:
Boris Schreurs:
Knappe jongen in mijn rij.. Ik denk: HUH? Ik stamel met rood hoofd.. ” Hallo.. Mag ik je iets stoms vragen..” Sexy meneer antwoord: ” Ja hoor.. ” Ik: ” Je bent toch Boris uit De Weg naar Fame? ” Hij: ” Ja.. Ooooooh wat leuk.. De eerste keer dat iemand me herkent!!! ” Ik: ” Zoooo leuk dat je de understudy van Juvani bent.. Je speelt toch wel als ik kom kijken? ” Hij: ” Laat het horen als je komt… Dan schop ik Juvani even neer en dan speel ik! ”—-> sindsdien Hyven we af en toe en kreeg ik een big smile van hem bij The Wild Party.. Ennnn.. Hij speelde Tyrone toen ik kwam kijken.. 😉
Roger Peterson ( Intwine ):
Aan de kassa.. ” Hallo.. Mag ik je wat stoms vragen..?” Hij: ” Uh.. Oke” Ik: ” Wil je mijn bon tekenen? ” Hij: ” Ja hoor… Tuurlijk “
* krabbelt * ” Oh shit.. Vergeet ik dat weer.. Mag ik ook nog een pakje sigaretten? “

( JEETJE… Dat zijn er best wel ganz veel.. )

[ Gewijzigd: 07 March 2009 10:24 PM by Pascale ]
   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 21 ] 07 March 2009 10:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Peter van der Vorst bij een tankstation,
Herman den Blijker op weg naar het Luxor Theater,
Sander Lantinga (BNN) op het station in A’dam,
Hans Teeuwen in Amsterdam
en meer kan ik er zo even niet bedenken.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 22 ] 07 March 2009 11:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Vergeet ik Jacques d’Ancona helemaal. Al meerdere malen in een theater gezien. En laatst de producente van SJMA.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 23 ] 07 March 2009 11:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Jan Joost van Gangelen in de Endemol studio’s, dus dat is misschien niet helemaal eerlijk. Maar ik was daar voor de Achmea Kennisquiz een paar jaar terug.

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 24 ] 08 March 2009 12:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Voor zover ik weet is de enige die ik ooit ben tegengekomen Sven Kramer, toen ie bijna onder een auto lag. En papa Yp was er ook bij.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 25 ] 08 March 2009 05:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  327
Geregistreerd  2006-03-20

Chantal in de Bijenkorf

Mike weerts in de efteling xD

Ewout genemans (zoop) zat naast me bij tarzan vorig jaar

Cast van chicago in londen van de week!

vast nog wel meer maar zijn me niet echt bijgebleven .. zit nog wel f te denken maar dit komt er tot nu toe alleen uit

Edit: Winterefteling met mn verjaardag; John Vooijs! We zaten gezellig een broodje te eten met een paar meiden toen John kwam langslopen en ons zag zitten en gelijk reageerde van; och, kijk nou en vervolgens begon te lachen xD

[ Gewijzigd: 11 April 2009 03:59 PM by tamraafan ]
  [ # 26 ] 08 March 2009 08:03 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

tamraafan - 08 March 2009 05:59 PM

Chantal in de Bijenkorf

Mike weerts in de efteling xD

Ewout genemans (zoop) zat naast me bij tarzan vorig jaar

Cast van chicago in londen van de week!

vast nog wel meer maar zijn me niet echt bijgebleven .. zit nog wel f te denken maar dit komt er tot nu toe alleen uit

Haha, Ewout Genemans zat laatst achter mij in Carré, bij Les Mis.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 27 ] 08 March 2009 08:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Toen ik nog bij de Edah werkte kwam Mental Theo een keertje aan mijn kassa. Ik wist alleen helemaal niet wie dat was, omdat ik nooit naar TMF keek. Mijn collega stond toen wel helemaal te flippen en is hem de hele tijd dat hij in de winkel was achterna gelopen.

Ik werk in een hotel en een paar maanden geleden kregen we te horen dat Xander de Buisonje er logeerde, maar ze wilden ons niet vertellen op welke afdeling, omdat ze bang waren dat we dan expres over die afdeling gingen ronddwalen. Mijn vriendin en ik gingen toen gewoon ons werk doen en toen klopten we ergens aan en toen deed Xander open. Ja toen stonden we wel even met onze mond vol tanden.

En een keertje in de periode dat idols 4 bezig was kwam ik die donkere vrouw met die gigantische bos haar tegen op Utrecht Centraal.

  [ # 28 ] 08 March 2009 08:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Oja vergeet ik helemaal Xander de buisonje

Ik was met mijn zus aan het eten in restaurant Moeders in Son en Breugel en toen kwam Xander met zoontje Sem en zijn ouders ook het restaurant binnen om te eten

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 29 ] 08 March 2009 08:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Bij Musicals In Concert 1 zat Pia in het publiek. Bij Musicals In Concert 2 zat Stanley aantekeningen te maken.

Toen ik een paar jaar geleden naar De Toppers ging zat Suzan Seegers ook in het publiek.

Verder kom ik die belspelmevrouw van vroeger Gaby nog vaak tegen, ze woont hier in het dorp. Ook nog de weerman van vroeger, John Bernard. Die woont hier ook.

Hmm even nadenken.

Ik werk nu in het theater en daar kom ik best wel wat bekenden tegen. Laatst had ik DE Albert Heijn manager meneer Piekema bij mij aan de deur (ik was portier).

De dag erna waren meneer Verlinde en meneer Sissing gezamelijk te gast. Albert: “Ik ben met mijn nieuwe vriend, niet vertellen hoor straks komt het nog op tv!” :tong:

Verder is Sylvana Simons wel eens bij ons geweest.. Verder kan ik er nu even niet opkomen!

Oja Amsterdam zie je ook wel eens wat mensen ja. Jan Vayne, Gigi Ravelli (wat een .. aparte mevrouw is dat zeg…)

OJA! Danny Rook was laatst bij ons in Amersfoort aan het filmen voor Ik Hou Van Holland.

[ Gewijzigd: 08 March 2009 08:36 PM by __niX ]
  [ # 30 ] 09 March 2009 07:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

in de kantine bij mijn dagje dirty dancing backstage was in de middag dat ongeluk met dat vliegtuig gebeurd iedereen vroegg zich af wat er gebeurde

dus ik geef een x andwoord kijk op…..

jij bent toch… ja idd marcus van tijlingen:p

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 9