73 of 75 | ‹ First  < 71 72 73 74 75 > 
Castbus in lopen: doen of niet doen? En rare verhalen over hysterische fans.
  [ # 1081 ] 16 April 2018 10:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Het is puur vermaak
Krijg er geen genoeg van.
Soms krijgen de sterren een bekraste lp

  [ # 1082 ] 17 April 2018 07:54 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2010-10-23

Maar het is dus een vlog, en openbaar dus? Hebben we ook een linkje hiervan? 😉

  [ # 1083 ] 17 April 2018 07:55 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Instagram is the place to be voor dit soort vermaak, Tom.

  [ # 1084 ] 17 April 2018 07:57 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2010-10-23

@__niX Heb je dan ook een naam? 😊

  [ # 1085 ] 17 April 2018 11:29 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Haters zijn je beste fans, mensen😉

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1086 ] 19 April 2018 11:54 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

AfterForever - 14 April 2018 02:44 PM

Dat zijn vriendinnen van mij ^^

En elke week, dat valt echt heel erg mee en al was dat niet zo….. ze gedragen zich gewoon, dringen zich aan niemand op, blijven beleefd en houden afstand als de desbetreffende persoon dat wil…..ze zijn niemand tot last, behalve jou op dit moment, mijn advies meid: kijk die vlogs niet en volg ze niet op instagram 😉

  Dat ze elke week gaan en soms meerdere keren in de week oke,
  Maar waarom elke keer een cadeautje? Bij een verjaardag oke
  maar elke keer als je naar een show gaat….en dan niet iets van een
  paar euro maar bijv M&M’s met iemands foto er op(hoe verzin je het
  😂😂)dat is best duur.
  En wat betreft het niet opdringen…ik vind het best opdringerig als je
  in de pauze van een show de hoofdrolspeelster om een foto gaat
  vragen in badjas met pruik😯😐
  Maar de dames zijn het er niet mee eens,want ze hebben mij
  inmiddels geblokkeerd op instagram…😅

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 1087 ] 19 April 2018 01:21 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Er worden hier nu dingen gespeculeerd over elkaar, waarvan je het hele verhaal niet weet. Elk verhaal heeft 2 kanten. Zo kan ik ook genoeg dingen benoemen en met modder gaan gooien, maar doe ik niet, omdat ik het hele verhaal niet ken.
Dus houd alsjeblieft je mening voor je en laat elkaar in hun waarde 🙄

#bepostive

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1088 ] 19 April 2018 02:44 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Als hun dat leuk vinden om cadeautjes, te geven laat ze lekker doen. En ik heb zelf meegemaakt dat een acteur in musicalvak, een keer bij artiesten-ingang tegen iemand zei Hè nu is het klaar he met alle foto’s het is genoeg zo, en weg liep naar andere fan’s en de familie van hem. Maar ik dacht zo dat is duidelijk van de speler, maar helaas liep die fan met naar de castbus. En toen dat ik meid wat is niet duidelijk wat die speler zei van nu is het klaar, maar ja toen ging ze helemaal verhaal halen bij hem. Maar wel jammer dat sommige zo zijn, en sommige fan’s zijn best wel leuk als je met hun gezellig maakt bij artiesten-ingang.

  [ # 1089 ] 19 April 2018 03:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Iedereen moet vooral lekker doen waar die zich goed bij voelt.
Neemt niet weg dat ik het ook nogal té vind maar een castlid zal vast mans genoeg zijn er wat van te zeggen.
Ik vind het vooral vermakelijk om allemaal te zien. 😊

  [ # 1090 ] 19 April 2018 04:50 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2018-04-19

Jeetje waar kunnen jullie je druk om maken zeg..
Laat die meiden lekker genieten!!
De een zuipt zichzelf het hele weekend vol in de kroeg en de ander geeft zo zijn geld uit?!
Is toch iedereen zijn eigen keuze!
En ja je leert als ‘musicalfan’ nou eenmaal andere fans en artiesten kennen waarmee je deze passie kan delen en mee kan praten, dat moet toch gewoon kunnen?
Zelf ken ik deze meiden ook, en ga ik ook bijna iedere week naar een musical, ik vind het heerlijk om dit met andere mensen te kunnen delen, zou niets lievers willen!
En ik vind het al helemaal mooi om te zien dat ze alles op social media delen, want dat is iets wat ik vaak niet eens durf omdat ik bang ben voor reacties uit mijn omgeving! Dit zouden andere musicalfans toch moeten begrijpen. 
Ik geniet ervan, lekker mee doorgaan meiden! 😘

  [ # 1091 ] 19 April 2018 06:07 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2005-04-12

Musicalpicsnl - 19 April 2018 04:50 PM

Jeetje waar kunnen jullie je druk om maken zeg..
Laat die meiden lekker genieten!!
De een zuipt zichzelf het hele weekend vol in de kroeg en de ander geeft zo zijn geld uit?!
Is toch iedereen zijn eigen keuze!
En ja je leert als ‘musicalfan’ nou eenmaal andere fans en artiesten kennen waarmee je deze passie kan delen en mee kan praten, dat moet toch gewoon kunnen?
Zelf ken ik deze meiden ook, en ga ik ook bijna iedere week naar een musical, ik vind het heerlijk om dit met andere mensen te kunnen delen, zou niets lievers willen!
En ik vind het al helemaal mooi om te zien dat ze alles op social media delen, want dat is iets wat ik vaak niet eens durf omdat ik bang ben voor reacties uit mijn omgeving! Dit zouden andere musicalfans toch moeten begrijpen. 
Ik geniet ervan, lekker mee doorgaan meiden! 😘

Mooi gezegt!

   Handtekening   

9/11 - Nachtwacht theater show
Ooit, die dag komt ooit

  [ # 1092 ] 19 April 2018 10:04 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2018-04-19

Wat een gezeur om helemaal niks.
Mag niemand dan meer iets doen waar hij/zij gelukkig van wordt?!
Als fan leer je zo andere fans kennen en daarmee ga je dan optrekken en steeds meer contact houden totdat je een hele goede band samen hebt.
Laat iedereen lekker in hun waarde en laat iedereen doen wat ze willen.
De cast geeft zelf wel aan als het werkelijk genoeg is geweest, maar dat is niet zo. De castleden doen gewoon enthousiast mee in de vlogs en maken tijd voor foto’s. Wie zijn jullie dan om schijnheilig van achter je computer te oordelen over wat zij doen, Get a life!

  [ # 1093 ] 19 April 2018 10:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Achter een computer oordelen (schijnheilig of niet) is wel een beetje de backbone van een forum hè. Maar goed, ik snap best dat sommige opmerkingen niet voor iedereen leuk zijn, maar dit topic is gewoon een beetje gossip-y van aard. Ik zou zelf bij het bespreken van fan-verhalen de verwijzingen naar individuen wat minder specifiek maken (men is tegenwoordig binnen een paar seconden online te vinden), maar dat bepaalt ieder voor zich. Als je plezier haalt uit je ervaringen bij de AU zou ik je niet teveel aantrekken van wat hier wordt geschreven.

Een musical fan - 19 April 2018 10:04 PM

De cast geeft zelf wel aan als het werkelijk genoeg is geweest, maar dat is niet zo.

Ik vraag me dit altijd af met betrekking tot AU-situaties (in het algemeen). Ik kan me voorstellen dat sommige artiesten het moeilijk vinden om nee te zeggen uit angst voor wat dan ook. Again, is niet specifiek naar iets of iemand hier bedoeld, maar bij de verhalen over fans vind ik dit wel een interessant discussiepunt.

  [ # 1094 ] 24 April 2018 11:28 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Een musical fan - 19 April 2018 10:04 PM

Wat een gezeur om helemaal niks.
Mag niemand dan meer iets doen waar hij/zij gelukkig van wordt?!
Als fan leer je zo andere fans kennen en daarmee ga je dan optrekken en steeds meer contact houden totdat je een hele goede band samen hebt.
Laat iedereen lekker in hun waarde en laat iedereen doen wat ze willen.
De cast geeft zelf wel aan als het werkelijk genoeg is geweest, maar dat is niet zo. De castleden doen gewoon enthousiast mee in de vlogs en maken tijd voor foto’s. Wie zijn jullie dan om schijnheilig van achter je computer te oordelen over wat zij doen, Get a life!

Natuurlijk mag eenieder doen waar hij/zij gelukkig van wordt. En ik laat iedereen in zijn/haar waarde, maar ik mag een mening hebben toch? Mijn bericht was geenszins haatdragend bedoeld maar ik sprak gewoon mijn verbazing uit en dat mag. Als je het je blijkbaar zo persoonlijk aantrekt is het misschien een idee dat je eens bij jezelf te rade gaat of er een kern van waarheid in mijn opmerkingen zit. Anders zou je het je niet zo persoonlijk aantrekken denk ik. Anyway nogmaals: mijn berichtje was niet haatdragend bedoeld, was gewoon verbaasd over dit soort taferelen. That’s all en dat mag!

  [ # 1095 ] 24 April 2018 02:43 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Ik vindt het onbegrijpelijk dat er figuren zijn die menen veelvuldig naar voorstellingen te moeten gaan en daarbij keer op keer bij de artiestenuitgang gaan staan om zich daar op te dringen aan de musicalacteurs. Dat je een keer na een voorstelling je waardering uit wil spreken over hetgeen je zojuist gezien hebt kan ik best begrijpen. En als je daarbij een kadotje wil overhandigen of op de foto wil dat begrijp ik ook nog. Wat ik niet kan begrijpen zijn de types (je herkent ze vaak aan de hutkoffer of de buiktas die ze om hun nek mee zeulen) die veelvuldig komen en keer op keer naar de artiestenuitgang gaan. Denken deze personen nou echt dat de musicalacteurs daar op zitten te wachten? Ze hebben net een avond staan te spelen, dit is immers gewoon hun werk en zitten er echt niet op te wachten om keer op keer dezelfde personen bij de uitgang aan te treffen. het ergste is dat er vervolgens ook van deze mensen keer op keer verwacht wordt dat ze een praatje maken en op de foto gaan en tijd vrij maken van deze types. Doen ze dit immers niet dan worden ze al snel bestempeld als arrogant. Laat die mensen lekker met rust en val ze niet lastig!

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

‹ First  < 71 72 73 74 75 > 
73 of 75