Musicalkamp voor kinderen (12, 14 jr)
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  182
Geregistreerd  2009-05-04

Hoi allemaal,

Ik heb geen idee of dit het juiste forum is voor dit topic, maar anders neem ik aan dat een van de moderators hem wel wil verplaatsen.

Wij hebben dit jaar geen mogelijkheid voor een uitgebreide vakantie voor het hele gezin. Om de kinderen (eentje 12, ander wordt in de vakantie 14) toch wat leuks te doen zaten we te denken aan een musicalkamp of zo.

Ik heb hier op de forums al de oproep gezien van de Frank Sanders Zomerschool. Lijkt me erg leuk, maar helaas is de week voor 12-15 jaar gepland in de laatste week voordat in onze regio de zomervakantie begint, dus daar kunnen onze kinderen niet naar toe. Ik heb ook het toneelkamp van New Art School gezien; heel goed idee, maar ik denk dat de kinderen nog nét iets meer genieten van een echt musicalkamp dan van een puur toneelkamp.

Vandaar dus mijn vraag of iemand tips heeft voor leuke musicalkampen die plaatsvinden in de zomervakantie. Beide kinderen hebben tot 10 juli school en de jongste heeft de week daarna nog twee optredens met Joseph in Carré; daarna hebben ze vrij tot en met 24 (jongste) en 31 (oudste) augustus.

Alle ideeën zijn welkom, en alvast bedankt voor het meedenken!!

Groetjes, Hugo

  [ # 1 ] 15 June 2009 11:12 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2008-09-18

Ligt er aan in welke regio je woont denk ik.

Mijn dochter is 11 en volgt deze zomer een cursus van 6 dagen, van het Gooisch tharerhuis, in de week van 13 juli.
Ik heb zelf gegoogled op musicallessen en hilversum, daar woon ik namelijk 😉 Ik kwam toen uit op 3 aanbieders van lessen uit. Ook voor oudere kinderen.

Misschien werkt dat in jou buurt ook zo?

groeten Mirjam

  [ # 2 ] 15 June 2009 06:20 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  182
Geregistreerd  2009-05-04

Hoi Mirjam,

Bedankt voor de tip. Ik had er nog niet aan gedacht om te googelen :ohoh: maar door jou tip heb ik nu al een aantal sites onder mijn favorieten staan om later eens met vrouw en kinderen te bekijken. Als het echt een kamp is ben ik overigens niet echt aan een regio gebonden (voor pure dagactiviteiten zoals de Frank Sanders Zomerschool wel, uiteraard).

Maar als er mensen zijn die nog tips hebben, die goede ervaringen met me willen delen of me juist willen waarschuwen naar aanleiding van slechte ervaringen, dan hoor ik het nog steeds graag!

Groetjes, Hugo

  [ # 3 ] 15 June 2009 08:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-11-19

De theaterschool heeft ook vaak dansweken. Maar ik heb eigenlijk geen idee of dat in de zomer is. Je hebt er bijvoorbeeld herstdankweek en krokusdansweek. Zou je even op de site van de ahk moeten kijken.

Dansacademie Den Haag en Rotterdam hebben volgens mij ook summerclasses!

   Handtekening   

Live your life like it’s golden!

  [ # 4 ] 16 June 2009 05:02 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik verplaats dit toch even naar audities en opleidingen

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 5 ] 18 June 2009 01:35 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  103
Geregistreerd  2009-06-18

Zijn er ook zo’n soort kampen voor 14+ ?
Oftewel een jaar of 16,17 ??
Al denk ik dat de meeste nu op dit moment al vol zitten, dus misschien idee voor volgend jaar;)

‹‹ allround grime opleiding      Op zoek ››