1 of 39 |  1 2 3 >  Last ›
Wicked Londen
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Ik wil (als ik over 1.5 week in Londen ben) proberen day seats kaartjes voor Wicked te kopen. Dit zal dan de zaterdag zijn. Iemand een iedee hoelaat ik bij het theater moet zijn? En wat het eigenlijk voor een student kost?

  [ # 1 ] 19 April 2009 08:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Voor londen neem ik aan?
Dayseats zijn 20 of 25 pond uit mijn hoofd! Er zijn 24 kaarten op de eerste rijk!
En de rij is iig minder dan met Idina maar in het weekend rond een uur of 8 is wel verstandig liever zelfs nog eerder!

  [ # 2 ] 20 April 2009 01:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Londen inderdaad 😊 Jeetje zo vroeg al:S en dan begint de verkoop om 10.00 uur? Alvast bedankt voor je antwoord

  [ # 3 ] 20 April 2009 02:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

jouke - 20 April 2009 01:17 PM

Londen inderdaad 😊 Jeetje zo vroeg al:S en dan begint de verkoop om 10.00 uur? Alvast bedankt voor je antwoord

Londen, dat stond er toch al, er zijn toch niet nog meer Wickeds in Engeland? Anyway, heel veel plezier daar. Veertje gaat toch ook?

  [ # 4 ] 20 April 2009 03:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Sorry had over Londen heengelezen! De kaartverkoop begint om 10.00

  [ # 5 ] 20 April 2009 07:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  268
Geregistreerd  2009-01-31

Is er een erg groot verschil tussen de rij in het weekend en op bijv. een dinsdag?

  [ # 6 ] 20 April 2009 07:40 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2009-02-08

ja ik vindt wel dat je een verschil ziet in de rij tussen een doordeweekse dag of in het weekend.
8 uur is trouwens wel errug vroeg hoor voor nu 😛
Ik was er vorige keer op een vrijdag rond half 9 en toen waren we de 2e in rij

  [ # 7 ] 12 August 2009 01:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

Met Asleigh Gray als Elphaba, Sean Needham als The Wizard en Aileen Donohoe als Madame Morrible zijn we naar Wicked gegaan, 1e rij, kaarten voor 25 pond, dus dat vonden we al lekker.
Zodra Wicked groen licht krijgt om in Nederland voorstellingen te spelen, mag Asleigh Gray dan op Nederlandse les?
Wat een kracht heeft deze dame, alles komt er zonder moeite uit, noot voor noot en alles was zuiver.
Met een vergelijking tussen haar en Alexia Khadime, kies ik persoonlijk voor eerstgenoemde met het feit dat ik vind dat Alexia Khadime af en toe noten knijpt en soms zingt alsof ze een stem heeft van een klein kind.
Sean Needham ging deze avond op als The Wizard en dat was best plezierig, eindelijk een Wizard die echt kon zingen.
Het maakte voor mij tot nu toe de beste Wizard, het zingen in combinatie met het spel, als die twee samen goed gaan, is het al heel wat leuker om naar te kijken.
En dan Aileen Donohoe, zij speelt nu tot een bepaalde datum alle voorstellingen als Madame Morrible door de vakantie van Harriet Thorpe, die 1e cast Madame Morrible is.
Harriet Thorpe heb ik ook gezien als Madame Morrible, vorig jaar en met het weinige wat ik me nog kan herinneren van Harriet Thorpe zeg ik ook weer: Aileen Donohoe als Madame Morrible.
Haar spel vond ik gewoon erg goed, ik kan er niet teveel over uitleggen, anders zou ik wel eens kunnen gaan spoilen en daarmee een ander zijn danwel haar beleving verpesten en dat wil ik zoveel mogelijk niet doen.
Alex Jessop is 1e cast Boq geworden nadat Jeremy Legat de show ergens vorig jaar heeft verlaten.
Bah, ik heb nog nooit zo’n lelijke en vervelend spelende Boq gezien.
In mijn ogen hoort Boq er lief en onschuldig uit te zien met op het einde toch een soort van woede tegen Elphaba.
Goed, dat laatste had Alex Jessop wel, maar in het begin was hij gewoon vervelend om naar te kijken.
Al met al, voor mij de beste Wicked die ik tot nu toe heb gezien.

Kan iemand mij trouwens vertellen of het klopt dat tijdens ‘Defying Gravity’, wanneer Elphaba helemaal de lucht in is getild dat je de mensen ziet die het doek bewegen?
Bij mij was dat wel het geval.

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

  [ # 8 ] 12 August 2009 02:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Hallo,

Ik ben de dag erna naar Wicked gaan kijken en ik had dezelfde cast. Ik zat ook op rij1 (Midden), dus we zagen alles heel goed. Ik vond de understudy’s ook héél goed, maar als ik toch een minpuntje zou mogen opnoemen: Aileen Donohoe vond ik persoonlijk veel te jong om Madame Morrible te spelen, maar ze was wel goed. Al vond ik ze te jong. The Wizzard vond ik ook héél goed gebracht! Boq vond ik niet slecht, maar ik vond hem ook geen WAUW- indruk geven… Dus ik kan meegaan met wat je zegt over hem.
En inderdaad wat een stem heeft Asleigh Gray! Een genot om naar te kijken en te luisteren! Amai Amai! Qua stem komt ze, vind ik, nogal goed overeen met Idina Menzel. Haar Defying Gravity was echt zooo goed!! Puur genieten.
Doctor Dillamond hadden we ook als US en die vond ik oké, niet om te zeggen super… De mèèh, kwam er niet als Mèèh uit ... Het werd meer geroepen, wat jammer was. Maar toch wel een goede prestatie.
Voor mijn eerste keer Wicked kan ik zeggen dat ik ongeloofelijk heb genoten!!
Ik heb niet gelet op de mensen bij Defying gravity die het doek bewegen! Aangezien het mijn eerste keer was, kwam ik ogen tekort om alles te zien GEWELDIG!

Jonas

  [ # 9 ] 12 August 2009 03:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Leuk verslag!
Ik ben in Stuttgart geweest maar zou ‘m in Londen ook graag willen zien.
Maar liever natuurlijk in dat grote theater bijna om de hoek 😉

  [ # 10 ] 12 August 2009 03:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Leuk dat jullie allebei zo onder de indruk zijn van Ashleigh Gray! Ik heb goede dingen over haar gehoord, maar ook dat haar stem niet altijd even zuiver/krachtig is. Gelukkig was dat dus nu niet het geval 😄

... maar als we een lijstje gaan opstellen wie er allemaal wel op Nederlandse les mogen, weet ik er nog wel een paar toe te voegen 😉

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 11 ] 12 August 2009 07:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Oew, ik ook, ik ook! Maar goed, laten we daar maar niet over beginnen, haha. Leuk verslag, van jullie allebei. Ik ben niet heel erg bekend met Ashleigh Gray, maar fijn dat ze zo goed was. Zelf had ik wel Alexia en ik vond haar eigenlijk ook wel heel goed. Je hebt wel gelijk over de kinderlijke stem, maar op een of andere manier vond ik dat wel wat hebben. Elphaba is ten slotte niet zo heel oud 😉  Maar bedankt voor de verslagen in ieder geval. Ik wil ook weer, maakt me niet uit waar!

  [ # 12 ] 14 August 2009 09:31 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik heb de nieuwe Elphie nog niet mogen zien, maar weet wel dat ik Alexia Khadine de zwakste groene vrouw vond die ik gezien heb. Vocaal wel okay, maar acteren kon het arme kind nauwelijks. Vind het dus niet erg dat er een nieuwe ster lijkt te zijn opgestaan als ik jullie verslagen mag geloven….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 13 ] 14 August 2009 10:27 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Roelof - 12 August 2009 01:03 PM

Met Asleigh Gray als Elphaba, Sean Needham als The Wizard en Aileen Donohoe als Madame Morrible zijn we naar Wicked gegaan

E.Y. - 12 August 2009 03:31 PM

Leuk dat jullie allebei zo onder de indruk zijn van Ashleigh Gray! Ik heb goede dingen over haar gehoord, maar ook dat haar stem niet altijd even zuiver/krachtig is. Gelukkig was dat dus nu niet het geval 😄

De correcte schrijfwijze van haar voornaam is inderdaad Ashleigh

  [ # 14 ] 15 October 2009 05:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

oke, ik voel me heel dom, maar vraag het toch maar even 😛

Ik heb een tijdje geleden een ticket voor Wicked (London) besteld via londonwestendtheatretickets.com, deze is tot op heden nog steeds niet bezorgd en aangezien er hier wel vaker post kwijtraakt begin ik me een beetje zorgen te maken.

Nu zag ik op de site staan dat als je kaartje kwijtraakt bij de post dat je dan op de dag van de voorstelling een nieuw kaartje kunt halen bij de: theatre boxoffice. Alleen nu heb ik geen idee wat ze daarmee bedoelen (Blond) iemand die me kan vertellen wat ze daarmee bedoelen??? :ohoh:

  [ # 15 ] 15 October 2009 05:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Daar bedoelen ze de kassa in het theater mee.  😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

 1 2 3 >  Last ›
1 of 39