Musicalworld Publiek Awards 2009
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Naar aanleiding van de nominaties van de Musical Awards komt Musicalworld met de Musicalworld Publiek Awards. Jij als lid en/of bezoeker van Musicalworld bepaald wie de award zou moeten krijgen. Daarmee wil Musicalworld een graadmeter zijn van het publiek en een leuke bijkomstigheid is natuurlijk om te kijken of de meningen van het publiek en de vakjury gelijk zijn of juist (ver) uit elkaar liggen.

Lees alles over de Publiek Awards en om direct te stemmen ga naar Onze speciale Awards pagina

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 1 ] 23 May 2009 09:11 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb gestemd! Was stiemen wel blij dat je niet overal iets moest invullen, want er zijn categorieën waaruit ik geen één productie heb gezien, en om dan zomaar iets aan te klikken vind ik ook niet eerlijk.. Maar als ik ergens iets gezien heb, heb ik gestemd. Ik blijf dit een leuk nieuw project vinden en ben benieuwd naar de uitslag!

  [ # 2 ] 23 May 2009 10:27 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

IngeG - 23 May 2009 09:11 AM

Ik heb gestemd! Was stiemen wel blij dat je niet overal iets moest invullen, want er zijn categorieën waaruit ik geen één productie heb gezien, en om dan zomaar iets aan te klikken vind ik ook niet eerlijk.. Maar als ik ergens iets gezien heb, heb ik gestemd. Ik blijf dit een leuk nieuw project vinden en ben benieuwd naar de uitslag!

Oeps…ben er vanuit gegaan dat je overal keuzes moest maken.
Heb dus soms gestemd, terwijl ik het niet met mijn eigen ogen heeft gezien.
Wel heb ik niet zomaar iemand of iets aangeklikt.
Heb gekeken naar de reacties op dit forum en naar evt. eerdere voorstellingen waarin ik iemand heb gezien.

  [ # 3 ] 23 May 2009 10:30 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

RoosjeBertens - 23 May 2009 10:27 AM
IngeG - 23 May 2009 09:11 AM

Ik heb gestemd! Was stiemen wel blij dat je niet overal iets moest invullen, want er zijn categorieën waaruit ik geen één productie heb gezien, en om dan zomaar iets aan te klikken vind ik ook niet eerlijk.. Maar als ik ergens iets gezien heb, heb ik gestemd. Ik blijf dit een leuk nieuw project vinden en ben benieuwd naar de uitslag!

Oeps…ben er vanuit gegaan dat je overal keuzes moest maken.
Heb dus soms gestemd, terwijl ik het niet met mijn eigen ogen heeft gezien.
Wel heb ik niet zomaar iemand of iets aangeklikt.
Heb gekeken naar de reacties op dit forum en naar evt. eerdere voorstellingen waarin ik iemand heb gezien.

ik ook.. nouja.. niks meer aan te doen.

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 4 ] 23 May 2009 01:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 23 May 2009 09:11 AM

Ik heb gestemd! Was stiemen wel blij dat je niet overal iets moest invullen, want er zijn categorieën waaruit ik geen één productie heb gezien, en om dan zomaar iets aan te klikken vind ik ook niet eerlijk.. Maar als ik ergens iets gezien heb, heb ik gestemd. Ik blijf dit een leuk nieuw project vinden en ben benieuwd naar de uitslag!

Ja, net zoals anderen heb ik ook overal wat aangeklikt. Dat is het idee van zgn. radiobuttons, dat je een keuze moet maken! Waar stond het overigens dat je niet in alle categorieen een stem hoefde uit te brengen?

  [ # 5 ] 23 May 2009 03:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Oeps, hier nog iemand, maar ik heb idd ook gekeken naar reacties van andere mensen, en filmpjes die ik gezien heb enz.

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 6 ] 23 May 2009 03:21 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2009-03-23

naar aanleiding van dit topic heb ik niet overal wat ingevuld
zeker bij die kleine musicals zou dat echt moeilijk worden, heb er geen een gezien!
daarbij vind ik de keuzes uit creatives ook zo moeilijk!
maar daar heb ik een goeie poging tot gedaan, zegmaar.
ben benieuwd naar onze meningen hier!