3 of 3 |  < 1 2 3
Twee weekjes Broadway
  [ # 31 ] 23 June 2009 09:00 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

Hallo MCvanderMeij, ik kan je een reservering aanraden via expedia, daar heb ik de beste ervaringen mee, goed zoeken naar een aanbieding: de prijzen veranderen per dag. Ik heb zelf goede ervaringen met millenium broadway op Times Square, niet duur en voor newyorkse begrippen grote kamers. Iets verder weg: Milford Plaza, wel wat verouderd maar niet te duur. Veel plezier in NYC

  [ # 32 ] 23 June 2009 03:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Milford Plaza iets verder weg? Die zit 1 straat verder? Overigens een goed budgethotel waar je terecht kan. Het Pennsylvania zit wel iets verder weg en is ook een aanrader!

  [ # 33 ] 23 June 2009 09:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Mag ik de eerlijkste zoeksite van Nederland aanraden? Heb ik aandelen in haha…
http://www.ebookers.nl
Geven vanaf de eerste pagina de totaalprijzen.
Milford Plaza heeft werkelijk PIEPkleine kamertjes. “Not big enough to swing a cat in” schreef de Time Out al jaren geleden. Pennsylvania heeft grotere kamers, maar daar sta je vaak uren in de rij voor de check in (met hele enge toiletten als je moet na een metrorit…).
Heb zelf net een hotel geboekt voor Oktober, een nieuwe Comfort Inn die nog open moet gaan op de 44ste straat (nr. 343 W, google it!). Was extreem goedkoop voor een hotel tussen de Broadwaytheaters; ik hoop alleen dat de stucadoors geen vertraging hebben.

Zullen we weer ON TOPIC??

Sorry.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 34 ] 16 July 2009 07:07 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  141
Geregistreerd  2005-03-14

Leuke verslagen, Klaske!

Voor ons helaas geen trip naar New York City dit jaar :-(
Volgend jaar september maar weer.

*waar blijft nou die leuke prijs in de Staatsloterij*

  [ # 35 ] 16 July 2009 12:25 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik zie dat ik net dat ik nog niet gereageerd heb op Brian’s vraag over Happiness. Wat me zo aansprak? Ik ging in eerste instantie voor Hunter Foster, Joanna Gleason en Susan Strohman. Maar wat me er in aantrekt dat het eigenlijk allemaal kleine verhaaltjes zijn die op een goede manier aan elkaar verbonden zijn. Over het algemeen als je scenes aan elkaar verbindt is de rode draad uitermate zwak, en dat was hier niet het geval. Plus wat ik erg lekker vond is de verscheidenheid aan muziekstijlen zonder dat het storend is, al is ‘The Tooth Fairy Song’ het minst passend tussen de rest. En als laatste dat de cast bestaat uit allemaal ‘door snee New Yorkers’, vaak heb je in een cast allemaal dezelfde soort types zitten, bij Happiness had je zo goed als alle generaties, rassen etc. bij elkaar.

En wat ik eigenlijk ook nog moet noemen, is dat dit de eerste keer was dat ik na afloop bleef nadenken wat ik zou doen in een zelfde situatie. Happiness spiegelt iets voor hoe het na de dood zou kunnen zijn en het is boeiend om te denken waar je zelf in zal eindigen. Maar dat gevoel heb ik nog nooit bij een musical gehad, dat maakt Happiness voor mij ook memorabel.

 < 1 2 3
3 of 3
‹‹ Phantom Fans Week      Addams Family ››